Показати схожі тендери

Закупівля Колодки гальмівні до автомобіля FORD RANGER P375 ICA2 XL зав.№ Y99BCCAPMKGC75024, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів від 12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-007729-a
Id Tender 0c177167771646f7bdb33a6ea293a2dc
План UA-P-2025-05-19-010119-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.05.2025 14:13
Остання зміна 13.06.2025 16:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 226.5 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16.13 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 14:12 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 14:12
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 14:12
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:51
до 09.06.2025 14:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 14:40
до 15.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 09.06.2025 14:36
-
Період уточнень
з 19.05.2025 14:12 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 14:12 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:51 до 09.06.2025 14:36
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:51 до 09.06.2025 14:36
Основні параметри
Колодки гальмівні до автомобіля FORD RANGER P375 ICA2 XL зав.№ Y99BCCAPMKGC75024, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
3 226.5 грн.
Колодки гальмівні до автомобіля FORD RANGER P375 ICA2 XL зав.№ Y99BCCAPMKGC75024
Назва предмета закупівлі
Колодки гальмівні до автомобіля FORD RANGER P375 ICA2 XL зав.№ Y99BCCAPMKGC75024
Очікувана вартість
3 226.5 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16,13
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 12:28
Закінчення аукціону
28.05.2025 12:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Колодки гальмівні
Код ДК 021:2015
34322000-0 - Гальма та частини гальм
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Дата постачання по
20.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяоплата, протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовник.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ОРЛОВ СЕРГІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
Пропозиція:
2 860 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
2 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 12:28
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 14:12
Оголошення про проведення закупівлі
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
19.05.2025 14:06
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Солоха Вікторія Павлівна
Електронна пошта
Телефон
380508476911
Замовник
ЄДРПОУ
38355198
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
84313
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ОЛЕКСИ ТИХОГО, будинок 10-І
Кваліфікація
Лот № 1 Колодки гальмівні до автомобіля FORD RANGER P375 ICA2 XL зав.№ Y99BCCAPMKGC75024
Період вимог/скарг з 02.06.2025 14:40 по 06.06.2025 15:02
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 12:51 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 14:40
Довідка НАЗК
02.06.2025 14:05
Повідомлення про рішення
28.05.2025 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно п. 1 розділу 3 Тендерної документації «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та шляхом завантаження» документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі– згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: 1) заповнена та підписана тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації; 2) інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з вимогами Додатку 1.2 до додатку 1 до тендерної документації; 3) проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього); 4) заповнений та підписаний Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)»; 5) лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 6) Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасником з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», зі змінами. Вимоги до документів, які надає Учасник: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) підписані кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на документи в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи видані іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, Переможцю не потрібно накладати на нього свій КЕП. Документи, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи Учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім'я та посади особи), а також відбитки печатки Учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від Учасника засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису. Замовник перевіряє КЕП Учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) на виконання зазначених вимог надані документи з невідповідністю, а саме: 1) Не повністю заповнена тендерна пропозиція учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації 2) Не виконано вимоги згідно додатку 1.2 «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» до додатку 1 до тендерної документації, а саме: не надано скановану(і) копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) та документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару у повному обсязі. 3) Не надано проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 4) Не надано Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)»; 5) Не надано лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 6) Під час перевірки Замовником КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" (ЄДРПОУ 45504596) підписана не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), а удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення зазначених невідповідностей, учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, надати наступні документи: 1) Повністю заповнену тендерну пропозицію учасника за формою – згідно з Додатком 1.1 до додатку 1 до тендерної документації 2) Надати скановану(і) копію(ії) аналогічного(их) договору(ів) та документу(ів), що підтверджує(ють) факт передачі товару у повному обсязі. 3) Надати проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до додатку 1 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). 4) Надати Додаток 1.6 до Додатку 1 до тендерної документації «Відомості про виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів)»; 5) Надати лист-гарантію про те, що у разі якщо Учасник буде визначений переможцем торгів і з ним буде укладено договір на постачання відповідного товару, під час постачання товару він надасть Замовнику документ(и), який(і) підтверджує(ють) його якість, а саме: завірений(і) належним чином______(вказати документ/перелік відповідних документів, які будуть надані Замовнику під час постачання товару); 6) Надати тендерну пропозицію (пакет документів тендерної пропозиції), підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП) з врахуванням вимог Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
30.05.2025 11:49
Надати до
31.05.2025 11:49
Період вимог/скарг з 06.06.2025 15:08 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:02 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Керуючись пунктом 10 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами (далі – Особливості), проведено публічну закупівлю Колодки гальмівні до автомобіля FORD RANGER P375 ICA2 XL зав.№ Y99BCCAPMKGC75024, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (далі – Послуги), визначеному Особливостями. Оголошення про проведення процедури та тендерна документація оприлюднено 19 травня 2025 року (UA-2025-05-19-007729-a). За результатами оцінки тендерних пропозицій, проведеної автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, найбільш економічно вигідною визначена тендерна пропозиція учасника ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (ЄДРПОУ 45504596), пропозиція учасника відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, підстави для відхилення учасника, зазначені у ст.47 Особливостей, не виявлені. На підставі зазначеного, рішенням уповноваженої особи № 133 від 02 червня 2025 року визначено ТОВ «АВТОШИНИ-ПРОЗОРО» (ЄДРПОУ 45504596) переможцем (далі – Переможець) та прийнято рішення про намір укласти з Переможцем договір про закупівлю. Згідно пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. В пункті 5 розділу 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо документального підтвердження відсутності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, а саме, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, згідно Додатку 2.2 до додатку 2 тендерної документації. В додатку 2.2 до додатку 2 тендерної документації міститься перелік документів та інформації для підтвердження відповідності переможця вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та встановлено строк, який передбачено для оприлюднення таких документів, та який не повинен перевищувати чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю,. Переможцем не були виконані зазначені вище вимоги, а саме не були оприлюднені в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей у строк та спосіб, визначений тендерною документацією. Відповідно до вимог пункту 44 особливостей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Документи кваліфікації
06.06.2025 15:07
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
06.06.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 09.06.2025 14:36 по 15.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 06.06.2025 15:08 по 14.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:19
Довідка НАЗК
09.06.2025 14:36
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
06.06.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2025-05-19-007729-a-a2
Очікує підписання
2 860 грн.
2 860 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (комплект)
Колодки гальмівні
Номенклатура
Колодки гальмівні
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 20 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38355198

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП ОРЛОВ СЕРГІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
Повна назва
ФОП ОРЛОВ СЕРГІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2743206299

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 226.5 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380508476911
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
3 226.5 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
12 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380508476911
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності