Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв) від Житомирський окружний адміністративний суд.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-012796-a
Id Tender 828843b14bda46788aa3070921cf20e8
План UA-P-2025-05-19-014411-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 17:01
Остання зміна 03.06.2025 10:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
299 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 499 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 16:57 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 16:57
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 16:57
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00
до 28.05.2025 17:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 17:31
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 17:31
до 03.06.2025 10:16
Період уточнень
з 19.05.2025 16:57 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 16:57 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00 до 28.05.2025 17:31
Період кваліфікації
з 27.05.2025 10:00 до 28.05.2025 17:31
Основні параметри
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
299 800 грн.
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)
Назва предмета закупівлі
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)
Очікувана вартість
299 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1499,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)
Код ДК 021:2015
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Кількість
816
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Лятошинського Бориса, 5
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. Розрахунок за фактично надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати та на підставі підписаного Сторонами Акту здачі-прийняття робіт (надання послуг). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється упродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Мілевський Володимир Францович
Пропозиція:
297 798 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Йосипівна Залевська
Електронна пошта
Телефон
+380412422511
Замовник
ЄДРПОУ
34854954
Повна назва
Житомирський окружний адміністративний суд
Поштовий індекс
10014
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Житомир
Адреса
вул.Лятошинського Бориса , 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 17:31 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 10:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 17:31
Довідка НАЗК
28.05.2025 17:31
Повідомлення про рішення
27.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: « 1. Додаток 1 до ТД п.6.10 – Додаток 5 до ТД ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано 1. Додаток 5 до ТД ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями : 1. Додаток 5 до ТД ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.»
Створено
27.05.2025 17:28
Надати до
28.05.2025 17:28
Договір
UA-2025-05-19-012796-a-b1
Підписаний і діє
Номер
16
297 798 грн.
297 798 грн.
Без ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
816 (послуга)
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)
Номенклатура
Послуги з обслуговування організаційної техніки (заправка та відновлення картриджів, ремонт друкуючих пристроїв)
Кількість
816
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Житомирський окружний адміністративний суд
Повна назва
Житомирський окружний адміністративний суд
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34854954

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Мілевський Володимир Францович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Мілевський Володимир Францович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2202205235

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.06.2025 10:16
-
03.06.2025 10:14
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
299 800 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Житомирський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380412422511
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
299 800 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Житомирський окружний адміністративний суд
Контактний телефон:
+380412422511
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності