Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці від Департамент міського господарства Вінницької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-013767-a
Id Tender 3cec0e0734b6447582d18268410c52f8
План UA-P-2025-05-15-016588-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 20:31
Остання зміна 13.06.2025 13:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 880 270 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 401.35 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 20:10 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 20:10
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 20:10
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
до 05.06.2025 18:29
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 18:29
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 18:29
до 13.06.2025 13:02
Період уточнень
з 19.05.2025 20:10 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 20:10 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 05.06.2025 18:29
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 05.06.2025 18:29
Основні параметри
Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ" з додатками, що містять всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. До розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 880 270 грн.
Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці
Очікувана вартість
1 880 270 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9401,35
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, по вул. Князів Коріатовичів, 147
Дата постачання по
01.08.2025 03:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт. Після отримання вказаних документів Замовник перевiряє такі документи i в разi вiдсутностi зауважень пiдписує їх. Пiсля пiдписання документiв Замовник зобов’язаний оплатити виконанi роботи не пізніше, ніж протягом 10 робочих днів з дати складення Сторонами вказаних документів. Остаточний розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником після отримання документального підтвердження (довідки) від підприємства – балансоутримувача об’єкта, щодо відсутності зауважень та готовності прийняття об’єкту в експлуатацію. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ"
Пропозиція:
1 852 977.77 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 20:14
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільніцька Вікторія Віталіївна
Електронна пошта
Телефон
380432595012
Замовник
ЄДРПОУ
03363988
Назва (англійською мовою)
Department of Municipal Services of Vinnytsia City Council
Повна назва
Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Municipal Services of Vinnytsia City Council
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
Вінницький район, вулиця Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці
Період вимог/скарг з 05.06.2025 18:29 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 00:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 18:29
Довідка НАЗК
05.06.2025 18:25
Повідомлення про рішення
05.06.2025 18:24
Пропозиція, що перемогла
03.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 19:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 19:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей: - учасник не надав у складі своєї тендерної пропозиції позитивний лист-відгук від замовника процедури закупівлі з інформацією, що вимагалася пунктом п.п.2.4 Додатку 4 до тендерної документації. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.п.2.4 Додатку 4 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати позитивний лист-відгук від замовника процедури закупівлі з інформацією, що вимагалася пунктом п.п.2.4 Додатку 4 до тендерної документації.
Створено
04.06.2025 13:26
Надати до
05.06.2025 13:26
Договір
UA-2025-05-19-013767-a-a1
Підписаний і діє
Номер
107
1 852 977.77 грн.
1 852 977.77 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці
Номенклатура
Капітальний ремонт системи теплопостачання КЗ «ДНЗ № 25 ВМР» по вул. Князів Коріатовичів, 147 в м. Вінниці
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Повна назва
Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03363988

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ"
Повна назва
ТОВ "МАЙСТЕР ПОДІЛЛЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42114557

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 13:02
-
Підписаний договір
13.06.2025 13:01
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
13.06.2025 13:01
Підписаний договір
13.06.2025 13:01
Підписаний договір
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 880 270 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Контактний телефон:
380432595012
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 880 270 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Департамент міського господарства Вінницької міської ради
Контактний телефон:
380432595012
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності