Показати схожі тендери

Закупівля Трансформатор ТМ-250/10 У1 від ЗВЯГЕЛЬСЬКА КВАРТИРНО-ЕКС­ПЛУ­А­ТА­ЦІЙ­НА ЧАСТИНА (РАЙОНУ).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-014323-a
Id Tender 44a99aa4b328468ea6a7cae5e2496980
План UA-P-2025-05-19-002494-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.05.2025 23:54
Остання зміна 26.06.2025 13:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
229 703 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 297.03 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 23:52 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 23:52
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 23:52
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00
до 19.06.2025 21:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 21:11
до 25.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.06.2025 21:11
-
Період уточнень
з 19.05.2025 23:52 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 23:52 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 19.06.2025 21:11
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 19.06.2025 21:11
Основні параметри
Трансформатор ТМ-250/10 У1
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., місто Звягель, вул. Волі, будинок 39. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостям
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
229 703 грн.
Трансформатор ТМ-250/10 У1
Назва предмета закупівлі
Трансформатор ТМ-250/10 У1
Примітки
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції : українська мова. Місцезнаходження – Україна, 11700, Житомирська обл., місто Звягель, вул. Волі, будинок 39. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостям
Очікувана вартість
229 703 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2297,03
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Трансформатор ТМ-250/10 У1
Код ДК 021:2015
31170000-8 - Трансформатори
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Житомирська область, м. Звягель, вул. Лесі Українки,11-А
Дата постачання по
10.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БРУЛЕВИЧ ІННА ІВАНІВНА"
Пропозиція:
229 693 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Бакало
Електронна пошта
Телефон
+380964056594
Замовник
ЄДРПОУ
07760151
Повна назва
ЗВЯГЕЛЬСЬКА КВАРТИРНО-ЕКС­ПЛУ­А­ТА­ЦІЙ­НА ЧАСТИНА (РАЙОНУ)
Поштовий індекс
11700
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
Звягельський район, м. Звягель
Адреса
вул. Волі, буд. 39
Кваліфікація
Лот № 1 Трансформатор ТМ-250/10 У1
Період вимог/скарг з 19.06.2025 21:11 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 00:00 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.06.2025 21:11
Довідка НАЗК
19.06.2025 21:11
Повідомлення про рішення
03.06.2025 23:50
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 23:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 23:52
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 03. 06. 2025 р. м. Звягель № 19 уповноваженої особи Звягельської квартирно-експлуатаційної частини (району) Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "БРУЛЕВИЧ ІННА ІВАНІВНА" (далі — Учасник), поданої під час проведення процедури закупівлі Трансформатор ТМ-250/10 У1 за ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори (далі – Закупівля). Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-05-19-014323-a По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 38 Особливостей строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів. По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 38 Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 38 Особливостей. Начальник відділення договірних та претензійних робіт, уповноважена особа Галина БАКАЛО
Дата продовження строку розгляду
03.06.2025 23:49
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 18. 06. 2025 р. м. Звягель № 20 уповноваженої особи Звягельської квартирно-експлуатаційної частини (району) Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "БРУЛЕВИЧ ІННА ІВАНІВНА" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі Трансформатор ТМ-250/10 У1 за ДК 021:2015: 31170000-8 Трансформатори (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-12-31-003100-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. З метою ефективності проведення закупівлі та відповідно до тендерної документації передбачено, що учасником надається : В Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» передбачено надання в тендерній пропозиції учасником: п.1.1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме пп. 1.2.1.На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Учасник надав довідку, проте не у відповідності до форми. п.2. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасник надав довідку, проте не зазначив пункти щодо відсутності підстав. п.6.9. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, яка була підписана УЕП учасника. В зв?язку з вищевикладеним для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи : На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 3. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації, учасник надав довідку, з зазначенням відповідних пунктів щодо відсутності підстав. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Начальник відділення договірних та претензійних робіт, уповноважена особа Галина БАКАЛО
Створено
18.06.2025 14:05
Надати до
19.06.2025 14:05
Договір
UA-2025-05-19-014323-a-a1
Очікує підписання
229 693 грн.
229 693 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Трансформатор ТМ-250/10 У1
Номенклатура
Трансформатор ТМ-250/10 У1
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 10 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗВЯГЕЛЬСЬКА КВАРТИРНО-ЕКС­ПЛУ­А­ТА­ЦІЙ­НА ЧАСТИНА (РАЙОНУ)
Повна назва
ЗВЯГЕЛЬСЬКА КВАРТИРНО-ЕКС­ПЛУ­А­ТА­ЦІЙ­НА ЧАСТИНА (РАЙОНУ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07760151

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БРУЛЕВИЧ ІННА ІВАНІВНА"
Повна назва
ФОП "БРУЛЕВИЧ ІННА ІВАНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2627307327

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
229 703 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ЗВЯГЕЛЬСЬКА КВАРТИРНО-ЕКС­ПЛУ­А­ТА­ЦІЙ­НА ЧАСТИНА (РАЙОНУ)
Контактний телефон:
+380964056594
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
229 703 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ЗВЯГЕЛЬСЬКА КВАРТИРНО-ЕКС­ПЛУ­А­ТА­ЦІЙ­НА ЧАСТИНА (РАЙОНУ)
Контактний телефон:
+380964056594
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності