Показати схожі тендери

Закупівля Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент) від ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-20-002076-a
Id Tender 02451e7a3d464a0a9e2c109bdf18f69a
План UA-P-2025-05-20-002376-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 20.05.2025 11:43
Остання зміна 30.05.2025 12:55
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 226 660 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 133.3 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.05.2025 11:43 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 20.05.2025 11:43
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.05.2025 11:43
до 25.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:57
-
Період уточнень
з 20.05.2025 11:43 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 20.05.2025 11:43 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 13:57
Основні параметри
Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 226 660 грн.
Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент)
Очікувана вартість
2 226 660 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11133,3
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 13:22
Закінчення аукціону
28.05.2025 13:57
Позиція
Опис предмета закупівлі
Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
34710000-7 - Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
76015, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Грушевського, будинок 21
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної накладної на Товар.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ПРИВАТНА ФІРМА "ДУКАТ""
Пропозиція:
1 938 866 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СІЕЙЧГРУП"
Пропозиція:
2 225 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРИЛАД"
Пропозиція:
2 025 550 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕкоМаска»
Пропозиція:
1 949 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 13:22
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кобута Наталія
Електронна пошта
Телефон
380689531652
Замовник
ЄДРПОУ
45378093
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
76015
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вул.Грушевського, будинок 21
Кваліфікація
Лот № 1 Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент)
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 13:57 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 14:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.05.2025 11:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПП "ПРИВАТНА ФІРМА "ДУКАТ"" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю Квадрокоптер DJI Matrice 4T (або еквівалент) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Усі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.» зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Учасником подані документи без розширення «..pdf.» а саме: відомості.doc.asice.zip, довідка про аналог договір.doc.asice.zip, довідка що не є гр рф.doc.asice.zip, ДОДАТОК 3 технічні.docx.asice.zip, Додаток 4 Проєкт договору.doc.asice.zip, Лист з кодом доступу.docx.asice.zip, опд.docx.asice.zip, пропозиція.docx.asice.zip, довідка про аналог договір.doc.asice.zip. 1.2. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1.2. Копію (ї) аналогічного*(их) договору(ів) відповідно до п. 1.1. (не менше одного). На підтвердження поданого(их) договору(ів) надати оригінал листа-відгука*(ів) про співпрацю від контрагентів, що вказані у довідці п 1.1. Відгук повинен містити: - інформацію щодо найменування контрагента; - дату та номер договору, на який надано відгук; - інформацію про належне виконання договору у тому числі стосовно дотримання якості товару та строків поставки. Відгук повинен бути завірений підписом керівника контрагента та печаткою, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Учасником поданий аналогічний договір, але не поданий лист – відгук про співпрацю від контрагента. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пункту 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник повинен надати документи тендерної пропозиції у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.» зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. 2.2. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Лист-відгук про співпрацю від контрагента. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вирішила: Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
Створено
29.05.2025 14:08
Надати до
30.05.2025 14:08
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 226 660 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380689531652
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 226 660 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ РЕСУРСНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА УПРАВЛІННЯ МАЙНОМ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
380689531652
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності