Показати схожі тендери

Закупівля Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України» (ДК 021:2015 (CPV): 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів) від Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-013740-a
Id Tender c0842dce3a5d4c4cb4fa9fc595ab6808
План UA-P-2025-05-19-017822-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 19:36
Остання зміна 09.06.2025 17:07
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
850 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 250 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 19:35 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 19:35
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 19:35
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00
до 29.05.2025 13:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 13:39
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 13:39
до 09.06.2025 17:07
Період уточнень
з 19.05.2025 19:35 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 19:35 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 29.05.2025 13:39
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 29.05.2025 13:39
Основні параметри
Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України» (ДК 021:2015 (CPV): 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
850 000 грн.
Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України» (ДК 021:2015 (CPV): 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
Назва предмета закупівлі
Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України» (ДК 021:2015 (CPV): 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
Очікувана вартість
850 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4250,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (комплект)
Навчальне обладнання
Опис предмета закупівлі
Навчальне обладнання
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
47222, Україна, Тернопільська область, с. Великі Гаї, вул. Галицька 47
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Позиція : №2 1 (комплект)
Комплект лазертаг
Опис предмета закупівлі
Комплект лазертаг
Код ДК 021:2015
39160000-1 - Шкільні меблі
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
47222, Україна, Тернопільська область, с. Великі Гаї, вул. Галицька 47
Дата постачання по
10.06.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БОЧКОВ ДЕНИС ВАДИМОВИЧ"
Пропозиція:
715 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 19:36
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Дубчак
Електронна пошта
Телефон
+380352490383
Сайт:
http://vhayi.at.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
40616842
Повна назва
Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради
Поштовий індекс
47722
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
с. Великі Гаї
Адреса
вул. Галицька 47
Кваліфікація
Лот № 1 Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України» (ДК 021:2015 (CPV): 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
Період вимог/скарг з 29.05.2025 13:39 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 00:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 13:39
Довідка НАЗК
29.05.2025 13:39
Повідомлення про рішення
27.05.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-19-013740-a-a1
Підписаний і діє
Номер
381/06
715 000 грн.
715 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (комплект)
Навчальне обладнання
Номенклатура
Навчальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.
Номенклатура
1 (комплект)
Комплект лазертаг
Номенклатура
Комплект лазертаг
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 10 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради
Повна назва
Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40616842

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БОЧКОВ ДЕНИС ВАДИМОВИЧ"
Повна назва
ФОП "БОЧКОВ ДЕНИС ВАДИМОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3310704554

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 17:07
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-03-000044
Дата створення проекту
03.06.2025 15:30
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
03.06.2025 15:43
Дата публікації висновку про результати
12.06.2025 11:48
Дата завершення усунення порушень
27.06.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 930-83-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913637
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Тернопіль
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.06.2025 № 51-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 03.06.2025 №51-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2025-05-19-013740-a від 19.05.2025 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
03.06.2025 15:43
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.05.2025, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Бочков Дениса Вадимовича (далі – ФОП Бочков Д.В.), протокол щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 29.05.2025 №1, повідомлення про намір укласти договір від 29.05.2025, договір про закупівлю товару від 06.06.2025 №381/06, пояснення Замовника від 09.06.2025 отримані через електронну систему закупівель. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації необхідно зазначити кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Моніторингом тендерної документації виявлено, що у тендерній документації відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Під час проведення моніторингу, 04.06.2025, Замовнику було надано запит, чому при складанні тендерної документації допущено порушення вищезазначених вимог законодавства. На письмовий запит Замовник надав 09.06.2025 пояснення, які не спростовують факт порушення та зазначив: «…Замовник визнає, що у текстовому файлі «ТД_Лазертаг 2025.docx» дійсно відсутня пряма текстова вказівка на кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Однак, відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», кінцевий строк подання тендерних пропозицій обов'язково зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднюється в електронній системі закупівель. Електронна система закупівель Prozorro автоматично формує та відображає даний строк, який є ключовою інформацією для учасників та знаходиться в оголошенні про закупівлю (доступно за посиланням UA-2025-05-19-013740-a). Таким чином, кінцевий строк подання тендерних пропозицій був чітко доведений до відома всіх потенційних учасників через електронну систему закупівель, що є основним джерелом інформації про закупівлі. Відсутність даної інформації безпосередньо у текстовому файлі тендерної документації є технічною неточністю, яка жодним чином не вплинула на можливість учасників подати свої тендерні пропозиції у встановлені строки та не призвела до порушення принципів публічних закупівель, оскільки вся необхідна інформація була доступна в системі Prozorro……». Отже, на порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому встановлених порушень пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
12.06.2025 00:00
Дата публікації
12.06.2025 11:48
Документи висновку
12.06.2025 11:48
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України» (ДК 021:2015 (CPV): 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-19-013740-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів? Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.06.2025 09:09
Орган перевірки
10.06.2025 00:00
Документи повідомлення
04.06.2025 09:10
-
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України» (ДК 021:2015 (CPV): 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2025-05-19-013740-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Згідно з пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості №1178), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Моніторингом відповідності тендерної документації вимогам законодавству виявлено, що на порушення вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація не містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Окрім цього, у тендерній документації відповідно до пункту 14 частини другої статті 22 Закону не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. У зв’язку із вищевикладеним, надайте інформацію, чому Вами при складанні тендерної документації допущено порушення вищезазначених вимог законодавства ? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 11:24
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 11:25
-
Відповідь
Надання відповіді на звернення
Щодо питання 1: Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі. Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення розміру витрат та очікуваної вартості відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості №1178). 1.1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі – "Навчальне приладдя для викладання предмета «Захист України»", детально викладені у Додатку 3 "Технічні характеристики та вимоги" до тендерної документації ( Додається Додаток 3) У зазначеному Додатку 3 чітко визначено вимоги до складу комплекту лазертаг (тагер, пристрій фіксації попадання (пов'язка), зарядний пристрій), а також деталізовано необхідні характеристики та параметри кожного елемента. Якісні характеристики обґрунтовані посиланням на відповідні стандарти безпеки: ДСТУ EN 71-1:2018 (EN 71-1:2014 + A1:2018, IDT) п. 4.1, 4.2, 4.7, 4.8, 4.23, p. 7; ДСТУ EN 71-2:2022 (EN 71-2:2020, IDT) п. 4.1; ДСТУ EN IEC 62115:2022 (EN IEC 62115:2020; A11:2020, IDT; ІEC 62115:2017 + COR1:2019, IDT). Зазначені стандарти є загальновизнаними в Україні та Європі для забезпечення безпечності іграшок та навчального обладнання, що підтверджує об'єктивність та необхідність таких вимог для забезпечення якості та безпеки використання навчального приладдя у закладах освіти. Метою визначення саме таких характеристик є забезпечення якісного та безпечного освітнього процесу з предмета "Захист України", що відповідає сучасним вимогам до військово-патріотичного виховання молоді. 1.2. Визначення розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі: Замовником було проведено моніторинг цін на аналогічні товари у різних постачальників, а також вивчено комерційні пропозиції та прайс-листи. (Додається 3 комерційні пропозиції). Розмір бюджетного призначення та кількість необхідного обладнання обґрунтовані реальною потребою закладу освіти для забезпечення належного рівня викладання предмета "Захист України" та формування практичних навичок у здобувачів освіти ( Додається наказ начальника відділу освіти) Очікувана вартість встановлювалася в межах затвердженого бюджетного призначення Відділу освіти на 2025 рік для даної статті видатків ( Додається протокол уповноваженої особи) Щодо питання 2: Посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/news/1748957062/
Рішеня
09.06.2025 16:44
Замовник
Відповідь
Надання відповіді на звернення
1. Щодо відсутності переліків документів у складі тендерної документації. Замовником при підготовці тендерної документації до закупівлі UA-2025-05-19-013740-a було розроблено та оприлюднено в електронній системі закупівель наступні файли, що є невід'ємними частинами тендерної документації: «ТД_Лазертаг 2025.docx» – основний файл тендерної документації; «Додаток 1_Документи для учасника.docx» – містить вичерпний перелік документів та інформації, що подаються учасником у складі тендерної пропозиції; «Додаток 2_Документи переможця.docx» – містить вичерпний перелік документів та інформації, що подаються переможцем процедури закупівлі; «Додаток 3_Технічні характеристики та вимоги.docx» – містить технічні та якісні характеристики предмета закупівлі; «Додаток 4_Проект Договору.docx» – містить проєкт договору. Всі зазначені файли були оприлюднені в електронній системі закупівель одночасно з оголошенням про проведення відкритих торгів з особливостями та були доступними для ознайомлення всім потенційним учасникам без обмежень. Пунктом 28 Особливостей №1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей. В абзаці другому пункту 28 Особливостей №1178 зазначено, що переліки документів та/або інформації, які подаються учасником та переможцем, «оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Замовник вважає, що вимоги пункту 28 Особливостей №1178 були дотримані, оскільки файли «Додаток 1_Документи для учасника.docx» та «Додаток 2_Документи переможця.docx» є саме окремими додатками до тендерної документації, які були оприлюднені в електронній системі закупівель. Електронна система закупівель дозволяє замовнику завантажувати тендерну документацію як сукупність файлів, що функціонально об’єднані в єдиний комплекс документів. Такий підхід забезпечує повне розкриття інформації та вимог до учасників, не обмежуючи їх у можливості подання пропозицій та не порушуючи принципів публічних закупівель, зокрема рівності та недискримінації. 2. Щодо незазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій у тендерній документації. Замовник визнає, що у текстовому файлі «ТД_Лазертаг 2025.docx» дійсно відсутня пряма текстова вказівка на кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Однак, відповідно до вимог пункту 14 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», кінцевий строк подання тендерних пропозицій обов'язково зазначається в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі, що оприлюднюється в електронній системі закупівель. Електронна система закупівель Prozorro автоматично формує та відображає даний строк, який є ключовою інформацією для учасників та знаходиться в оголошенні про закупівлю (доступно за посиланням UA-2025-05-19-013740-a). Таким чином, кінцевий строк подання тендерних пропозицій був чітко доведений до відома всіх потенційних учасників через електронну систему закупівель, що є основним джерелом інформації про закупівлі. Відсутність даної інформації безпосередньо у текстовому файлі тендерної документації є технічною неточністю, яка жодним чином не вплинула на можливість учасників подати свої тендерні пропозиції у встановлені строки та не призвела до порушення принципів публічних закупівель, оскільки вся необхідна інформація була доступна в системі Prozorro.
Рішеня
09.06.2025 17:21
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради
Контактний телефон:
+380352490383
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
850 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти виконавчого комітету Великогаївської сільської ради
Контактний телефон:
+380352490383
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності