Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
І. Перелік виявлених невідповідностей
Не надано:
А) документи що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідальної особи (наказ про призначення та / або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.».
Б) «4.3. копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1 -2, сторінки 3-6 за наявності записів).) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI або лист із зазначенням паспортних даних такої особи (а саме: Прізвище, ім'я та по батькові, Стать, Дата народження, Громадянство, Номер паспорта; дата видачі).»
В) «4.6. документальне підтвердження провадження учасником закупівлі господарської діяльності, а саме:
- копія чинного статуту зі змінами та доповненнями (за наявності зареєстрованих змін). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту(нова редакція) наступні документи; Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи(Статуту та/або останніх змін до Статуту(нова редакція);
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, та/або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, та/або витяг з реєстру платників єдиного податку відповідності до порядку оподаткування, зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності;»
Г) Учасником надано проект договору, що не повністю заповнений для сторони учасника – відсутні назва Постачальника у преамбулі проекту договору, сума договору, реквізити постачальника.
ІІ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності
1. У розділі 4 Додатку 1 до тендерної документації вимагалось наступне:
А) «4.2. документи що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідальної особи (наказ про призначення та / або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.».
Б) «4.3. копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1 -2, сторінки 3-6 за наявності записів).) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI або лист із зазначенням паспортних даних такої особи (а саме: Прізвище, ім'я та по батькові, Стать, Дата народження, Громадянство, Номер паспорта; дата видачі).»
В) «4.6. документальне підтвердження провадження учасником закупівлі господарської діяльності, а саме:
- копія чинного статуту зі змінами та доповненнями (за наявності зареєстрованих змін). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту(нова редакція) наступні документи; Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи(Статуту та/або останніх змін до Статуту(нова редакція);
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, та/або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, та/або витяг з реєстру платників єдиного податку відповідності до порядку оподаткування, зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності;»
Г) «4.7. проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації), який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього (загальну специфікацію), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника(за умови використання);»
ІІІ. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей
Надати:
А) документи що підтверджують повноваження відповідальної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідальної особи (наказ про призначення та / або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Б) копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції (а саме сторінки 1 -2, сторінки 3-6 за наявності записів).) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492-VI або лист із зазначенням паспортних даних такої особи (а саме: Прізвище, ім'я та по батькові, Стать, Дата народження, Громадянство, Номер паспорта; дата видачі).
В) документальне підтвердження провадження учасником закупівлі господарської діяльності, а саме:
- копія чинного статуту зі змінами та доповненнями (за наявності зареєстрованих змін). В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно до ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту(нова редакція) наступні документи; Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи(Статуту та/або останніх змін до Статуту(нова редакція);
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку, та/або копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість, та/або витяг з реєстру платників єдиного податку відповідності до порядку оподаткування, зареєстрованого органами державної податкової інспекції для суб’єктів підприємницької або господарської діяльності.
Г) проект договору про закупівлю (відповідно до Додатку 5 до цієї тендерної документації), який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього (загальну специфікацію), підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника(за умови використання), та який міститиме найменування Постачальника у преамбулі договору, реквізити постачальника, суму договору.