Показати схожі тендери

Закупівля Мийні засоби, засоби для прання (код за ЄЗС ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення ) від Любецький психоневрологічний інтернат.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-008405-a
Id Tender 12416f4454ec4bd28dfb2fd4daedbfc8
План UA-P-2025-05-19-010064-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.05.2025 14:48
Остання зміна 16.06.2025 10:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
42 598 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
425.98 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 14:47 до 27.05.2025 14:04
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 14:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 14:47
до 24.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:36
-
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 12:24
до 22.06.2025 00:00
Період уточнень
з 19.05.2025 14:47 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 14:47 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:36
Основні параметри
Мийні засоби, засоби для прання (код за ЄЗС ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення )
Мийні засоби, засоби для прання (код за ЄЗС ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення ) 1. Найменування замовника: Любецький психоневрологічний інтернат Департаменту соціального захисту населення Чернігівської обласної державної адміністрації . 1.1.Місцезнаходження замовника: Україна, 15088; Чернігівська область, Чернігівський район,селище Пересаж,вул..Квітнева,1 . 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб , фізичних осіб-підприємців та громадських формувань : 03189914. 1.3.Категорія замовника : 3 (підприємства,установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
42 598 грн.
Мийні засоби, засоби для прання
Назва предмета закупівлі
Мийні засоби, засоби для прання
Примітки
Мийні засоби, засоби для прання (код за ЄЗС ДК 021:2015:39830000-9 Продукція для чищення)
Очікувана вартість
42 598 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
425,98
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 15:13
Закінчення аукціону
28.05.2025 15:36
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 7 (штуки)
миючий засіб для посудомийних машин ECOCHEM 3001/S по 12літрів або еквівалент
Опис предмета закупівлі
миючий засіб для посудомийних машин ECOCHEM 3001/S по 12літрів або еквівалент
Код ДК 021:2015
39831210-1 - Мийні засоби для посудомийних машин
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 36 (штуки)
підкрохмалювач для білизни 500л
Опис предмета закупівлі
підкрохмалювач для білизни 500л
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
36
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 24 (штуки)
відбилювач 450гр.
Опис предмета закупівлі
відбилювач 450гр.
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
24
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 60 (паковання)
порошок пральний для кольорових речей аром.300г ручне прання
Опис предмета закупівлі
порошок пральний для кольорових речей аром.300г ручне прання
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
60
Одиниця виміру
паковання
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 60 (штуки)
порошок пральний автомат (400грм)
Опис предмета закупівлі
порошок пральний автомат (400грм)
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
60
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 200 (штуки)
білизна, 900мл
Опис предмета закупівлі
білизна, 900мл
Код ДК 021:2015
39831000-6 - Засоби для прання і миття
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 20 (штуки)
засіб для чищення від цвілі та грибка 500мл
Опис предмета закупівлі
засіб для чищення від цвілі та грибка 500мл
Код ДК 021:2015
39831240-0 - Засоби для чищення
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 12 (штуки)
засіб чистящий для кухні "Фея" або еквівалент
Опис предмета закупівлі
засіб чистящий для кухні "Фея" або еквівалент
Код ДК 021:2015
39831220-4 - Знежирювальні засоби
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
15088, Україна, Чернігівська область, Пересаж, Квітнева,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі Бюджетного кодексу України з відстрочкою платежу до 15 днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Чернігівторг
Пропозиція:
37 416 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП СЕРГІЙЧУК ІРИНА ЮРІЇВНА
Пропозиція:
29 708 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 15:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 14:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
19.05.2025 14:29
Тендерна документація
19.05.2025 14:29
Тендерна документація
19.05.2025 14:29
Тендерна документація
Проект договору
19.05.2025 14:29
Тендерна документація
19.05.2025 14:29
Тендерна документація
19.05.2025 14:29
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Якуб
Електронна пошта
Телефон
+380634858342
Сайт:
https://gplubech.cg.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03189914
Повна назва
Любецький психоневрологічний інтернат
Поштовий індекс
15088
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
Чернігівський район, селище Пересаж
Адреса
вул. Квітнева, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Мийні засоби, засоби для прання
Період вимог/скарг з 02.06.2025 12:24 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:36 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 12:24
Довідка НАЗК
02.06.2025 12:24
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.06.2025 08:23 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 08:08 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
16.06.2025 08:23
Повідомлення про рішення
16.06.2025 08:09
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 08:23 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.06.2025 08:25
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Згідно з Додатком 6 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати перелік документів для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» (додаток 1 до тендерної документації, а саме: 2.6. Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, дати та суми договору(рів). Лист відгук від 10.02.2023 р. №150 містить не вірну інформацію, щодо дати підписаного договору № 127 наданого Учасником. Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі ”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178 (далі – Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідності усунути наступним чином: 1) Завантажити Лист - відгук від контрагента із вихідним номером, про належне виконання наданого договору із зазначенням номеру, правильної дати підписання договору № 127 та суми договору, наданого Учасником в складі пропозиції з врахуванням всіх додаткових угод.
Створено
16.06.2025 09:26
Надати до
17.06.2025 09:26
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
42 598 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 14:04
Замовник:
Любецький психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380634858342
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
42 598 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 14:04
Замовник:
Любецький психоневрологічний інтернат
Контактний телефон:
+380634858342
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності