Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей:
• Перелік виявлених невідповідностей;
• Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
• Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ:
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 1
ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог п.2.1.1 частини 1 Додатку 2 (перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) учасники повинні надати документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема:
- Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
Учасником на виконання цієї вимоги в наданому гарантійному листі не зазначено про гарантування надати послугу якісно, а також не вказано що для надання такої послуги будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва.
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати належним чином підготовлений гарантійний лист уважно сформувавши такий документ.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 2
ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог п. 4 частини 2 Додатку 2 (перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) учасники повинні надати - достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
У складі пропозиції учасника відсутня така довідка або пояснення щодо відсутності необхідності отримувати ліцензію чи документ дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності.
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
НЕВІДПОВІДНІСТЬ 3
ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ:
Згідно вимог п. 5 частини 2 Додатку 2 (перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) учасники повинні надати інформацію про Учасника закупівлі: Повне найменування Учасника; Юридична адреса Учасника; Поштова адреса Учасника; ЄДРПОУ Учасника; Статус платника податку на прибуток Учасника; Статус платника податку на додану вартість Учасника; Дата реєстрації платником ПДВ* (*для платників ПДВ) Учасника; ІПН * (*для платників ПДВ); Банківські реквізити Учасника; Контактний телефон Учасника; Е-mail Учасника..
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ
У складі пропозиції учасника відсутня інформація згідно цього пункту, а саме не повністю зазначена юридична адреса Учасника, відсутня поштова адреса Учасника, Статус платника податку на додану вартість Учасника; Дата реєстрації платником ПДВ* (*для платників ПДВ) Учасника; ІПН * (*для платників ПДВ);
ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати наступну інформацію у формі довідки - юридична адреса Учасника, поштова адреса Учасника, Статус платника податку на додану вартість Учасника; Дата реєстрації платником ПДВ* (*для платників ПДВ) Учасника; ІПН * (*для платників ПДВ).