Зміст
Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції.
Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а саме: Учасник надав цінову пропозицію ( файл «Форма тендерної пропозиції.pdf» Додаток 2 до оголошенням про проведення спрощеної закупівлі ), в якій:
- не вірно зазначено загальну вартість Товару в табличній частині в строчці 1 в стовбці «Загальна вартість Товару з урахуванням усіх податків та зборів (грн.) – замість 1 295 084, 41 при розрахунку виходить 1 295 084, 31;
- не вірно зазначено загальну вартість Товару в табличній частині в строчці 2 в стовбці «Загальна вартість Товару з урахуванням усіх податків та зборів (грн.) – замість 515 775, 89 при розрахунку виходить 515 775, 84;
- не вірно зазначено загальну вартість Товару в табличній частині в строчці 3 в стовбці «Загальна вартість Товару з урахуванням усіх податків та зборів (грн.) – замість 1 810 860,30 при розрахунку виходить 1 810 860,15
- відповідно в текстовій частині зазначено не коректо загальну суму: (сума цифрами та прописом), в тому числі ПДВ (сума цифрами та прописом),
та що вимагалось відповідно до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах пропозиції зазначеного Учасника, визначені пунктом 43 Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275 Цінову пропозицію, що вимагалась відповідно до
Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.