Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з попередньої діагностики, демонтажу, монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а від ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-011174-a
Id Tender 591c85590d194e15bffb28a918a4f54f
План UA-P-2025-05-19-013627-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.05.2025 15:59
Остання зміна 07.06.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
350 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 750 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 15:58 до 27.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 15:58
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 15:58
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:43
до 04.06.2025 15:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 15:21
до 10.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.06.2025 15:21
-
Період уточнень
з 19.05.2025 15:58 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 15:58 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:43 до 04.06.2025 15:21
Період кваліфікації
з 28.05.2025 11:43 до 04.06.2025 15:21
Основні параметри
Послуги з попередньої діагностики, демонтажу, монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 собливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
350 000 грн.
Послуги з попередньої діагностики, демонтажу, монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Назва предмета закупівлі
Послуги з попередньої діагностики, демонтажу, монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Примітки
Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 собливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями.
Очікувана вартість
350 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1750,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 11:08
Закінчення аукціону
28.05.2025 11:43
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Послуги з попередньої діагностики та демонтажу кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Опис предмета закупівлі
Послуги з попередньої діагностики та демонтажу кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04215, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 28 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Послуги з монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Опис предмета закупівлі
Послуги з монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04215, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Світлицького, 28 А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата Послуги за цим Договором здійснюється протягом 5 банківських днів безготівковим перерахунком коштів на поточний рахунок після підписання Акту про надання послуг, в тому числі частково за фактично надані послуги.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АМІКС-КОМПЛЕКС"
Пропозиція:
247 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
Пропозиція:
296 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ"
Пропозиція:
246 999.99 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПЕТРЕНКО ВАЛЕРІЙ ГРИГОРОВИЧ"
Пропозиція:
323 320 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 11:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 15:59
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
19.05.2025 15:58
-
19.05.2025 15:58
Критерії прийнятності
19.05.2025 15:58
Критерії прийнятності
19.05.2025 15:58
Критерії прийнятності
19.05.2025 15:58
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Березкіна Інна
Електронна пошта
Телефон
0958857598
Замовник
ЄДРПОУ
44029610
Повна назва
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Поштовий індекс
04215
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Світлицького, 28 А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з попередньої діагностики, демонтажу, монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:21 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 11:43 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.06.2025 15:22
Довідка НАЗК
04.06.2025 15:21
Повідомлення про рішення
28.05.2025 11:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:58
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194), на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), не надано довідку за примірною формою та аналогічний/аналогічні за предметом закупівлі договір/договори з усіма додатками до нього та копіями (копії) документа /документів (акти або видаткові накладні або інші фінансові документи), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору/договорів, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за примірною формою, інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку (примірна формою 1). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа /документів (акти або видаткові накладні або інші фінансові документи), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за примірною формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель.» Дані вимоги розміщені у пункті 1.1 Додатку 1 до тендерної документації . Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати: на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник повинен надати довідку (примірна формою 1). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 1, учасник має надати копію відповідного аналогічного за предметом закупівлі договору з усіма додатками до нього та копію (копії) документа /документів (акти або видаткові накладні або інші фінансові документи), що підтверджує (підтверджують) виконання такого договору, або в разі наявності інформації про аналогічний за предметом закупівлі договір та виконання такого договору в електронній системі закупівель, учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору зазначає в довідці за примірною формою 1 інформацію про ID номер закупівлі, за якою учасник виконав аналогічний за предметом закупівлі договір за умови розміщення замовником звіту про виконання такого договору та посилання на таку закупівлю в електронній системі закупівель. 2. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194), на підтвердження наявності в учасника приміщення (офісу) де фактично знаходиться Учасник (здійснює свою діяльність) за предметом закупівлі не надано довідку за примірною формою та документи, що підтверджують право власності або користування учасником приміщення (офісу). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження наявності в учасника приміщення (офісу) де фактично знаходиться Учасник (здійснює свою діяльність) за предметом закупівлі, учасник має надати довідку (примірна форма 2). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником приміщення (офісу)». Дані вимоги розміщені у пункті 1.2 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог пункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати: на підтвердження наявності в учасника приміщення (офісу) де фактично знаходиться Учасник (здійснює свою діяльність) за предметом закупівлі, учасник має надати довідку (примірна форма 2). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 2, учасник має надати документи, що підтверджують право власності або користування учасником приміщення (офісу). 3. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194), на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуги не надано довідку за примірною формою. Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою, учасник не надав документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт / надання послуг / постачання товару, учасник має надати довідку (примірна формою 3). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками.» Дані вимоги розміщені у пункті 1.3 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог пункту 1.3 Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати: на підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг учасник має надати довідку (примірна формою 3). Для підтвердження інформації, наведеної в довідці за примірною формою 3, учасник має надати документи, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. 4. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194), на підтвердження фінансової спроможності не надано фінансову звітність суб’єкта господарювання, складену та подану (не надано підтвердження про подачу такої звітності) відповідно до законодавства за останній для учасника звітний період або лист із поясненням у довільній формі щодо причин неподання. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «На підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має надати фінансову звітність суб’єкта господарювання, складену та подану (надати підтвердження про подачу такої звітності) відповідно до законодавства за останній для учасника звітний період. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі». Дані вимоги розміщені у пункті 1.4 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог пункту 1.4 Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати: на підтвердження наявності фінансової спроможності, фінансову звітність суб’єкта господарювання, складену та подану (надати підтвердження про подачу такої звітності) відповідно до законодавства за останній для учасника звітний період. У разі якщо законодавством не передбачено подання учасником фінансової звітності, такий учасник подає лист із поясненням у довільній формі. 5. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194), не надано документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції Для юридичної особи: установчий документ (статут тощо); для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника.» Дані вимоги розміщені у пункті 3 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції (для юридичної особи: установчий документ (статут тощо, для керівника учасника – виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника, для іншої посадової особи учасника – довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника. 6. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194), не надано довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції: довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків». Дані вимоги розміщені у підпункті 2 пункту 5 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог підпункті 2 пункту 5 3 Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати: довідку в довільній формі про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. 7. У складі наданої тендерної пропозиції Учасника (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194), не надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (вимога щодо інформації про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) стосується юридичної особи), сформована не раніше 2025 року. Не надано копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Надати Копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (вимога щодо інформації про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) стосується юридичної особи), сформована не раніше 2025 року. Надати Копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством». Дані вимоги розміщені у пункті 10 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник (ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ", код ЄДРПОУ 45515194) відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, вимог пункту 10 Додатку 1 до тендерної документації, повинен надати: копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить відомості про Учасника, в тому числі дані про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) юридичної особи, передбачені п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (вимога щодо інформації про кінцевого беніфіціарного власника (контролера) стосується юридичної особи), сформована не раніше 2025 року, копію чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Створено
29.05.2025 11:34
Надати до
30.05.2025 11:34
Договір
UA-2025-05-19-011174-a-b1
Очікує підписання
246 999.99 грн.
246 999.99 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з попередньої діагностики та демонтажу кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Номенклатура
Послуги з попередньої діагностики та демонтажу кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Номенклатура
Послуги з монтажу та технічного обслуговування кондиціонерів у приміщенні, що розташоване за адресою: м. Київ, вул. Світлицького, 28-а
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Повна назва
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44029610

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФЛАШ ПРАЙМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45515194

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 01:00
Замовник:
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0958857598
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
350 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 01:00
Замовник:
ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ
Контактний телефон:
0958857598
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності