Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань від Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-010088-a
Id Tender bda5330fd0c84f5a930bf2c961af8309
План UA-P-2025-05-19-009924-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.05.2025 15:24
Остання зміна 15.08.2025 16:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
310 333.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 103.33 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 15:23 до 09.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 15:23
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 15:23
до 06.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:55
до 15.08.2025 15:57
Залишилось 1 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.06.2025 15:52
до 21.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.08.2025 15:57
-
Період уточнень
з 19.05.2025 15:23 до 06.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 15:23 до 06.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:55 до 15.08.2025 15:57
Період кваліфікації
з 09.06.2025 14:55 до 15.08.2025 15:57
Основні параметри
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
310 333.33 грн.
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Очікувана вартість
310 333.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3103,33
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 14:32
Закінчення аукціону
09.06.2025 14:55
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 20 (послуга)
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №2 1 256 (послуга)
Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
Опис предмета закупівлі
Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
1 256
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №3 49 (послуга)
Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
Опис предмета закупівлі
Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
49
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №4 632 (послуга)
Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
Опис предмета закупівлі
Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
632
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Позиція : №5 597 (послуга)
Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Опис предмета закупівлі
Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Код ДК 021:2015
71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Кількість
597
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДІЯ СТРОЙ"
Пропозиція:
285 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА
Пропозиція:
283 104 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 14:32
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Скасування
03.07.2025 13:34
Вирішено внести дані Дефектного акту від 03.07.2025 року до Тендерної документації на Закупівлю, які уточнюють технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, за для приведення Тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства та потребами Замовника, що надасть провести Закупівлю послуг без порушень. У зв'язку з тим що вище зазначене на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити, відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги.
03.07.2025 13:35
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Герасименко
Електронна пошта
Телефон
+380631088141
Сайт:
https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-nekomercijne-pidpriemstvo-miska-klinichna-likarnya-6-dniprovskoi-miskoi-radi
Замовник
ЄДРПОУ
01984441
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Поштовий індекс
49074
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
вул. Батумська, буд. 13
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення, вимірювання опору ізоляції електричних мереж, вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв, перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами, виміру повного опору петлі фаза – нуль, згідно ДК 021-2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Період вимог/скарг з 12.06.2025 15:52 по 18.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 14:55 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:52
Повідомлення про рішення
09.06.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.06.2025 15:52 по 20.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.06.2025 15:52
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 15.08.2025 15:57 по 21.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.07.2025 13:13 по 09.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2025 15:57
Довідка НАЗК
15.08.2025 15:57
Повідомлення про рішення
01.07.2025 13:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: «- Згідно підпункту 1.2. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен: 1.2. До довідки додати документ на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття на роботу / інший документ). Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано документ на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття на роботу / інший документ). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: документ на інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника, або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг за предметом закупівлі, визначених у технічних вимогах, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником / субпідрядником / співвиконавцем (наприклад: трудовий договір / договір про надання послуг / копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) / наказ про прийняття на роботу / інший документ).» Учасник повинен усунути невідповідність та/або надати пояснення щодо невідповідності згідно чинного законодавства.
Створено
13.08.2025 12:45
Надати до
14.08.2025 12:45
Договір
UA-2025-05-19-010088-a-c1
Очікує підписання
283 104 грн.
283 104 грн.
З ПДВ
Номенклатура
20 (послуга)
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
Номенклатура
Послуги з ремонту та відновлення контуру заземлення.
Кількість
20
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
1 256 (послуга)
Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
Номенклатура
Послуги вимірювання опору ізоляції електричних мереж.
Кількість
1 256
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
49 (послуга)
Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
Номенклатура
Послуги вимірювання опору розтікання заземлюючих пристроїв.
Кількість
49
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
632 (послуга)
Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
Номенклатура
Послуги перевірки ланцюга між заземлювачами та заземленими елементами.
Кількість
632
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.
Номенклатура
597 (послуга)
Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Номенклатура
Послуги виміру повного опору петлі фаза – нуль.
Кількість
597
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01984441

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА
Повна назва
ФОП ЦЬОХ ГАЛИНА СТАНІСЛАВІВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2602706188

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
310 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380631088141
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
310 333.33 грн.
Період подання пропозицій
до 09.06.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня № 6» Дніпровської міської ради
Контактний телефон:
+380631088141
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності