Показати схожі тендери

Закупівля Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги. від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-007298-a
Id Tender df4bb6a2eb2f4e1a9953a7eb72d095a4
План UA-P-2025-05-05-009733-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.05.2025 13:48
Остання зміна 11.07.2025 16:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 336 982.64 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
13 000 грн. (0,97 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 13:47 до 27.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 13:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 13:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 14:29
до 11.07.2025 16:01
Залишилось 3 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.06.2025 17:01
до 17.07.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.07.2025 16:01
-
Період уточнень
з 19.05.2025 13:47 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 13:47 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 14:29 до 11.07.2025 16:01
Період кваліфікації
з 28.05.2025 14:29 до 11.07.2025 16:01
Основні параметри
Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги.
Гриценко Владислав Володимирович, телефон: (044) 531-11-23, електронна адреса: [email protected]
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 336 982.64 грн.
Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги
Назва предмета закупівлі
Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги
Очікувана вартість
1 336 982.64 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13000,0
0,97 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 14:00
Закінчення аукціону
28.05.2025 14:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги.
Код ДК 021:2015
50410000-2 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів
Кількість
1 175
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється шляхом 100 (сто) % попередньої оплати вартості послуг, визначених у заявці замовника, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання замовником рахунка-фактури.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Пропозиція:
1 336 982.64 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РІВНЕСТАНДАРТ"
Пропозиція:
549 600 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ""
Пропозиція:
550 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 14:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриценко Владислав
Електронна пошта
Телефон
380445311123
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги
Період вимог/скарг з 19.06.2025 17:01 по 25.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 14:29 по 26.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ” (ЄДРПОУ 38888641) щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”, оскільки тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
19.06.2025 17:01
Повідомлення про рішення
04.06.2025 15:03
Електроний протокол про продовження строку
28.05.2025 14:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
28.05.2025 14:29
Надати до
30.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником Товариство з обмеженою відповідальністю “РІВНЕСТАНДАРТ” (ЄДРПОУ 38888641) (далі – Учасник) щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл “Довідка про виконання аналогічного договору.pdf” де відсутня інформація, щодо загальної вартості договору, суми фактичного виконання договору, наявності/відсутності рекламацій за договором, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують належне виконання договору №560 від 19.09.2023 в повному обсязі, а саме платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл “Лист-згода.pdf” де не інфіковано замовника тобто відсутня інформація щодо найменування замовника, що суперечить вимогам пункту 10 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл “Довіреність.pdf” де не інфіковано посадову особу Замовника, тобто відсуне прізвище та ім’я посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, що суперечить вимогам пункту 11 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником документів та/або інформації: 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги або послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів або послуг з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: … - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.2. Пункт 10 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником документів та/або інформації: “10) Лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.” 2.3. Пункт 11 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником документів та/або інформації: “11) Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.” 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 “1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги або послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів або послуг з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору))”. 3.2. Лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.3. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Створено
30.05.2025 16:40
Надати до
31.05.2025 16:40
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додаткового часу на перевірку тендерної пропозиції в частині відповідності вимогам тендерної документації керуючись вимогою частини десятої статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ “РІВНЕСТАНДАРТ” (ЄДРПОУ 38888641) щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”, до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
04.06.2025 15:02
Дата кінця розгляду
26.06.2025 00:00
Період вимог/скарг з 07.07.2025 11:46 по 13.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.06.2025 17:01 по 18.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись вимогами пункту 44 Особливостей відхилити тендерну пропозицію ПП “НВЦОВ “ЮГ” (ЄДРПОУ 38012384) щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції та не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 Особливостей.
Документи кваліфікації
07.07.2025 11:46
Повідомлення про рішення
25.06.2025 13:57
Електроний протокол про продовження строку
19.06.2025 17:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
19.06.2025 17:01
Надати до
21.06.2025 00:00
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку з необхідністю додаткового часу на перевірку тендерної пропозиції в частині відповідності вимогам тендерної документації керуючись вимогою частини десятої статті 29 Закону, продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ПП “НВЦОВ “ЮГ” (ЄДРПОУ 38012384) щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”, до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
25.06.2025 13:56
Дата кінця розгляду
18.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО “НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ “ЮГ”, ЄДРПОУ 38012384 (далі – Учасник) щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції, з метою документального підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, завантажено документ (Довідка) де відсутня інформація, щодо загальної вартості договору, суми фактичного виконання договору, наявності/відсутності рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua, що суперечить вимогам підпункту 1 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, що підтверджують належне виконання зазначених в Довідці договорів в повному обсязі, а саме платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено Лист-згода щодо можливості звернення замовника (Банкнотно-монетного двору Національного банку України) до органів державної влади, де не інфіковано замовника тобто відсутня інформація щодо найменування замовника, що суперечить вимогам пункту 10 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.4. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня “Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції”, що суперечить вимогам пункту 11 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги або послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів або послуг з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: … - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.2. Підпункт 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: … - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 2.3. Пункт 10 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: Лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 2.4. Пункт 11 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 “1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги або послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів або послуг з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності)”; 3.2. “2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)).” 3.3. Лист-згода щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. 3.4. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Створено
03.07.2025 16:44
Надати до
04.07.2025 16:44
Період вимог/скарг з 11.07.2025 16:01 по 17.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.07.2025 11:46 по 15.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ” (ЄДРПОУ 02568182) з остаточною пропозицією – 1 336 982,64 грн з ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
11.07.2025 16:01
Довідка НАЗК
11.07.2025 16:01
Повідомлення про рішення
07.07.2025 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ, СЕРТИФІКАЦІЇ ТА ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ (ДП “УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ”), ЄДРПОУ 02568182 (далі – Учасник) щодо закупівлі “50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги), очікувана вартість закупівлі – 1 336 982,64 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – травень 2025 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної пропозиції завантажено документ “Довідка аналогічний договір.pdf” де відсутня інформація щодо загальної вартості договору та наявністю/відсутності рекламацій за договором, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні копії документів, що підтверджують належне виконання договору зазначеного в документі “Довідка аналогічний договір.pdf”, а саме платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 Додатку 1 до Тендерної документації. 1.3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації (Гриценко Владислав Володимирович), на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 11 Додатку 1 до Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “… 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги або послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів або послуг з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); …” 2.2. Пункт 2 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “… 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: …. - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. …” 2.3. Пункт 11 Додатку 1 до тендерної документації містить вимогу подання учасником наступних документів та/або інформації: “11) Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. ….” 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) (аналогічним вважається виконаний* договір подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є послуги повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та/або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги або послуг з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів або послуг з метрологічної повірки засобів вимірювальної техніки) за останні шість років (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору в повному обсязі, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. *Виконаним вважається договір завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції, при цьому кожна сторона за договором виконали свої зобов’язання в повному обсязі, а сума фактичного виконання договору (зазначена в Довідці та підтверджена актом(-ами) (іншими документами, передбаченими договором) та платіжними документами) відповідає загальній вартості договору (зазначена в Довідці та в копії договору), крім випадків коли було укладено додатковий договір/угоду або інші документи (передбачені умовами договору) про зміну загальної вартості договору (в такому випадку сума фактичного виконання договору має відповідати загальній вартості зазначеній у Довідці та у відповідному додатковому договорі/угоді або іншому документі (передбаченому умовами договору)). 2.2. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Створено
10.07.2025 12:34
Надати до
11.07.2025 12:34
Договір
UA-2025-05-19-007298-a-b1
Очікує підписання
1 336 982.64 грн.
1 336 982.64 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 175 (послуга)
Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги.
Номенклатура
Повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, калібрування, визначення метрологічних характеристик засобів вимірювальної техніки та\або випробувального обладнання та інші метрологічні послуги.
Кількість
1 175
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21575489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Повна назва
ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02568182

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 336 982.64 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 336 982.64 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності