Показати схожі тендери

Закупівля Частковий технічний огляд устаткування від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-007285-a
Id Tender dd0e1e7ecdb54f08b11030e52d0b9584
План UA-P-2025-05-19-009456-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 13:47
Остання зміна 16.06.2025 13:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
49 611.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
496.12 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 13:47 до 27.05.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 13:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 13:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:48
до 05.06.2025 16:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 16:04
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 16:04
до 16.06.2025 13:49
Період уточнень
з 19.05.2025 13:47 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 13:47 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:48 до 05.06.2025 16:04
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:48 до 05.06.2025 16:04
Основні параметри
Частковий технічний огляд устаткування
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
49 611.6 грн.
Частковий технічний огляд устаткування
Назва предмета закупівлі
Частковий технічний огляд устаткування
Очікувана вартість
49 611.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
496,12
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 15:19
Закінчення аукціону
28.05.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
Частковий технічний огляд устаткування
Код ДК 021:2015
50513000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування кранів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"
Пропозиція:
24 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НЕО "СТАНДАРТ"
Пропозиція:
35 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІЖРЕГІОНАЛЬНИЙ ЕКСПЕРТНО ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
30 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 15:19
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 13:47
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Козел Максим Валерійович
Електронна пошта
Телефон
380639422316
Сайт:
http://brovteplo.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
13711949
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Бровари
Адреса
ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 3 А
Кваліфікація
Лот № 1 Частковий технічний огляд устаткування
Період вимог/скарг з 05.06.2025 16:04 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:48 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Згідно п. 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, 03.06.2025 учаснику було надано 24 години на усунення невідповідностей, виявлених при розгляді тендерної документації учасника, які були виправлені учасником шляхом дозавантаження документів. Згідно проведеного розгляду пропозиції Учасника на відповідність її вимогам закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, на сьогоднішній день, відсутні будь-які підстави для відхилення його пропозиції. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до пункту 28 Особливостей замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами. Згідно з пунктом 47 Особливостей Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Додатково, для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. Під час розгляду другого питання порядку денного: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції Учасника, на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання Учасника переможцем Закупівлі. Під час розгляду третього питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу Замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з Учасником. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
05.06.2025 16:04
Довідка НАЗК
05.06.2025 16:04
Повідомлення про рішення
28.05.2025 15:48
Витяг з ЄДР
28.05.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
28.05.2025 15:48
Надати до
30.05.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. При розгляді тендерної пропозиції учасника замовником було виявлено невідповідність документації, поданої учасником, тендерній документації, а саме: Відповідно до Додатку 1 Замовником вимагалось: п. 5 Довідка, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - реквізити (адреса-юридична та фактична, телефон, електронна адреса, банківські реквізити); - керівництво (посада, ім'я, по батькові, телефон для контактів); - уповноважена особа Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі (посада, прізвище, ініціали). п. 10 Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Учасником накладено УЕП. У зв’язку з викладеним, Учаснику необхідно: 1. надати довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника; 2. накласти на тендерну пропозицію КЕП.
Створено
03.06.2025 14:55
Надати до
04.06.2025 14:55
Договір
UA-2025-05-19-007285-a-a1
Підписаний і діє
Номер
5051/7285/2025-СОП/Т
24 000 грн.
20 000 грн.
З ПДВ
Підписано
16.06.2025
Строк дії договору з
16.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Частковий технічний огляд устаткування
Номенклатура
Частковий технічний огляд устаткування
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
24 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13711949

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Житомирський експертно-технічний центр Держпраці"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20405673

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 13:49
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 611.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 14:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380639422316
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
49 611.6 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 14:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БРОВАРИТЕПЛОВОДОЕНЕРГІЯ"
Контактний телефон:
380639422316
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності