Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт тротуару по вул. В. Великого (від перехрестя з вул. Шкільна до перехрестя з вул. Трускавецька) в м. Борислав Львівської області від Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-009646-a
Id Tender 311ea622c0164fa69d677048bb8fa447
План UA-P-2025-05-19-003619-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.05.2025 15:13
Остання зміна 19.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 256 745.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 283.73 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 15:13 до 07.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 15:13
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 15:13
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00
до 13.06.2025 11:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 11:21
до 19.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 13.06.2025 11:21
-
Період уточнень
з 19.05.2025 15:13 до 04.06.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 15:13 до 04.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 13.06.2025 11:21
Період кваліфікації
з 07.06.2025 00:00 до 13.06.2025 11:21
Основні параметри
Капітальний ремонт тротуару по вул. В. Великого (від перехрестя з вул. Шкільна до перехрестя з вул. Трускавецька) в м. Борислав Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
3 256 745.2 грн.
Капітальний ремонт тротуару по вул. В. Великого (від перехрестя з вул. Шкільна до перехрестя з вул. Трускавецька) в м. Борислав Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. В. Великого (від перехрестя з вул. Шкільна до перехрестя з вул. Трускавецька) в м. Борислав Львівської області
Очікувана вартість
3 256 745.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16283,73
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 283.73
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт тротуару по вул. В. Великого (від перехрестя з вул. Шкільна до перехрестя з вул. Трускавецька) в м. Борислав Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, Борислав, Володимира Великого
Дата постачання по
31.12.2025 15:13
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ПОПОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
Пропозиція:
3 075 953 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.06.2025 08:39
Оголошення про проведення закупівлі
-
Проект договору
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герич Олена Євгеніївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380931403648
Замовник
ЄДРПОУ
26412705
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Борислав
Адреса
вул. Шевченка,42
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт тротуару по вул. В. Великого (від перехрестя з вул. Шкільна до перехрестя з вул. Трускавецька) в м. Борислав Львівської області
Період вимог/скарг з 13.06.2025 11:21 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.06.2025 00:00 по 05.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
19.05.2025 оголошено проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Капітальний ремонт тротуару по вул. В. Великого (від перехрестя з вул. Шкільна до перехрестя з вул. Трускавецька) в м. Борислав Львівської області» (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-19-009646-a (далі — Закупівля). На вимогу пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (п. 43 Особливостей). Відповідно до Відомості ресурсів, що наведена у Додатку №2 (Технічна специфікація) тендерної документації: ? У позиції № 9.1. загальновиробничих витрат вказано – 575,88 люд.год., натомість Учасником зазначено – 233,4 люд.год. ? Разом кошторисна трудомісткість вказано – 5189,31 люд.год., натомість Учасником зазначено 4825,73 люд.год. ? У позиції № 10 Екскаватори одноковшеві дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3 вказано 111,35284 маш.год., натомість Учасником зазначено – 72,27844 маш.год. ? У позиції № 12 вказано Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа [7 ат], продуктивність 2,2 м3/хв – 38,97852 маш.год., натомість Учасником зазначено – Компресори пересувні – 32,41374 маш.год. ? У позиції № 13 Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т вказано 27,7616 маш.год., натомість Учасником зазначено – 31,38993 маш.год. ? У позиції № 14 вказано Машини поливально-мийні, місткість 6000 л - 11,992703 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 16 вказано Автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт [135 к.с.] – 6,95925 маш.год., натомість Учасником змінено на – Автогрейдери середнього типу. ? У позиції № 17 Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т. вказано 8,55492 маш.год., натомість Учасником зазначено – 6,402 маш.год. ? У позиції № 20 вказано Трактори на гусеничному ходу, потужність 79 кВт [108 к.с.] – 4,497 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 21 вказано Трактори на гусеничному ходу, потужність 59 кВт [80 к.с.] – 3,11696 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 22 Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] вказано 2,12436 маш.год., натомість Учасником зазначено – 2,0304 маш.год. ? У позиції № 23 вказано Котки дорожні самохідні на пневмоколісному ходу, маса 16т – 1,40906 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 25 вказано Машина маркірувальна самохідна, місткість 460 л – 1,5318 маш.год., натомість Учасником зазначено – Машина маркірувальна самохідна - 1,332 маш.год. ? У позиції № 26 вказано Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т – 3,2618 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 27 вказано Котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, маса 25 т – 4,497 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 28 Бульдозери, потужність 59 кВт [80 к.с.] вказано 0,92247 маш.год., натомість Учасником зазначено – 0,49179 маш.год. ? У позиції № 29 вказано Автомобілі бортові, вантажопідйомність 5 т вказано 1,14876 маш.год., натомість Учасником зазначено – Автомобілі бортові, вантажопідйомність 3 т вказано 1,332 маш.год. ? У позиції № 30 вказано Електростанції пересувні, потужність 4 кВт – 2,8458 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 32 вказано Віброущільнювачі [віброплити] з бензиновим двигуном легкі, маса понад 100 кг – 3,79766 маш.год., та у позиції № 34 вказано Віброущільнювачі [віброплити] з дизельним двигуном легкі, маса понад 100 кг – 0,42812 маш.год., натомість Учасником зазначено - Віброущільнювачі [віброплити] – 4,22578 маш.год. ? У позиції № 33 вказано Котки дорожні причіпні кулачкові, маса 8 т – 2,87 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 37 вказано Вібратори поверхневі – 5,6916 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 38 вказано Трамбівки пневматичні при роботі від компресора – 13,12955 маш.год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 42 Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5-20 мм, марка М1000 і більше вказано - 173 м3., натомість Учасником зазначено – 194,1405 м3. ? У позиції № 52 вказано Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 10-20 мм, марка М1000 і більше – 18,7565 м3, натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 54 Круг відрізний алмазний, діаметр 230 мм – 10 шт., натомість Учасником зазначено – 10,731 шт. ? У позиції № 56 вказано Вода – 113,02966 м3., натомість Учасником зазначено – 108,95216 м3. ? У позиції № 57 вказано Ґрунтовка ПЭ-0211 – 0,016641 т., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 59 вказано Бруси необрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, усі ширини, товщина 100,125 мм, ІV сорт – 0,9894 м3., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 62 вказано Болти із шестигранною головкою, діаметр різьби 10 мм – 0,04128 т., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 66 вказано Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 5[3]-10 мм, марка М1000 і більше – 0,753 м3., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 67 вказано Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М100 – 0,3492 м3., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 70 вказано Поковки з квадратних заготовок, маса 1,8 кг – 0,0072 т., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 72 вказано Фарба водно-дисперсійна полівінілацетатна – 0,0048332 т., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 74 вказано Цвяхи будівельні з плоскою головкою 1,8х60 мм – 0,00582 т., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 75 вказано Бруски обрізні з хвойних порід, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 40-75 мм, ІІІ сорт – 0,01866 м3., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 76 вказано Розчинник для лакофарбових матеріалів Р-4А – 0,002907 т., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 78 вказано Цвяхи дротяні круглі формувальні 1,6х80 мм – 0,001724 т., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 79 вказано Дошки необрізні з хвойних порід, довжина 2-3,75 м, усі ширини, товщина 25 мм, ІІІ сорт – 0,00822 м3., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 80 вказано Щебінь із природного каменю для будівельних робіт, фракція 20-40 мм, марка М600 – 0,00772 м3., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 84 вказано Електроенергія – 31,2847 кВт-год., натомість в Учасника відсутні. ? У позиції № 85 вказано Мастильні матеріали – 0,0569 кг., натомість в Учасника відсутні З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складі тендерної пропозиції учасника не можна вважати невідповідністю в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі. Отже, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП ПОПОВИЧ НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА (ІПН 2618907226) на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Документи кваліфікації
13.06.2025 11:21
Повідомлення про рішення
11.06.2025 14:04
Електроний протокол про продовження строку
07.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:09
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
11.06.2025 14:03
Дата кінця розгляду
05.07.2025 00:00
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 256 745.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
3 256 745.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.06.2025 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності