Показати схожі тендери

Закупівля «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) від ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-19-009272-a
Id Tender 1c2dc8d389a940cabefe1c95776ad35d
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.05.2025 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 394 849.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Основні параметри
«Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Напівчеревики літні для персоналу охорони
Код ДК 021:2015
18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного
Кількість
2 050
Одиниця виміру
пара
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.03.2026 00:00
Документи закупівлі
19.05.2025 14:57
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Антонова
Електронна пошта
Телефон
+380931026685
Замовник
ЄДРПОУ
32253350
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
01015
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Лейпцизька, буд. 15
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-19-009272-a-a1
Підписаний і діє
Номер
100/НГБ
3 394 849.2 грн.
2 829 041 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.03.2026
Номенклатура
2 050 (пара)
Напівчеревики літні для персоналу охорони
Номенклатура
Напівчеревики літні для персоналу охорони
Кількість
2 050
Одиниця виміру
пара
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 березня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Повна назва
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32253350

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА "МІДА 1992"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЗЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА "МІДА 1992"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43434791

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-05-30-000005
Дата створення проекту
30.05.2025 11:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
30.05.2025 14:49
Дата публікації висновку про результати
20.06.2025 13:02
Дата завершення усунення порушень
05.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 606-22-58
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 30.05.2025 № 58-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 30.05.2025 № 58-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5. UA-2025-05-19-009272-a, 19.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.05.2025 00:00
Документи рішення
30.05.2025 14:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю; наявність підстав для укладання договору про закупівлю без застосування відкритих торгів; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: звіт про договір про закупівлю Дочірнього підприємства «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» (далі – Замовник, Підприємство), пояснення та документи надані 05.06.2025 Замовником через електронну систему закупівель. Моніторингом питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення пунктів 5 та 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова № 1178, Особливості) в частині наступного. Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу Управління 03.06.2025 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника про надання пояснення (інформації, документів), зокрема щодо підстави проведення закупівлі UA-2025-05-19-009272-a без використання електронної системи. Замовник у відповіді на запит Управління від 03.06.2025 надав інформацію, що: «ДП «Нафтогазбезпека» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (за змінами), (далі також — Закон). Підприємство здійснює закупівлі, керуючись Регламентом управління закупівлями Дочірнього підприємства «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», затвердженим наказом ДП «Нафтогазбезпека» від 09.09.2024 року №482 (далі також — Регламент). Регламент є внутрішнім нормативним документом Підприємства, яким врегульовані види закупівель та спосіб здійснення таких закупівель. Підприємством оприлюднено інформацію про закупівлю за предметом закупівлі «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) у вигляді звіту про укладений договір в електронній системі закупівель prozorro: ID закупівлі без використання електронної системи: UA-2025-05-19-009272-a. Звітування у такий спосіб здійснено відповідно до вимог Регламенту Підприємства. Форма звіту про укладений договір також затверджена Регламентом Підприємства. Закупівля, про яку прозвітовано в електронній системі закупівель prozorro за ID: UA-2025-05-19-009272-a, до цього здійснена Підприємством на електронному комерційному майданчику zakupivli.pro (zakupki.prom.ua). Спосіб цієї закупівлі за предметом закупівлі: «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) відповідно до Регламенту Підприємства має назву «закупівля на комерційному електронному майданчику». Посилання на закупівлю: Закупівля - «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) - R-UA-2025-04-07-1000068-k - Zakupivli.pro, ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-07-1000068-k. Відповідно, підставою проведення закупівлі за ID: UA-2025-05-19-009272-a без використання електронної системи закупівель prozorro є те, що Підприємство, як не замовник у розумінні Закону, використовує електронну систему prozorro для звітування про результати здійснених на комерційному електронному майданчику закупівель, в тому числі самостійно визначає спосіб придбання товарів та/або робіт, та/або послуг для потреб Підприємства». Однак, під час здійснення моніторингу установлено, що Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» (далі - Компанія) у формі відкритого акціонерного товариства утворена постановою Кабінету Міністрів України від 25 травня 1998 р. № 747 «Про утворення Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України». При цьому, пунктом 9 даної постанови визначено, що 100 відсотків акцій Компанії, які випускаються на величину її статутного фонду, залишаються у державній власності до прийняття в установленому порядку рішення про їх продаж. Згідно пункту 5.1 розділу 5 Статуту Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» Засновником Компанії є держава в особі Кабінету Міністрів України. Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» є товариством, у статутному капіталі якого частка державної власності дорівнює 100 %. В розумінні Закону, зокрема, норм пункту 4 частини 1 статті 2 Закону, Компанія є замовником в окремих сферах господарювання, отже має здійснювати закупівлі відповідно до цього Закону. Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» створено відповідно до рішення Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» від 07 червня 2002 року. Єдиним засновником Підприємства є Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України», розмір внеску до Статутного фонду Підприємства становить 708430000,00 грн. Згідно з пунктом 4.6 Статуту Підприємства, затвердженого правлінням Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» від 19.11.2021, протокол № 434, статутний капітал Підприємства становить 708430000,00 грн. В пункті 4.1 Статуту Підприємства вказано, що майно Підприємства становлять основні засоби (фонди) та оборотні засоби, активи, а також інші цінності, вартість яких відображається в самостійному балансі Підприємства. Вiдчуження або передача в заставу основних засобiв Пiдприємства з балансу здiйснюється за рiшенням уповноваженого органу Засновника. Відповідно до пункту 6.1 Статуту вищим органом управління Підприємства є Засновник в особі Уповноваженого органу. Уповноваженим органом Засновника є правління Засновника. Відповідно до частини 1 статті 141 Господарського кодексу України (далі – ГКУ), до державного майна у сфері господарювання належать цілісні майнові комплекси державних підприємств або їх структурних підрозділів, нерухоме майно, інше окреме індивідуально визначене майно державних підприємств, акції (частки, паї) держави у майні суб`єктів господарювання різних форм власності, а також майно, закріплене за державними установами і організаціями з метою здійснення необхідної господарської діяльності, та майно, передане в безоплатне користування самоврядним установам і організаціям або в оренду для використання його у господарській діяльності. Держава через уповноважені органи державної влади здійснює права власника також щодо об`єктів права власності Українського народу, зазначених у частині першій ст. 148 ГКУ. Згідно частини 5 статті 141 ГКУ види майна, що може перебувати виключно у державній власності, відчуження якого недержавним суб`єктам господарювання не допускається, а також додаткові обмеження щодо розпорядження окремими видами майна, яке належить до основних фондів державних підприємств, установ і організацій, визначаються законом. Враховуючи викладене, майно, що передане дочірньому підприємству Компанії, є державним майном у розумінні частини першої статті 141 ГКУ. Пунктом 11 частини 1 статті 1 Закону визначено, що замовники – суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Відповідно до абзацу четвертого пункту 3 частини 1 статті 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак, зокрема у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків. З огляду на викладене Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», є підприємством, у статутному капіталі якого частка державної власності перевищує 50 % та як наслідок є Замовником у розумінні вимог Закону. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до пункту 10 Особливостей замовники здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями. Згідно із пунктом 5 Особливостей забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги, визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей). Зважаючи на зазначене, Замовник на порушення вимог пунктів 5 та 10 Особливостей здійснив закупівлю та відповідно до звіту про укладений договір уклав договір від 16.05.2025 № 100/НГБ із ТОВ «Запорізька взуттєва фабрика «МІДА 1992» на постачання взуття на суму 3394849,20 грн з ПДВ без проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами моніторингу питання наявності підстав для укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів встановлено порушення пунктів 5 та 10 Особливостей. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти та своєчасності надання інформації та документів випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом відміни закупівлі без використання електронної системи, а уразі укладання договору від 16.05.2025 № 100/НГБ шляхом його розірвання, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.06.2025 00:00
Дата публікації
20.06.2025 13:02
Документи висновку
20.06.2025 13:02
-
Оскарження в суді
Повідомляємо, що ДП «Нафтогазбезпека» оскаржило до суду висновок органу державного фінансового контролю від 20.06.2025 року про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-05-19-009272-a
Дата публікації
26.06.2025 15:16
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Добрий день! Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» (далі також — ДП «Нафтогазбезпека», Підприємство) не погоджується зі змістом висновку від 20.06.2025 року про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-05-19-009272-a, оскільки, не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (за змінами), (далі також — Закон, Закон про публічні закупівлі) та здійснює закупівлі без застосування вимог нормативно-правових актів, які регулюють придбання товарів, робіт та послуг державними замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Підприємство не потрапляє в жодну з категорій замовників, визначених статтею 2 Закону, про що надавало пояснення в ході моніторингу закупівлі. Окрім того, звертаємо увагу, що єдиним уповноваженим органом, функцією якого є надання узагальнених відповідей рекомендаційного характеру щодо застосування законодавства у сфері закупівель є Міністерство економіки України (п. 12 ч. 1 ст. 9 Закону). Так, у своєму листі від 12.05.2020 року №3304-04/32275-06 Мінекономіки вкотре пояснило визначення поняття «замовник». Зокрема, у змісті листа Мінекономіки йдеться про те, що підприємство не виступатиме замовником у розумінні Закону, і відповідно на нього не поширюватиметься дія Закону, якщо діяльність юридичної особи здійснюється на промисловій чи комерційній основі у разі, якщо потреби держави або територіальної громади забезпечуються на конкурентному ринку, невід’ємною властивістю якого є, зокрема, попит, пропозиція, ціна та у конкурентний спосіб. ДП «Нафтогазбезпека» є комерційним підприємством, яке забезпечує потреби держави на конкурентному ринку. Висновок органу державного фінансового контролю від 20.06.2025 року про результати моніторингу закупівлі № UA-2025-05-19-009272-a ДП «Нафтогазбезпека» оскаржило до суду, про що окремо зазначено Підприємством в електронній системі закупівель.
Дата публікації
26.06.2025 15:33
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Відповідь
Надання пояснення з власної ініціативи
Добрий день! У зв’язку з прийняттям органом державного фінансового контролю рішення про початок моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2025-05-30-000005, ID закупівлі без використання електронної системи: UA-2025-05-19-009272-a), ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ" (далі також — ДП «НАФТОГАЗБЕЗПЕКА», Підприємство) надає пояснення з власної ініціативи. ДП «НАФТОГАЗБЕЗПЕКА» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» та проводить свої закупівлі відповідно до внутрішніх нормативних документів та документації для кожної конкретної закупівлі. Підприємство здійснює комерційні закупівлі, використовуючи з цією метою комерційні майданчики. Оприлюднення інформації про здійснені закупівлі в електронній системі закупівель prozorro здійснюється Підприємством відповідно до внутрішніх регламентуючих документів Підприємства та без застосування вимог нормативно-правових актів, які регулюють здійснення державних закупівель держаними замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». Моніторинг закупівлі — вид державного фінансового контролю, який забезпечується органом державного фінансового контролю та має на меті аналіз дотримання замовниками у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» законодавства у сфері публічних (державних) закупівель. Відповідно до ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Враховуючи зазначене, Підприємство не є суб’єктом правопорушень, які вчиняються замовниками у сфері публічних закупівель, та Державна аудиторська служба України, її територіальні органи не мають повноважень здійснювати моніторинг закупівель Підприємства. Також, оскільки, ДП «НАФТОГАЗБЕЗПЕКА» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», особа, яка є працівником Підприємства та оприлюднює відповідну інформацію на виконання посадових обов’язків, не є уповноваженою особою відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та не є суб’єктом правопорушень законодавства у сфері публічних закупівель. Дякуємо!
Рішеня
02.06.2025 12:06
Замовник
Документи повідомлення
02.06.2025 12:08
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 3394849,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-009272-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступних питань: - на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його вартість? - що слугувало підставою проведення закупівлі UA-2025-05-19-009272-a без використання електронної системи закупівель? - яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано їх для надання, а саме: постачальника, з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.06.2025 12:26
Орган перевірки
07.06.2025 00:00
Документи повідомлення
03.06.2025 12:27
-
Запит
запит про надання пояснень та інформації
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 3394849,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-009272-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: установчих документів (зокрема статут, рішення уповноваженого суб’єкту управління про створення Замовника тощо). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
03.06.2025 14:01
Орган перевірки
Документи повідомлення
03.06.2025 14:01
-
Відповідь
Відповідь на запит
Добрий день! У відповідь на ваш запит замовнику на пояснення, дата: 2025-06-03 12:26:19, Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» (далі також — ДП «Нафтогазбезпека», Підприємство) надає відповідні пояснення. Питання: Що слугувало підставою проведення закупівлі UA-2025-05-19-009272-a без використання електронної системи закупівель? Відповідь: ДП «Нафтогазбезпека» не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (за змінами), (далі також — Закон). Підприємство здійснює закупівлі, керуючись Регламентом управління закупівлями Дочірнього підприємства «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», затвердженим наказом ДП «Нафтогазбезпека» від 09.09.2024 року №482 (далі також — Регламент). Регламент є внутрішнім нормативним документом Підприємства, яким врегульовані види закупівель та спосіб здійснення таких закупівель. Підприємством оприлюднено інформацію про закупівлю за предметом закупівлі «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) у вигляді звіту про укладений договір в електронній системі закупівель prozorro: ID закупівлі без використання електронної системи: UA-2025-05-19-009272-a. Звітування у такий спосіб здійснено відповідно до вимог Регламенту Підприємства. Форма звіту про укладений договір також затверджена Регламентом Підприємства. Закупівля, про яку прозвітовано в електронній системі закупівель prozorro за ID: UA-2025-05-19-009272-a, до цього здійснена Підприємством на електронному комерційному майданчику zakupivli.pro (zakupki.prom.ua). Спосіб цієї закупівлі за предметом закупівлі: «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) відповідно до Регламенту Підприємства має назву «закупівля на комерційному електронному майданчику». Посилання на закупівлю: Закупівля - «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) - R-UA-2025-04-07-1000068-k - Zakupivli.pro, ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-07-1000068-k. Відповідно, підставою проведення закупівлі за ID: UA-2025-05-19-009272-a без використання електронної системи закупівель prozorro є те, що Підприємство, як не замовник у розумінні Закону, використовує електронну систему prozorro для звітування про результати здійснених на комерційному електронному майданчику закупівель, в тому числі самостійно визначає спосіб придбання товарів та/або робіт, та/або послуг для потреб Підприємства. Питання: На підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його вартість? Відповідь: Закупівлю за предметом закупівлі: «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) здійснено відповідно до Регламенту Підприємства та на підставі заявки відділу матеріально-технічного забезпечення департаменту супроводу господарської діяльності ДП «Нафтогазбезпека» №05-03-634 від 04.04.2025 року. Така заявка містить інформацію про потребу ініціатора закупівлі у відповідній закупівлі, зокрема, інформацію та документи, що стали підставою для формування очікуваної вартості закупівлі (розміру витрат) та технічне завдання (інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі). У вкладенні містяться комерційні пропозиції та розрахунок очікуваної вартості закупівлі «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони), ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-07-1000068-k. Безпосередньо документи, які містять вимоги до учасників комерційної закупівлі можливо переглянути за посиланням: Закупівля - «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) - R-UA-2025-04-07-1000068-k - Zakupivli.pro, ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-07-1000068-k. Питання: Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано їх для надання, а саме: постачальника, з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель? Відповідь: Договір №100/НГБ від 16.05.2025 року укладено між ДП «Нафтогазбезпека» та ТОВ «ЗВФ «Міда 1992» за результатами здійснення закупівлі на комерційному електронному майданчику. Посилання на закупівлю: Закупівля - «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) - R-UA-2025-04-07-1000068-k - Zakupivli.pro, ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-07-1000068-k. Критерії та методику оцінки потенційних постачальників описано у документації закупівлі з урахуванням додатків до неї. В електронній системі закупівель prozorro Підприємство прозвітувало про таку закупівлю за ID: UA-2025-05-19-009272-a, як цього вимагає Регламент Підприємства, про що йдеться вище за текстом. Звертаємо увагу, що електронну систему закупівель prozorro мають право використовувати в тому числі й не замовники у розумінні Закону. Так, на prozorro відображається категорія, до якої відносить себе Підприємство, а саме «Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників». Пояснення, чому ДП «Нафтогазбезпека» не є замовником у розумінні Закону та надання установчих документів, оприлюднено як окрему відповідь під запитом органу державного фінансового контролю «Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ, Дата: 2025-06-03 14:01:08, запит про надання пояснень та інформації».
Рішеня
05.06.2025 17:01
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень, дата: 2025-06-03 14:01:08
Добрий день! На запит Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу закупівлі за предметом закупівлі «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони), Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» (далі також - ДП «Нафтогазбезпека», Підприємство) надає наступні пояснення. 19.05.2025 року дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» в системі електронних закупівель оприлюднило інформацію (звіт) про проведення закупівлі «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони). За результатами закупівлі між Підприємством та товариством з обмеженою відповідальністю «ЗАПОРІЗЬКА ВЗУТТЄВА ФАБРИКА «МІДА 1992» укладено Договір № 100/НГБ від 16.05.2025, предмет договору - напівчеревики літні для персоналу охорони, на загальну суму 3 394 849,20 грн з ПДВ. Північно-східним офісом Держаудитслужби в Полтавській області 02.06.2025 року розпочато моніторинг закупівлі (ID закупівлі: UA-2025-05-19-009272-a) дочірнього підприємства «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України» (підстави для здійснення моніторингу - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель). 03.06.2025 року Управлінням Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області в електронній системі закупівель розміщено два окремі запити про надання пояснень та інформації з наступних питань: Запит 1 щодо отримання відповідей на такі питання: - на підставі яких відповідних документів (запити цінових пропозицій тощо) вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його вартість? - що слугувало підставою проведення закупівлі UA-2025-05-19-009272-a без використання електронної системи закупівель? - яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано їх для надання, а саме: постачальника, з яким укладений Договір без використання електронної системи закупівель? Запит 2 щодо отримання пояснень (інформації та документів), а саме: установчих документів (зокрема статут, рішення уповноваженого суб’єкту управління про створення Замовника тощо). Надаємо відповідь на Запит 1, Запит 2. Відповідь на Запит 1 оприлюднено Підприємством під відповідним запитом Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області. Відповідно до статті 5 Закону України від 26 січня 1993 року № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад встановлює Закон України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі - Закон України «Про публічні закупівлі», Закон), пунктом 14 частини першої статті 1 якого визначено, що моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Преамбула Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що цей Закон визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Крім того, у пункті 11 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» надано тлумачення поняття замовників відповідно до цього Закону, якими є: суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. В свою чергу, частина 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, відносить: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад; 2) Пенсійний фонд України, Фонд загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, їх територіальні органи (далі - органи соціального страхування); 3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків; 4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак: органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання; наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв. Таким чином, не є замовниками в розумінні Закону юридичні особи у разі, якщо вони забезпечують потреби держави або територіальної громади за допомогою діяльності, яка здійснюється на комерційній основі з метою отримання прибутку. Підприємство є юридичною особою приватного права за законодавством України, створене та діє відповідно до положень Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Закону України «Про охоронну діяльність». Згідно статуту Підприємства, метою діяльності Підприємства є досягнення економічних та соціальних результатів та одержання прибутку від провадження господарської діяльності (п .2.1. Статуту). Крім того, Підприємство є самостійним суб’єктом господарювання з правами юридичної особи, заснованої та зареєстрованої відповідно до чинного законодавства України (п.3.1. Статуту), на свій розсуд володіє, користується та розпоряджається майном, що знаходиться у його власності (п.1.5. Статуту), самостійно планує свою фінансово-господарську діяльність (п.2.6. Статуту), діє на принципах повного господарського розрахунку, самоокупності, самофінансування, несе підприємницькі ризики і відповідальність за наслідками своєї діяльності та виконання своїх зобов’язань (п.3.3. Статуту), основною метою (цілями) діяльності Підприємства є отримання прибутку (п. 2.1. Статуту). Види діяльності за КВЕД: 80.10 Діяльність приватних охоронних служб (основний); 49.39 Інші пасажирський наземний транспорт,н.в.і.у.; 46.71 Оптова тогівля твердими, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами; 85.32 Професійно технічна освіта; 80.20. Обслуговування систем безпеки; 43.21. Електромонтажні роботи. Дочірнє підприємство «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України»: - діє на комерційній основі (з метою одержання прибутку, приймаючи на себе всі відповідні економічні ризики та витрати) на конкурентному ринку, - не є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів, - у статутному капіталі Підприємства державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) відсутня, - не здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, визначених ст. 2 Закону, - органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування не належить частка у статутному капіталі Підприємства, в розмірі більше ніж 50 відсотків і такі органи не володіють більшістю голосів у вищому органі суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради суб’єкта господарювання, - не володіє спеціальними /ексклюзивними правами. Наявність ліцензії у Підприємства на провадження охоронної діяльності не є спеціальним або ексклюзивним правом, оскільки право на провадження суб’єктом господарювання визначеної Законом України «Про охоронну діяльність» діяльності, може здійснюватися будь-яким суб’єктом господарювання у разі дотримання ним встановлених відповідним законодавством вимог, тому не може розглядатись як спеціальне чи ексклюзивне право. Враховуючи вище викладене, Підприємство не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки не відповідає жодній з визначених у ст. 2 Закону ознак. Правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством (стаття 19 Конституції України). Спеціально-дозвільний принцип закріплений у конституційній нормі - ч. 2 ст. 19 Конституції України, згідно з якою органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Нормативна дія спеціально-дозвільного принципу поширюється також на органи державного фінансового контролю, межі повноважень та діяльності яких визначаються відповідними Законами України. Оскільки Підприємство не є замовником в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», вважаємо Ваші посилання на порушення Підприємством норм Закону України «Про публічні закупівлі» безпідставними. Підприємство використовує електронну систему закупівель prozorro з власної ініціативи, що не забороняється нормами Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі товарів, робіт, послуг Підприємством здійснюються у спосіб згідно з Регламентом управління закупівлями Дочірнього підприємства «Нафтогазбезпека» Національної акціонерної компанії «Нафтогаз України», затвердженим наказом №482 від 09.09.2024 року (далі - Регламент). Відповідно до Регламенту Підприємства з питань закупівель, інформація про результати закупівлі, здійсненої з використанням комерційного електронного майданчику, розміщується в електронній системі закупівель prozorro. До цього закупівля за предметом закупівлі «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) була здійснена Підприємством на комерційному майданчику . Посилання на закупівлю: Закупівля - «Взуття різне, крім спортивного та захисного» (код 18810000-0 за ДК 021:2015) (Напівчеревики літні для персоналу охорони) - R-UA-2025-04-07-1000068-k - Zakupivli.pro ID комерційної закупівлі: R-UA-2025-04-07-1000068-k. Більше інформації про здійснення закупівель у відповіді на Запит 1. У вкладенні надаємо установчі документи. Цю відповідь ДП «Нафтогазбезпека» оприлюднює окремо за допомогою функціоналу "надання пояснень з власної ініціативи". Це пов’язано з тим, що технічна можливість відповісти під відповідним запитом органу державного фінансового контролю від 2025-06-03 14:01:08 у Підприємства відсутня.
Рішеня
05.06.2025 17:22
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 394 849.2 грн.
Замовник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380931026685
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 394 849.2 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НАФТОГАЗБЕЗПЕКА" НАЦІОНАЛЬНОЇ АКЦІОНЕРНОЇ КОМПАНІЇ "НАФТОГАЗ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380931026685
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності