Показати схожі тендери

Закупівля Взуття різне (код 18810000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник") від УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-009530-a
Id Tender 69ac039f02fb45799be0b1bdb9bafde1
План UA-P-2025-05-19-011352-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 15:05
Остання зміна 09.07.2025 19:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
110 746.51 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
553.73 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 15:05 до 28.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 15:05
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 15:05
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:30
до 25.06.2025 10:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 12:19
до 01.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.06.2025 10:02
до 09.07.2025 19:32
Період уточнень
з 19.05.2025 15:05 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 15:05 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:30 до 25.06.2025 10:02
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:30 до 25.06.2025 10:02
Основні параметри
Взуття різне (код 18810000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
110 746.51 грн.
Взуття різне (код 18810000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Назва предмета закупівлі
Взуття різне (код 18810000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Очікувана вартість
110 746.51 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
553,73
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 12:01
Закінчення аукціону
29.05.2025 12:30
Позиції закупівлі 6
Позиція : №1 250 (пара)
Тапочки жіночі
Опис предмета закупівлі
Тапочки жіночі
Код ДК 021:2015
18814000-8 - Взуття з тканинним верхом
Кількість
250
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Позиція : №2 6 (пара)
Калоші
Опис предмета закупівлі
Калоші
Код ДК 021:2015
18816000-2 - Калоші
Кількість
6
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Позиція : №3 20 (пара)
Чоботи утеплені жіночі
Опис предмета закупівлі
Чоботи утеплені жіночі
Код ДК 021:2015
18815000-5 - Чоботи
Кількість
20
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Позиція : №4 25 (пара)
Чоботи утеплені чоловічі
Опис предмета закупівлі
Чоботи утеплені чоловічі
Код ДК 021:2015
18815000-5 - Чоботи
Кількість
25
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Позиція : №5 12 (пара)
Чоботи гумові жіночі
Опис предмета закупівлі
Чоботи гумові жіночі
Код ДК 021:2015
18815000-5 - Чоботи
Кількість
12
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Позиція : №6 38 (пара)
Чоботи гумові чоловічі
Опис предмета закупівлі
Чоботи гумові чоловічі
Код ДК 021:2015
18815000-5 - Чоботи
Кількість
38
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
01009, Україна, Київська область, Київ, Банкова, 6-8
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АЛЮР
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ФОРПОСТ 17"
Пропозиція:
91 731.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Зозуля В?ячеслав Іванович
Пропозиція:
106 370 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 12:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 15:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лущик Ольга Вячеславівна
Електронна пошта
Телефон
380687944093
Замовник
ЄДРПОУ
26252302
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Поштовий індекс
01009
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Банкова, 6-8
Кваліфікація
Лот № 1 Взуття різне (код 18810000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Період вимог/скарг з 02.06.2025 12:19 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 12:30 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Документи кваліфікації
02.06.2025 12:19
Повідомлення про рішення
29.05.2025 12:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 23.06.2025 12:29 по 29.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 12:19 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відхилити тендерну пропозицію Учасника відповідно до абзацу третього підпункту 1 та абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей та Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель відповідно до пункту 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
23.06.2025 12:29
Повідомлення про рішення
23.06.2025 12:29
Скарги та рішення
Скарги та рішення
06.06.2025 16:06
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 12:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 15:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно вимоги Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: документи, що підтверджують відповідність та/або якість запропонованого товару (декларація про відповідність, та/або сертифікат відповідності, та/або сертифікат якості, та/або паспорт якості, та/або інший подібний документ, що засвідчує відповідність та/або якість товару). При розгляді документів Учасника виявлено невідповідність у документах наданих на підтвердження відповідності запропонованого товару (№ з/п. 2 таблиці 2.1«Калоші», виробник ТОВ «Укрсистемтрейд»). У наданому учасником файлі Документи якості.rar.p7s, документ Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 19.09.2019 №12.2-18-1/21071, відсутня конкретна згадка про товар «Калоші», (виробник: ТОВ «УКРСИСТЕМТРЕЙД»), що є об’єктом експертизи. Наявне формулювання у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи по тексту в «Об’єкт експертизи: «взуття в асортименті», що не дає підстав для однозначної ідентифікації відповідності саме зазначеного товару «Калоші» (№ з/п. 2 таблиці 2.1) та виробника ТОВ «УКРСИСТЕМТРЕЙД». Зважаючи на вищесказане, прийняте рішення, надати Учаснику привести у відповідність інформацію та надати уточнення у вигляді документального підтвердження відповідності, а саме на товар «калоші» (виробник: ТОВ «УКРСИСТЕМТРЕЙД»), або лист-відповідь із роз’ясненням асортименту, що охоплюється зазначеним висновком державної санітарно-епідеміологічної експертизи, із чітким підтвердженням наявності в ньому «Калош».
Створено
03.06.2025 16:01
Надати до
04.06.2025 16:01
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ 17", що подана до процедури закупівлі за предметом Взуття різне (код 18810000-0 національного класифікатора України за ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"), до 20 робочих днів у зв’язку з виникненням необхідності у більш детальному вивченні цієї пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 16:05
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Період вимог/скарг з 25.06.2025 10:02 по 01.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 23.06.2025 12:29 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Документи кваліфікації
25.06.2025 10:02
Довідка НАЗК
25.06.2025 10:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
23.06.2025 12:32
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-19-009530-a-b1
Підписаний і діє
Номер
200
106 370 грн.
106 370 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.07.2025
Строк дії договору з
09.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
250 (пара)
Тапочки жіночі
Номенклатура
Тапочки жіночі
Кількість
250
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 вересня 2025 р.
Номенклатура
6 (пара)
Калоші
Номенклатура
Калоші
Кількість
6
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 вересня 2025 р.
Номенклатура
20 (пара)
Чоботи утеплені жіночі
Номенклатура
Чоботи утеплені жіночі
Кількість
20
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 вересня 2025 р.
Номенклатура
25 (пара)
Чоботи утеплені чоловічі
Номенклатура
Чоботи утеплені чоловічі
Кількість
25
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 вересня 2025 р.
Номенклатура
12 (пара)
Чоботи гумові жіночі
Номенклатура
Чоботи гумові жіночі
Кількість
12
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 вересня 2025 р.
Номенклатура
38 (пара)
Чоботи гумові чоловічі
Номенклатура
Чоботи гумові чоловічі
Кількість
38
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26252302

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Зозуля В?ячеслав Іванович
Повна назва
ФОП Зозуля В?ячеслав Іванович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2817822738

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.07.2025 19:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 746.51 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380687944093
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
110 746.51 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 10:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ АДМІНІСТРАТИВНИМИ БУДИНКАМИ УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ АПАРАТУ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
Контактний телефон:
380687944093
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності