Показати схожі тендери

Закупівля НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-013331-a
Id Tender 4222bb67368e48b9a297794368ac1fbc
План UA-P-2025-05-19-017356-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.05.2025 17:46
Остання зміна 13.06.2025 15:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
327 408 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 638 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 17:45 до 28.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 17:45
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 17:45
до 25.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:41
-
Залишилось 2 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 17:47
до 18.06.2025 00:00
Період уточнень
з 19.05.2025 17:45 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 17:45 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.06.2025 15:41
Основні параметри
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні)
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
327 408 грн.
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні)
Назва предмета закупівлі
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні)
Очікувана вартість
327 408 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1638,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.06.2025 15:12
Закінчення аукціону
05.06.2025 15:41
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 114 (штуки)
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Опис предмета закупівлі
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Код ДК 021:2015
39515400-9 - Жалюзі
Кількість
114
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 114 (штуки)
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Опис предмета закупівлі
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Код ДК 021:2015
39515400-9 - Жалюзі
Кількість
114
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 114 (штуки)
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Опис предмета закупівлі
НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні)
Код ДК 021:2015
39515400-9 - Жалюзі
Кількість
114
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21028, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Пирогова, 46
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 120 робочих днів. У разі затримки фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 робочих днів з дати отримання Покупцем коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ТРОПША ДМИТРО ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
327 408 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА"
Пропозиція:
151 365.09 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ОЛІЙНИК СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
299 820 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.06.2025 15:12
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.05.2025 13:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.05.2025 17:45
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Малогулко
Електронна пошта
Телефон
+380432660177
Замовник
ЄДРПОУ
02011031
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
21028
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вул.Пирогова, буд.46
Кваліфікація
Лот № 1 НАЦІОНАЛЬНИЙ КЛАСИФІКАТОР УКРАЇНИ Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні; Жалюзі горизонтальні)
Період вимог/скарг з 12.06.2025 17:47 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 15:41 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
На підставі абз.6 пп.1 п.44 постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА" по закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-19-013331-a) у зв’язку з тим, що учасник процедури закупівлі не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей.
Документи кваліфікації
12.06.2025 17:47
Повідомлення про рішення
05.06.2025 15:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 17:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 17:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
05.06.2025 15:41
Надати до
07.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 17:47 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 17:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 17:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 17:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до п.43 постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Згідно розділу І Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відповідність їх кваліфікаційним критеріям, визначеним ст. 16 Закону Додатку №2 до Документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовник вимагає: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду, виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1.1. Інформаційна довідка, складена у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Учасник надав в складі тендерної пропозиції на вищезазначену вимогу інформаційну довідку (файл під назвою «Довідка щодо відсутності підстави для відмови учаснику.pdf»). Але надана інформаційна довідка не містить інформації щодо досвіду виконання аналогічного договору, адже вона не містить інформації, яка відповідає наданій копії аналогічного договору. 2. Згідно розділу IV Додатку №2 до Документації Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлів/у у форматі “PDF” або “JPEG” з: - заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції заповнену форму «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (файл під назвою «Цінова пропозиція.pdf»), але інформація в наданій формі викладена не у відповідності до вимоги Замовника. 3. Згідно розділу IX. Додатку №2 до Документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору, що викладений в Додатку 4 до Документації. Учасник надав в складі тендерної пропозиції підписаний проект договору (файл під назвою «Проєкт договору.pdf»), але наданий Проєкт договору має розбіжності з Проєктом договору, що викладений в Додатку 4 до Документації Замовника. 4. Згідно розділу ХІ. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам Замовник вимагає надати: 1. Запропонований товар повинен бути новим, якісним та таким, що раніше не використовувався. На підтвердження Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції гарантійний лист. Але гарантійний лист щодо вище переліченого відсутній в складі тендерної пропозиції учасника. На усунення виявлених недоліків повідомляємо про необхідність завантажити: 1. Приведену у відповідність інформаційну довідку, складену у довільній формі що підтверджує досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. 2. Виправлену форму “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №1 до тендерної документації. 3. Приведений у відповідність підписаний уповноваженою особою учасника Проєкт договору, що викладений в Додатку 4 до Документації 4. Гарантійний лист щодо товару, а саме товар повинен бути новим, якісним та таким, що раніше не використовувався.
Створено
12.06.2025 17:48
Надати до
13.06.2025 17:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
327 408 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
327 408 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. М.І. ПИРОГОВА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380432660177
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності