Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) від Вище професійне училище №29 м. Львова.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-007181-a
Id Tender b9f6cb7aba1b48e480910c8ff5d40236
План UA-P-2025-05-19-009402-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 13:47
Остання зміна 16.06.2025 08:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
478 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 390 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 13:47 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 13:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 13:47
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00
до 29.05.2025 15:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 15:43
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 15:43
до 16.06.2025 08:57
Період уточнень
з 19.05.2025 13:47 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 13:47 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 29.05.2025 15:43
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 29.05.2025 15:43
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
478 000 грн.
Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
478 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2390,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79039, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Шевченка, 116
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Згідно умов договору про закупівлю
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СЕХ РОМАН ІГОРОВИЧ"
Пропозиція:
457 283 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 13:47
Оголошення про проведення закупівлі
19.05.2025 13:42
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Манукян Едгар Артурович
Електронна пошта
Телефон
380931041246
Замовник
ЄДРПОУ
02545608
Назва (англійською мовою)
Vish'e profesiine uchilish'e №29 m. Lvova
Повна назва
Вище професійне училище №29 м. Львова
Повна назва (англійською мовою)
Vish'e profesiine uchilish'e №29 m. Lvova
Поштовий індекс
79039
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вулиця Шевченка, 116
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Період вимог/скарг з 29.05.2025 15:43 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 00:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 15:43
Довідка НАЗК
29.05.2025 12:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: • Перелік виявлених невідповідностей; • Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; • Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: НЕВІДПОВІДНІСТЬ 1 ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п.2.1.1 частини 1 Додатку 2 (перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) учасники повинні надати документальне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», зокрема: - Гарантійний лист, в якому учасник гарантує замовнику надати послуги (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учасником на виконання цієї вимоги в наданому гарантійному листі не зазначено про гарантування надати послугу якісно, а також не вказано що для надання такої послуги будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати належним чином підготовлений гарантійний лист уважно сформувавши такий документ. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 2 ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 4 частини 2 Додатку 2 (перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) учасники повинні надати - достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У складі пропозиції учасника відсутня така довідка або пояснення щодо відсутності необхідності отримувати ліцензію чи документ дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати достовірну інформацію у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження відповідного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. НЕВІДПОВІДНІСТЬ 3 ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Згідно вимог п. 5 частини 2 Додатку 2 (перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі) учасники повинні надати інформацію про Учасника закупівлі: Повне найменування Учасника; Юридична адреса Учасника; Поштова адреса Учасника; ЄДРПОУ Учасника; Статус платника податку на прибуток Учасника; Статус платника податку на додану вартість Учасника; Дата реєстрації платником ПДВ* (*для платників ПДВ) Учасника; ІПН * (*для платників ПДВ); Банківські реквізити Учасника; Контактний телефон Учасника; Е-mail Учасника.. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ У складі пропозиції учасника відсутня інформація згідно цього пункту, а саме не повністю зазначена юридична адреса Учасника, відсутня поштова адреса Учасника, Статус платника податку на додану вартість Учасника; Дата реєстрації платником ПДВ* (*для платників ПДВ) Учасника; ІПН * (*для платників ПДВ); ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати наступну інформацію у формі довідки - юридична адреса Учасника, поштова адреса Учасника, Статус платника податку на додану вартість Учасника; Дата реєстрації платником ПДВ* (*для платників ПДВ) Учасника; ІПН * (*для платників ПДВ).
Створено
28.05.2025 11:27
Надати до
29.05.2025 11:27
Договір
UA-2025-05-19-007181-a-c1
Підписаний і діє
Номер
13/06
457 283 грн.
457 283 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту 3-ох кабінетів та коридору 1-го поверху корпусу №2 ВПУ №29 м. Львова за адресою: м. Львів, вул. Шевченка, 116 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Вище професійне училище №29 м. Львова
Повна назва
Вище професійне училище №29 м. Львова
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02545608

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СЕХ РОМАН ІГОРОВИЧ"
Повна назва
ФОП "СЕХ РОМАН ІГОРОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3255604856

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.06.2025 08:56
-
Додатки до договору
Підписаний договір
16.06.2025 08:54
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
478 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Вище професійне училище №29 м. Львова
Контактний телефон:
380931041246
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
478 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Вище професійне училище №29 м. Львова
Контактний телефон:
380931041246
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності