Показати схожі тендери

Закупівля 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (пакувальна маса) від Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-010034-a
Id Tender 655893ca4aa9410590db78f80c8c6129
План UA-P-2025-05-19-013327-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 15:25
Остання зміна 09.06.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
66 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
330 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 15:25 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 15:25
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 15:25
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00
до 02.06.2025 13:16
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 13:16
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 13:16
до 09.06.2025 11:33
Період уточнень
з 19.05.2025 15:25 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 15:25 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 02.06.2025 13:16
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 02.06.2025 13:16
Основні параметри
24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (пакувальна маса)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
66 000 грн.
24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (пакувальна маса)
Назва предмета закупівлі
24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (пакувальна маса)
Очікувана вартість
66 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
330,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Універсальна пакувальна маса
Код ДК 021:2015
24952000-2 - Формувальні пасти
Кількість
720
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
04050, Україна, м. Київ, вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп
Пропозиція:
65 880 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 15:25
Оголошення про проведення закупівлі
19.05.2025 15:25
Тендерна документація
19.05.2025 15:25
Тендерна документація
19.05.2025 15:25
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
19.05.2025 15:25
Тендерна документація
19.05.2025 15:25
Тендерна документація
19.05.2025 15:25
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сокальська Наталія
Електронна пошта
Телефон
380955846774
Замовник
ЄДРПОУ
42376659
Назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Kiyivska stomatologiya" vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi),
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne nekomerciine pidpriyemstvo "Kiyivska stomatologiya" vikonavchogo organu Kiyivskoyi miskoyi radi (Kiyivskoyi miskoyi derzhavnoyi administraciyi),
Поштовий індекс
04050
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вулиця Пимоненка, будинок 10-А
Кваліфікація
Лот № 1 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (пакувальна маса)
Період вимог/скарг з 02.06.2025 13:16 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 00:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 13:16
Довідка НАЗК
02.06.2025 13:16
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: І. Перелік виявлених невідповідностей Не надано: А) документи що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідальної особи (наказ про призначення та / або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.». Б) «4.3. копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1 -2, сторінки 3-6 за наявності записів).) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI або лист із зазначенням паспортних даних такої особи (а саме: Прізвище, ім'я та по батькові, Стать, Дата народження, Громадянство, Номер паспорта; дата видачі).» В) «4.6. документальне підтвердження провадження учасником закупівлі господарської діяльності, а саме: - копія чинного статуту зі змінами та доповненнями (за наявності зареєстрованих змін). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту(нова редакція) наступні документи; Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи(Статуту та/або останніх змін до Статуту(нова редакція); - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, та/або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, та/або витяг з реєстру платників єдиного податку відповідності до порядку оподаткування, зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності;» Г) Учасником надано проект договору, що не повністю заповнений для сторони учасника – відсутні назва Постачальника у преамбулі проекту договору, сума договору, реквізити постачальника. ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1. У розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось наступне: А) «4.2. документи що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідальної особи (наказ про призначення та / або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.». Б) «4.3. копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1 -2, сторінки 3-6 за наявності записів).) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI або лист із зазначенням паспортних даних такої особи (а саме: Прізвище, ім'я та по батькові, Стать, Дата народження, Громадянство, Номер паспорта; дата видачі).» В) «4.6. документальне підтвердження провадження учасником закупівлі господарської діяльності, а саме: - копія чинного статуту зі змінами та доповненнями (за наявності зареєстрованих змін). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту(нова редакція) наступні документи; Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи(Статуту та/або останніх змін до Статуту(нова редакція); - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, та/або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, та/або витяг з реєстру платників єдиного податку відповідності до порядку оподаткування, зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності;» Г) «4.7. проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації), який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього (загальну специфікацію), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника(за умови використання);» ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Надати: А) документи що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідальної особи (наказ про призначення та / або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. Б) копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1 -2, сторінки 3-6 за наявності записів).) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI або лист із зазначенням паспортних даних такої особи (а саме: Прізвище, ім'я та по батькові, Стать, Дата народження, Громадянство, Номер паспорта; дата видачі). В) документальне підтвердження провадження учасником закупівлі господарської діяльності, а саме: - копія чинного статуту зі змінами та доповненнями (за наявності зареєстрованих змін). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту(нова редакція) наступні документи; Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи(Статуту та/або останніх змін до Статуту(нова редакція); - копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, та/або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, та/або витяг з реєстру платників єдиного податку відповідності до порядку оподаткування, зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності. Г) проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації), який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього (загальну специфікацію), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника(за умови використання), та який міститиме найменування Постачальника у преамбулі договору, реквізити постачальника, суму договору.
Створено
28.05.2025 21:07
Надати до
29.05.2025 21:07
Договір
UA-2025-05-19-010034-a-c1
Підписаний і діє
Номер
52
65 880 грн.
54 900 грн.
З ПДВ
Підписано
09.06.2025
Строк дії договору з
09.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
720 (паковання)
Універсальна пакувальна маса
Номенклатура
Універсальна пакувальна маса
Кількість
720
Одиниця виміру
паковання
Ціна за одиницю
76.25
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42376659

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп
Повна назва
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39132822

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.06.2025 11:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Контактний телефон:
380955846774
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
66 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Київська стоматологія" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації),
Контактний телефон:
380955846774
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності