Показати схожі тендери

Закупівля Груповий зарядний пристрій від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-013277-a
Id Tender c393d8da470443cd858cf28fc2bc2318
План UA-P-2025-05-19-017263-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.05.2025 17:39
Остання зміна 03.06.2025 17:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 154 983 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 774.92 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 17:38 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 17:38
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 17:38
до 24.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:19
-
Період уточнень
з 19.05.2025 17:38 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 17:38 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:19
Основні параметри
Груповий зарядний пристрій
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 154 983 грн.
Груповий зарядний пристрій
Назва предмета закупівлі
Груповий зарядний пристрій
Очікувана вартість
1 154 983 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5774,92
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 14:56
Закінчення аукціону
27.05.2025 15:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Груповий зарядний пристрій
Код ДК 021:2015
31158100-9 - Зарядні пристрої для акумуляторів
Кількість
29
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29008, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Героїв Чорнобиля,1/2
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує Постачальнику Товар за фактом поставки протягом 7 (семи) банківських днів з дня підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару та видаткової накладної щодо кожної відповідної партії Товару, на підставі виставленого Постачальником рахунку.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Науково-виробниче комерційне підприємство"Спаринг-Віст"
Пропозиція:
1 154 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЯНИ"
Пропозиція:
1 074 450 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 14:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 17:39
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Алла Бабій
Електронна пошта
Телефон
+380972956598
Сайт:
https://km.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38662200
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
29008
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Героїв Чорнобиля 1/2
Кваліфікація
Лот № 1 Груповий зарядний пристрій
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:19 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 17:00
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 17:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 17:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 15 робочих днів, а саме до 17.06.2025року. По другому питанню порядку денного: На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 15 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 15 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідно до вимог частини десятої статті 29 Закону з урахуванням Особливостей.
Дата продовження строку розгляду
03.06.2025 17:00
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 154 983 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972956598
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 154 983 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380972956598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності