Показати схожі тендери

Закупівля Ревізія та налагодження запобіжних клапанів котлів від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-011492-a
Id Tender b1c0da94f4084b6585016a66015d1c7a
План UA-P-2025-05-19-015203-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.05.2025 16:08
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
50 444.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
504.44 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 16:08 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 16:08
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 16:08
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00
до 02.06.2025 13:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 13:44
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 13:44
-
Період уточнень
з 19.05.2025 16:08 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 16:08 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00 до 02.06.2025 13:44
Період кваліфікації
з 28.05.2025 00:00 до 02.06.2025 13:44
Основні параметри
Ревізія та налагодження запобіжних клапанів котлів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
50 444.4 грн.
Ревізія та налагодження запобіжних клапанів котлів
Назва предмета закупівлі
Ревізія та налагодження запобіжних клапанів котлів
Очікувана вартість
50 444.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
504,44
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ревізія та налагодження запобіжних клапанів котлів
Код ДК 021:2015
50512000-7 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування клапанів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕТГ СЕРВІС»
Пропозиція:
50 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 16:23
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
21.05.2025 16:23
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козел Максим Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380639422316
Сайт:
http://brovteplo.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
13711949
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Кваліфікація
Лот № 1 Ревізія та налагодження запобіжних клапанів котлів
Період вимог/скарг з 02.06.2025 13:44 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 00:00 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідності тендерній документації, а саме: Відповідно до Додатку 1 Замовником вимагалось: п.15. Документи дозвільного характеру відповідно до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011р. № 1107 із змінами, які чинні на весь період надання послуг, в тому числі: • Дозволу на право проведення робіт: 1. технічний огляд, випробування, експертне обстеження (технічне діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, а саме: - обладнання, що працює під тиском, яке зазначене у Технічному регламенті обладнання, що працює під тиском, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 16 січня 2019 р. № 27 (Офіційний вісник України, 2019 р., № 9, ст. 325) та у пункті 2 Технічного регламенту простих посудин високого тиску, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2016 р. № 1025 (Офіційний вісник України, 2017 р., № 4, ст. 130). 2. роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо). Учасником вказані документи не надані. Замість цього наданий дозвіл на експлуатацію обладнання, що працює під тиском, що не відповідає вимогам тендерної документації. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, оскільки інформація, вказана таблиці, не відповідає вимогам тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою.
Документи кваліфікації
02.06.2025 13:44
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 16:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
50 444.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380639422316
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
50 444.4 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380639422316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності