Показати схожі тендери

Закупівля Послуги фізичної охорони об’єктів комунальної власності від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-003556-a
Id Tender c1903c239d6e497eb49c502e7bb6abc8
План UA-P-2025-05-20-003602-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 11:04
Остання зміна 03.07.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 221 333.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 106.67 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 11:04 до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 11:04
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 11:04
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:08
до 27.06.2025 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 16:07
до 03.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.06.2025 15:33
до 03.07.2025 16:08
Період уточнень
з 20.05.2025 11:04 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 11:04 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:08 до 27.06.2025 15:33
Період кваліфікації
з 02.06.2025 15:08 до 27.06.2025 15:33
Основні параметри
Послуги фізичної охорони об’єктів комунальної власності
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 221 333.33 грн.
Послуги фізичної охорони об’єктів комунальної власності
Назва предмета закупівлі
Послуги фізичної охорони об’єктів комунальної власності
Очікувана вартість
2 221 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11106,67
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 14:26
Закінчення аукціону
02.06.2025 15:08
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (послуга)
Каналізаційна насосна станція 4 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Леся Курбаса, 1-В
Опис предмета закупівлі
Каналізаційна насосна станція 4 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Леся Курбаса, 1-В
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2 (послуга)
Каналізаційна насосна станція 16 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Паркова, 1
Опис предмета закупівлі
Каналізаційна насосна станція 16 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Паркова, 1
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 (послуга)
Каналізаційна насосна станція 2 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, с. Ворзель, вул. Лісова, 66/1-А
Опис предмета закупівлі
Каналізаційна насосна станція 2 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, с. Ворзель, вул. Лісова, 66/1-А
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 2 (послуга)
Майданчик для переробки сміття за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, м. Буча, вул. Києво-Мироцька, 151
Опис предмета закупівлі
Майданчик для переробки сміття за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, м. Буча, вул. Києво-Мироцька, 151
Код ДК 021:2015
79710000-4 - Охоронні послуги
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКС "ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЛТД"
Пропозиція:
1 550 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЗПЕЧНІ РІШЕННЯ ГРІЗЛІ"
Пропозиція:
2 061 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРАЖ.НЕТ"
Пропозиція:
1 507 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СБ ВІП-ГАРД"
Пропозиція:
1 506 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН" РІ ГРУП"
Пропозиція:
1 507 685.76 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 14:26
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 10:11
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
20.05.2025 11:04
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Турська Ганна Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380459748476
Замовник
ЄДРПОУ
25689882
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
08292
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Буча
Адреса
Бульвар Леоніда Бірюкова, будинок 9, приміщення 2.
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги фізичної охорони об’єктів комунальної власності
Період вимог/скарг з 13.06.2025 16:07 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 15:08 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: 1) Договір № 105 ГР/25 про надання послуг з виїзду наряду групи реагування на об'єкт, на якому спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації стосується об'єкту в Києві вул. Прорізна, 19. Цей договір підтверджує, що об’єкт ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» у місті Києві користується послугою ГШР від ТОВ «СБ «СТАТУС», але не підтверджує наявність у ТОВ «СБ ВІП-ГАРД» приміщення для базування ГШР, і відповідно, не підтверджує МТБ Учасника для надання послуг, що закуповуються. 2) "документи, що підтверджують право власності співвиконавця на транспортні засоби, а саме свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу" - підтвердження права власності іншої юридичної особи з якою немає задокументованих взаємин, що підтверджують їхній обов'язок надавати послуги по тендеру не може розглядатися як підтвердження МТБ 3) в ТД і у відповіді Замовника на питання в тендері було зазначено: Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, але, шановний Учасник надав лист вих. №8 від 30.05.2025 «Довідка про незалучення субпідрядника / співвиконавця» та вих. №41 від 30.05.2025 «ЛИСТ-РОЗ’ЯСНЕННЯ ЩОДО ВІДСУТНОСТІ ДОКУМЕНТУ ПРО СТВОРЕННЯ ОБ’ЄДНАННЯ», що він не залучає співвиконавців і не підтвердив свої взаємини з ТОВ "СТАТУС" оформлені документально і, відповідно, Замовник не має підтвердження щодо можливості надання послуг, що закуповуються
Документи кваліфікації
13.06.2025 16:07
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
06.06.2025 15:40
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 15:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій). Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 15:35
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. Учасник не надав документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ).У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати: Учасник має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ).У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.
Створено
11.06.2025 14:37
Надати до
12.06.2025 14:37
Період вимог/скарг з 19.06.2025 09:19 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 16:07 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
19.06.2025 09:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.06.2025 16:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника документів, що підтверджують наявність (право володіння або користування) обладнання, матеріально-технічної бази, зазначених у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (форма 1), а саме: приміщення для базування ГШР та автівці(ок), що згідно Технічним вимогам до предмета закупівлі (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета) відповідаї вимозі – «Невід’ємною частиною надання послуг є наявність у Виконавця групи швидкого реагування (ГШР), що має прибути за викликом до 10 хвилин. Учасник повинен документально підтвердити наявність бази для ГШР при поданні тендерної пропозиції»). Замовник розглянув лист Учасника, що надано у складі тендерної пропозиції: вих. № 6 від «28» травня 2025 року Лист роз’яснення/уточнення по ГШР, де надано інформацію про наявність в Учасника груп швидкого реагування з місцем базування м. Київ, вул. Бориспіслька, будинок 6 та зазначено, що ГШР постійно переміщуються та знаходяться в процесі патрулювання, і у випадку такої необхідності прибуде за викликом до 10 хвилин. Твердження Учасника, що ГШР «знаходяться в процесі патрулювання» - не може розглядатися Замовником відносно Об’єкту закупівлі, як документально не доведене. Замовник наголошує, що прибуття до 10 хвилин з місця базування, що розташовано за 50 км в іншому місті фактично неможливе. Окрім того, послуга з патрулювання не входить до складу предмету закупівлі та не передбачено умовами тендерної документації. Знаходження зміни ГШР 12 годин у місті Буча без підтвердженого місця базування протирічить умовам тендерної документації, а саме: Технічним вимогам до предмета закупівлі. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Невід’ємною частиною надання послуг є наявність у Виконавця групи швидкого реагування (ГШР), що має прибути за викликом до 10 хвилин. Учасник повинен документально підтвердити наявність бази для ГШР при поданні тендерної пропозиції. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати: Учасник має надати документи, що підтверджують наявність у Виконавця групи швидкого реагування (ГШР), що має прибути за викликом до 10 хвилин. Учасник повинен документально підтвердити наявність бази для ГШР. 2.1. Перелік виявлених невідповідностей. Відсутність у складі тендерної пропозиції Учасника документів, що підтверджують наявність (право володіння або користування) обладнання, матеріально-технічної бази 2.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Для усунення зазначених невідповідностей учасник має надати: Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці за формою 1 та необхідні для надання послуг згідно Технічних вимог до предмета закупівлі (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета), що визначено Додатком 1 тендерної документації.
Створено
17.06.2025 16:37
Надати до
18.06.2025 16:37
Період вимог/скарг з 26.06.2025 16:00 по 02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 09:19 по 27.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
26.06.2025 16:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
19.06.2025 09:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:04
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у складі пропозиції не дотримався форми при оформленні Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (форма 1) та не зазначив інформацію щодо приміщення для базування ГШР та автівці(ок). Відповідно у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують наявність (право володіння або користування) обладнання, матеріально-технічної бази, зазначені у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника (форма 1), а саме: приміщення для базування ГШР та автівці(ок), що згідно Технічним вимогам до предмета закупівлі (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета) відповідає вимозі – «Невід’ємною частиною надання послуг є наявність у Виконавця групи швидкого реагування (ГШР), що має прибути за викликом до 10 хвилин. Учасник повинен документально підтвердити наявність бази для ГШР при поданні тендерної пропозиції»). Замовник розглянув листи Учасника, що надано у складі тендерної пропозиції: 1) Лист вих. № 237-52/05-25 від 30.05.2025 р, в якому зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» уважно вивчивши документацію та Технічні вимоги на закупівлю, повідомляє Уповноважену особу про наявність в Учасника в місті Києві офісних приміщень підрозділу охорони за місцем розташування підрозділу, що знаходиться у орендованому приміщенні за адресою: провулок Бехтерівський, 14Е, місто Київ, 04053. 2) Лист вих. № 237-52-01/05-25 від 30.05.2025 р. де Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» повідомляє, що уважно вивчивши документацію та Технічні вимоги на закупівлю, повідомляє Уповноважену особу про наявність в Учасника цілодобової диспетчерської служби (чергової частини) за місцем розташування підрозділу, що знаходиться у орендованому приміщенні за адресою провулок Бехтерівський, 14Е, місто Київ, телефон +38(044) 237-57-35, +38(063) 237-57-35, +38(098) 237-12-34. 3) Лист вих. № 237-52-01-01/05-25 від 30.05.2025 р. в якому Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛЕГАЛ ФОРС ПРОТЕКШН «РІ ГРУП» зазначає: «уважно вивчивши документацію та Технічні вимоги на закупівлю, повідомляє Уповноважену особу про наявність в Учасника цілодобового диспетчерського центру координації дій працівників охорони під час нештатних ситуацій створеного на базі цілодобової диспетчерської служби (чергової частини) за місцем розташування підрозділу, що знаходиться у орендованому приміщенні за адресою провулок Бехтерівський, 14Е, місто Київ, телефон +38(044) 237-57-35, +38(063) 237-57-35, +38(098) 237-12-34». Замовник наголошує, що прибуття до 10 хвилин з місця базування, що розташовано за зазначеню адресою в іншому місті фактично неможливе. Окрім того, знаходження зміни ГШР 12 годин у місті Буча без підтвердженого місця базування протирічить умовам тендерної документації, а саме: Технічним вимогам до предмета закупівлі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ Кваліфікаційні критерії та інформація про спосіб їх підтвердження тендерної документації: 2.1. На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. Щодо автомобільної техніки надати фото. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше, такий договір має бути нотаріально посвідчений, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який має бути нотаріально посвідчений у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років (частина 2 статті 793 ЦКУ). У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений. Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: приміщення для базування ГШР та автівці(ок) № Найменування Кількість Інформація про право володіння або підстава користування або договір про надання послуг Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці за формою 1 та необхідні для надання послуг згідно Технічних вимог до предмета закупівлі (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета), що визначено Додатком 1 тендерної документації.
Створено
23.06.2025 15:04
Надати до
24.06.2025 15:04
Період вимог/скарг з 27.06.2025 15:33 по 03.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.06.2025 16:00 по 04.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.
Документи кваліфікації
27.06.2025 15:33
Довідка НАЗК
27.06.2025 15:33
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
26.06.2025 16:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-20-003556-a-b1
Підписаний і діє
Номер
307
1 550 000 грн.
1 550 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.07.2025
Строк дії договору з
03.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (послуга)
Каналізаційна насосна станція 4 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Леся Курбаса, 1-В
Номенклатура
Каналізаційна насосна станція 4 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Леся Курбаса, 1-В
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
193 750
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
Каналізаційна насосна станція 16 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Паркова, 1
Номенклатура
Каналізаційна насосна станція 16 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, м. Буча, вул. Паркова, 1
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
193 750
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
Каналізаційна насосна станція 2 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, с. Ворзель, вул. Лісова, 66/1-А
Номенклатура
Каналізаційна насосна станція 2 (КНС) за адресою: Київська обл. Бучанський р-н, с. Ворзель, вул. Лісова, 66/1-А
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
193 750
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 (послуга)
Майданчик для переробки сміття за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, м. Буча, вул. Києво-Мироцька, 151
Номенклатура
Майданчик для переробки сміття за адресою: Київська обл., Бучанський р-н, м. Буча, вул. Києво-Мироцька, 151
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
193 750
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25689882

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКС "ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЛТД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПЛЕКС "ДЕПАРТАМЕНТ ОХОРОНИ ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40893776

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.07.2025 16:08
-
03.07.2025 16:08
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 221 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380459748476
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 221 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАСЕРВІС" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380459748476
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності