Показати схожі тендери
Закупівля «Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс. від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-002711-a
Id Tender decb0588d3dc472a91b059dd3deb845b
План UA-P-2025-05-20-003408-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 20.05.2025 10:38
Остання зміна 26.06.2025 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
32 037 122.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
160 185.61 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 10:40 до 11.06.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 10:40
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 10:40
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00
до 17.06.2025 12:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.06.2025 12:35
до 23.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.06.2025 12:35
до 26.06.2025 10:02
Період уточнень
з 20.05.2025 10:40 до 08.06.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 10:40 до 08.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 17.06.2025 12:35
Період кваліфікації
з 11.06.2025 10:00 до 17.06.2025 12:35
Основні параметри
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
32 037 122.4 грн.
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.
Очікувана вартість
32 037 122.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
160185,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
61030, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Біологічна, 1.
Дата постачання по
31.08.2025 23:59
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПОНЕНТАБУД”
Пропозиція:
31 590 600 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 16:46
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Кириченко
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Olesia Kyrychenko
Електронна пошта
Телефон
380675715324
Замовник
ЄДРПОУ
03361715
Назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Kharkivvodokanal"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Повна назва (англійською мовою)
Communal enterprise "Kharkivvodokanal"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Конторська, 90
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.
Період вимог/скарг з 17.06.2025 12:35 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 10:00 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.06.2025 12:39
Довідка НАЗК
17.06.2025 12:35
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.06.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 10:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 10:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - Відповідно до пункту 10 Додатку №4 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які необхідно надати в складі тендерної пропозиції», у складі тендерної пропозиції учасник надає інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Учасником надано на підтвердження відповідності каваліфікаційному критерію, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів). Натомість, учасником надано у складі тендерної пропозиції Договір про закупівлю послуг №85/4-ПД/25 від 16.04.2025 року Код ДК 021:2015 - 45330000-9 – Водопровідні та санітарно-технічні роботи (Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення в багатоквартирному житловому будинку за адресою: м. Харків, шосе Салтівське, 262), який не є аналогічним до предмету закупівлі та не є договором на виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту або нового будівництва систем водовідведення/каналізації або систем водопостачання. На підставі наведеного, керуючись п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Інформаційну довідка про виконання аналогічного*(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (не меньше одного), в якій повинно бути зазначено: найменування контрагента, з яким укладено договір, його код ЄДРПОУ, прізвище, ім’я та по-батькові відповідальної особи замовника; предмет договору; номер та дата договору; інформація про стан виконання договору (виконано в повному обсязі, тощо). 2. Відсканований(-і) оригінал(-и) або копія(-ї), аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного) з усіма додатками до нього (які за текстом цього договору є невід’ємними його частинами), який вказано у інформаційній довідці відповідно до підпункту 1.1 п.1 Додатку №1 до тендерної документації «Інформацію та/або документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям». (Аналогічний договір - договір на виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту або нового будівництва систем водовідведення/каналізації або систем водопостачання.) 3. Оригінал листа(-ів)-відгука(ів) від контрагента (-ів) в довільній формі з інформацією про належне виконання умов договору, наведеного в довідці про досвід виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів). Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Створено
16.06.2025 09:56
Надати до
17.06.2025 09:56
Договір
UA-2025-05-20-002711-a-c1
Підписаний і діє
Номер
134/6-ПД/25
31 590 600 грн.
26 325 500 грн.
З ПДВ
Підписано
23.06.2025
Строк дії договору з
23.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.
Номенклатура
«Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
31 590 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361715

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПОНЕНТАБУД”
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “ЕКСПОНЕНТАБУД”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43750639

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.06.2025 10:02
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
26.06.2025 10:02
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
26.06.2025 10:02
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-25-000047
Дата створення проекту
25.06.2025 13:46
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
25.06.2025 14:04
Дата публікації висновку про результати
14.07.2025 14:33
Дата завершення усунення порушень
29.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
17.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 25.06.2025 № 44-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 25.06.2025 № 44-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2025-05-20-002711-a 20.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель ( доручення Держаудитслужби від 24.06.2025 №003100-18/7830-2025)
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
25.06.2025 00:00
Документи рішення
25.06.2025 14:04
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей надання документів переможцем з урахуванням Особливостей; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ХАРКІВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 року №ВТ0306-02; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «ЕКСПОНЕНТАБУД» (далі – ТОВ «ЕКСПОНЕНТАБУД»); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «ЕКСПОНЕНТАБУД» до 17.06.2025 року; протокол уповноваженої особи про визначення переможця ТОВ «ЕКСПОНЕНТАБУД» від 17.05.2025 року №ВТ1706-01; повідомлення про намір укласти договір з переможцем ТОВ «ЕКСПОНЕНТАБУД» від 17.06.2025 року; договір про закупівлю робіт від 23.06.2025 № 134/6-ПД/25; додаткову угоду до договору про закупівлю робіт від 03.07.2025 року №1; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 26 червня, від 01 та 02 липня 2025 року. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону №922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Під час аналізу питання відповідності умов договору вимогам законодавства встановлено наступне. Відповідно до пункту 17 Особливостей договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих Особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону № 922-VIII, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону № 922-VIII та цих особливостей. За нормами частини першої статті 41 Закону № 922-VIII договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ № 668). Так, пунктом 83 Постанови КМУ №668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Проте, укладений договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 23.06.2025 № 134/6-ПД/25 містить лише інформацію стосовно фінансування загально-будівельних робіт по об’єкту в цілому без зазначення місяців з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат), чим не дотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та частини першої статті 41 Закону №922-VIII. В ході аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час оприлюднення договору про закупівлю робіт та додатків до нього встановлено наступне. Замовником в електронній системі закупівель 26 червня 2025 року оприлюднено договір від 23.06.2025 № 143/6-ПД/25 на суму 31 590 600,00 гривень, укладений з ТОВ «ЕКСПОНЕНТАБУД» з усіма додатками, які є невід’ємною частиною даного договору. Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону № 922-VIII Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Поряд з цим, відповідно до частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. Такі документи можуть містити іншу інформацію. Замовником в підпункті 14.1 пункту 14 «Додатки до Договору» Договору про закупівлю робіт № 143/6-ПД/25 від 23.06.2025 встановлено, що невід'ємною частиною цього Договору є додатки до нього, зокрема: «Договірна ціна. (Додаток1). Календарний графік виконання робіт. (Додаток 2). План фінансування. (Додаток 3).». Проте, в ході проведення моніторингу встановлено, що у Додатку 1 в документі «Відомість ресурсів» до Договору про закупівлю робіт № 143/6-ПД/25 від 23.06.2025 відсутня інформація щодо країни походження матеріальних ресурсів за позицією 69 - «Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1» чим не дотримано вимоги частини першої статті 41 Закону №922-VIII. З огляду на зазначене, Замовнику через електронну систему закупівель Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 02.07.2025 було направлено запит про надання пояснень. З наданих Замовником пояснень слідує, що уповноваженою особою при заповненні інформації в документі ««Відомість ресурсів»» до Договору про закупівлю робіт № 143/6-ПД/25 від 23.06.2025 через велику кількість номенклатурних позицій товару було допущено технічну формальну помилку, а саме: помилково не зазначено країни походження товару щодо номенклатурної позиції 69. Слід зауважити, що після направленого Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області через електронну систему закупівель запиту Замовнику про надання пояснень, уповноваженою особою Замовника, під час здійснення моніторингу, 07 липня 2025 року було завантажено та оприлюднено в електронній системі Додаткову угоду №1 від 03.07.2025 року, якою викладено Додаток №1 (Договірна ціна) до договору про закупівлю робіт №134/6-ПД/25 від 23.06.2025 у новій редакції, де позиції 69 та 70 у «Відомості ресурсів» об’єднані у одну із зазначенням країни походження товару.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено недотримання вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та пунктів 3, 17 Особливостей. За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення частини першої статті 41 Закону № 922-VIII в частині не зазначення країни походження товару щодо кожної номенклатурної позиції в інформації про ціни на матеріальні ресурси. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов договору, а саме: план фінансування (Додаток 3 договору про закупівлю робіт №134/6-ПД/25 від 23.06.2025) у відповідність до вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та пунктів 3, 17 Особливостей, а також (з урахуванням усунення порушень під час здійснення моніторингу частини першої статті 41 Закону № 922-VIII) зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пунктів 3, 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.07.2025 00:00
Дата публікації
14.07.2025 14:33
Документи висновку
14.07.2025 14:33
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
За результатами проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу (ID моніторингу: UA-M-2025-06-25-000047) процедури закупівлі «Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс. (Код ДК 021:2015: ДК 021:2015 45454000-4 Реконструкція)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-002711-a) під час аналізу питання відповідності умов укладеного договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 3, 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та покладено зобов’язання здійснити заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом приведення умов договору, а саме: план фінансування (Додаток 3 договору про закупівлю робіт від 23.06.2025 № 134/6-ПД/25) у відповідність до вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668 та пунктів 3, 17 Особливостей, а також (з урахуванням усунення порушень під час здійснення моніторингу частини першої статті 41 Закону № 922-VIII) зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог пунктів 3, 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання вимог Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області щодо приведення умов договору, а саме плану фінансування (Додаток 3 договору про закупівлю робіт від 23.06.2025 № 134/6-ПД/25) у відповідність до вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668, 21 липня 2025 року була опублікована Додаткова угода №2 від 18 липня 2025 року до Договору про закупівлю робіт №134/6-ПД/25 від 23.06.2025, якою План фінансування (Додаток №3 до Договору) викладено у новій редакції з урахуванням вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668. З уповноваженою особою проведення роз’яснювальна робота щодо недопущення в подальшому та дотримання вимог пунктів 3, 17 Особливостей, частини першої статті 41 Закону № 922-VIII, пунктів 83 та 84 Постанови КМУ № 668, з подальшим направленням на навчання.
Дата публікації
21.07.2025 17:15
Документи інформації про усунення порушення
21.07.2025 17:41
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом внесення змін до договору відповідно до зобовязань, викладених у висновку.
Результат
Усунуто
Дата публікації
22.07.2025 14:59
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
22.07.2025 15:03
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі ««Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.». Коригування (Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-002711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
26.06.2025 14:33
Орган перевірки
02.07.2025 00:00
Документи повідомлення
26.06.2025 14:34
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі ««Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.». Коригування (Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-002711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Просимо надати інформацію чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
01.07.2025 13:11
Орган перевірки
05.07.2025 00:00
Документи повідомлення
01.07.2025 13:29
-
Відповідь
Відповідь на повідомлення моніторингу
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначення його очікуваної вартості необхідно зазначити, що пункт 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (надалі – Постанова) чітко визначає вичерпний перелік суб’єктів, на якого він розповсюджується, а саме це: 1) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня); 2) суб’єкти господарювання державного сектору економіки. Згідно Єдиного реєстру розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів, оприлюдненого на офіційному веб-порталі Державної Казначейської Служби України (https://www.treasury.gov.ua/ua/kaznachejstvo-informuye/yedinij-reyestr-rozporyadnikiv-ta-oderzhuvachiv-byudzhetnih-koshtiv) КП «Харківводоканал» є одержувачем бюджетних коштів. Таким чином, згідно норм Бюджетного Кодексу України КП «Харківводоканал» не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня). Замовник – КП «Харківводоканал» не є суб’єктом господарювання державного сектору економіки, оскільки відповідно до положень Статуту підприємства, статті 63 Господарського Кодексу України Замовник є комунальним підприємством, що діє на основі комунальної власності територіальної громади, тобто згідно до статті 24 ГКУ відноситься до комунального сектора економіки. Враховуючи зазначене вище, норми пункту 4-1 Постанови не розповсюджуються на підприємство, а відтак у Замовника відсутній обов’язок здійснювати заходи, визначені цим пунктом Постанови. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, експертної оцінки за вказаним об’єктом та технічного завдання підрозділу-ініціатора закупівлі, яке було оприлюднене під час оголошення закупівлі як Додаток № 2 до тендерної документації. Всі вищезазначені документи будуть завантажені в електронну систему закупівель під час надання відповіді.
Рішеня
01.07.2025 17:17
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі ««Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.». Коригування (Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-002711-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Поясніть, чому у «Відомості ресурсів» до Договірної ціни, за позицією 69 – «Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1» відсутня інформація щодо країни походження? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
02.07.2025 16:51
Орган перевірки
08.07.2025 00:00
Документи повідомлення
02.07.2025 16:52
-
Відповідь
Відповідь на повідомлення моніторингу
Фінансування закупівлі «Реконструкція каналізаційних очисних споруд та лінії по обробці мулу у м. Харків. Перекачування первинного та надлишкового біологічного мулу з Міських очисних споруд водовідведення №1, Комплекс «Харківводовідведення», на Міські очисні споруди водовідведення №2, Комплекс «Харківводовідведення» за адресою: 61030, вул. Біологічна, 1, м. Харків». Коригування. Другий пусковий комплекс.». Коригування (Код ДК 021:2015: 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-20-002711-a) здійснюється за рахунок власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства), що відображено у річному плані на 2025 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-05-20-003408-a) та у договорі який було укладено за результатами закупівлі та опубліковано. Фінансування даної закупівлі не здійснювалося на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
04.07.2025 15:47
Замовник
Документи повідомлення
04.07.2025 15:47
-
Відповідь
Відповідь на повідомлення моніторингу
«Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1» відображена у позиціях 69 та 70 у «Відомості ресурсів» та відповідають позиціям 29 та 42 у Розрахунку №1-1 прямих витрат і загальновиробничих витрат до договірної ціни. «Суміші асфальтобетонні гарячі і теплі [асфальтобетон щільний] (дорожні)(аеродромні), що застосовуються у нижніх шарах покриттів, крупнозернисті, тип А, марка 1» які відображені у позиціях 69 та 70 у «Відомості ресурсів» є однаковими. Позиція 70 у «Відомості ресурсів» містить дані про країну походження, а саме «Україна». Задля запобігання плутанини та приведення у відповідність, замовником було опубліковано Додаткову угоду №1 від 03.07.2025 року якою викладено Додаток №1 (Договірна ціна) до Договору про закупівлю робіт №134/6-ПД/25 від 23.06.2025 у новій редакції, де позиції 69 та 70 у «Відомості ресурсів» об’єднані у одну.
Рішеня
07.07.2025 15:38
Замовник
Документи повідомлення
07.07.2025 15:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 037 122.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380675715324
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
32 037 122.4 грн.
Період подання пропозицій
до 11.06.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВВОДОКАНАЛ"
Контактний телефон:
380675715324
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності