Показати схожі тендери

Закупівля Термінал самообслуговування (за кодом ДК 021:2015 - 32580000-2 Інформаційне обладнання від Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-009784-a
Id Tender 3e94e00413044ddfa86ba378748da7da
План UA-P-2025-05-19-010258-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 16:45
Остання зміна 11.06.2025 12:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
436 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 184.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 16:44 до 27.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 16:44
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 16:44
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 12:00
до 29.05.2025 16:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 16:40
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 16:40
до 11.06.2025 12:52
Період уточнень
з 19.05.2025 16:44 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 16:44 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 12:00 до 29.05.2025 16:40
Період кваліфікації
з 27.05.2025 12:00 до 29.05.2025 16:40
Основні параметри
Термінал самообслуговування (за кодом ДК 021:2015 - 32580000-2 Інформаційне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
436 900 грн.
Термінал самообслуговування
Назва предмета закупівлі
Термінал самообслуговування
Очікувана вартість
436 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2184,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Термінал самообслуговування
Код ДК 021:2015
32580000-2 - Інформаційне обладнання
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання Товару за видатковими накладними. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 7 робочих днів з дати отримання Замовником на свій розрахунковий рахунок коштів на фінансування закупівлі за вказаним напрямом.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Гляденцев Віталій Вікторович
Пропозиція:
436 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 16:45
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
19.05.2025 15:13
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Ковальчук
Електронна пошта
Телефон
+380673563622, +380673563622
Замовник
ЄДРПОУ
05484161
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Поштовий індекс
21029
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
Вінниця
Адреса
вул. Хмельницьке шосе,84
Кваліфікація
Лот № 1 Термінал самообслуговування
Період вимог/скарг з 29.05.2025 16:40 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 12:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 16:40
Довідка НАЗК
29.05.2025 16:40
Повідомлення про рішення
27.05.2025 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог Додатку 4 до тендерної документації: "Всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії". Поряд з цим, Учасником подано документи в складі тендерної пропозиції в форматі .docx. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації. Однак, відповідно до пункту 43 Постанови 1178. "Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо." Враховуючи, що зміна формату документів тендерної пропозиції не змінює їх змісту, а відповідно не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, прошу виправити виявлені неточності шляхом довантаження сканованих копій вказаних документів тендерної пропозиції
Створено
28.05.2025 16:33
Надати до
29.05.2025 16:33
Договір
UA-2025-05-19-009784-a-a1
Підписаний і діє
Номер
436/Т
436 800 грн.
436 800 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (штуки)
Термінал самообслуговування
Номенклатура
Термінал самообслуговування
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05484161

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гляденцев Віталій Вікторович
Повна назва
ФОП Гляденцев Віталій Вікторович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3006809856

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 12:52
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
436 900 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Контактний телефон:
+380673563622, +380673563622
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
436 900 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство "Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради"
Контактний телефон:
+380673563622, +380673563622
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності