Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля) від ПІДПЛЕШАНСЬКА ГІМНАЗІЯ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-007076-a
Id Tender 9a14d5a0512741aaa1f438a35dbac0e0
План UA-P-2025-05-19-007873-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 13:40
Остання зміна 04.07.2025 14:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
180 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
900 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 13:37 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 13:37
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 13:37
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:27
до 05.06.2025 20:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 20:02
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 20:02
до 04.07.2025 14:44
Період уточнень
з 19.05.2025 13:37 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 13:37 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:27 до 05.06.2025 20:02
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:27 до 05.06.2025 20:02
Основні параметри
Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
180 000 грн.
Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 400
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 14:52
Закінчення аукціону
27.05.2025 15:27
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Код ДК 021:2015
09111100-1 - Вугілля
Кількість
18.75
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СУЗІР'Я
Пропозиція:
177 075 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Енергозахід"
Пропозиція:
160 537.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕПЛОСВІТ КОМПАНІ"
Пропозиція:
168 637.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»
Пропозиція:
151 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 14:52
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 22:08
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
19.05.2025 13:37
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Михайлівна Бучко
Електронна пошта
Телефон
+380960744831
Замовник
ЄДРПОУ
26394574
Повна назва
ПІДПЛЕШАНСЬКА ГІМНАЗІЯ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
90541
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
село Підплеша
Адреса
вул.Народна, будинок 122
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)
Період вимог/скарг з 05.06.2025 20:02 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:27 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 20:03
Довідка НАЗК
05.06.2025 20:02
Повідомлення про рішення
30.05.2025 22:57
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 15:27
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 13:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із великим обсягом перевірки матеріалів тендерної пропозиції та технічних умов, достовірності зазначеної інформації у документації тендерної пропозиції такого Учасника, що не залежать в умовах правового режиму воєнного стану від уповноваженої особи, може настати ситуація щодо неможливості своєчасного прийняття та публікації інформації щодо прийняття рішення, відтак у Замовника виникла необхідність щодо продовження строку її розгляду.
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 22:56
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронну системі закупівель протягом 24 годин, а саме: 1. Замовником вимагається надати Забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 2 “Забезпечення тендерної пропозиції ” Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ” саме у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 6 до тендерної документації) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підрозділом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна мати електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” або “JPEG” скан-копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію, сканкопію витягу з Державного реєстру банків або скан-копію ліцензії, виданої банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 400,00 грн. (П’ять тисяч чотириста грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 (дев’яносто) календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Згідно Наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р. "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції" Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Пункт 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). Пункт 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії. Пункт 4. У реквізитах гарантії: 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. У наданій ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» ЕЛЕКТРОННІЙ БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № 47874 Вих. № 47874 від 26.05.2025 р. п.3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов’язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих/банківських днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі – вимога). У наданій ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» » ЕЛЕКТРОННІЙ БАНКІВСЬКІЙ ГАРАНТІЇ № 47874 Вих. № 47874 від 26.05.2025 р. повинно бути чітко вказано строк сплати коштів за гарантією: робочих або банківських днів відповідно до вимог Наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р. "Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції" Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. ВИМОГИ до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. ЗАТВЕРДЖЕНІ Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897. Привести у відповідність виконання вимоги надання Забезпечення тендерної пропозиції згідно п. 2 “Забезпечення тендерної пропозиції ” Розділу 3. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ” саме у формі електронної банківської гарантії (за формою додатку 6 до тендерної документації) (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639 та наказу Мінекономіки № 2628 від 14.12.2020 р.), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підрозділом 3 цього Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції.
Створено
31.05.2025 23:04
Надати до
01.06.2025 23:04
Договір
UA-2025-05-19-007076-a-b1
Підписаний і діє
Номер
151
151 200 грн.
126 000 грн.
З ПДВ
Підписано
01.07.2025
Строк дії договору з
01.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
18.75 (тонни)
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки Г (13-100)
Кількість
18.75
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПІДПЛЕШАНСЬКА ГІМНАЗІЯ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ПІДПЛЕШАНСЬКА ГІМНАЗІЯ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26394574

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»
Повна назва
ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45355935

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.07.2025 14:44
-
04.07.2025 14:43
Підписаний договір
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-07-15-000032
Дата створення проекту
15.07.2025 15:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.07.2025 15:32
Дата публікації висновку про результати
30.07.2025 14:28
Дата завершення усунення порушень
14.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
06.08.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 192-36-82
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.07.2025 № 49-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій КРАСИЛЕНКО Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15.07.2025 № 49-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-05-19-007076-a 19.05.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.07.2025 00:00
Документи рішення
15.07.2025 15:32
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 30 липня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.05.2025, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ, орган оскарження) від 19.06.2025 року №9835-р/пк-пз, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПІДПЛЕШАНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 19 травня 2025 № 19-05/25 року; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАХІДМАРКЕТ» (далі – ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»); рішення органу оскарження від 19.06.2025 року №9835-р/пк-пз; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» від 05.06.2025 року №05-06/25; договір про закупівлю від 01.07.2025 року №151 на суму 151 200,00 грн. з ПДВ, укладений з ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ»; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 16 липня 2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ не здійснювався. Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом № 922-VIII. Під час аналізу питання надання переможцем процедури закупівлі ТОВ ЗАХІДМАРКЕТ» забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до умов Замовника встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей, яка містить перелік обов’язкових вимог та умов, які Замовник повинен визначити у тендерній документації. Так, пунктом 16 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII установлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати). Порядок надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати), регулюється статтею 27 Закону № 922-VIII. Замовником у пункті 2 Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» підрозділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації встановлено наступну вимогу: «Замовник даних торгів вимагає від переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовником вимагається надання переможцем забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі порушення умов Договору, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (відсотків) вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю». Згідно пункту 26 Особливостей, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону № 922-VIII з урахуванням цих особливостей. За нормами частини другої статті 21 Закону № 922-VIII в оголошенні про проведення відкритих торгів може зазначатися інша інформація. Під час моніторингу встановлено, що в електронних полях розділу «Інші вимоги» оголошення про проведення відкритих торгів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, Замовником стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю було встановлено наступну вимогу: Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (день): «Очікуване значення 30 (день)». Аналогічна інформація зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2025-05-19-007076-a, сформованому у форматі PDF з накладеним Уповноваженою особою Замовника кваліфікованим електронним підписом 21.05.2025 року. Водночас, пунктом 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 №1082, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за № 610/34893 (зі змінами, далі – Порядок №1082) визначено, що розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб-порталі у вигляді документа, доступного для друку. Згідно Додатку 3 тендерної документації «Проект договору» та згідно укладеного договору про закупівлю від 01 липня 2025 року №151: «п.10.1. Цей договір набуває чинності з дати підписання і діє до 31.12.2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків». Отже, згідно вимог, зазначених Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів та строку дії договору, зазначеного у Додатку 3 тендерної документації з урахуванням умов пункту 3 Порядку № 1082, строк дії банківської гарантії мав перевищувати строк дії договору на 30 днів та завершуватись 30 січня 2026 року. Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що учасником, якого було визначено переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» було надано та завантажено в електронну систему закупівель банківську гарантію №48725 від 30.06.2025 року, згідно якої: пункт 4.2. «Ця Гарантія є чинною з дати видачі та діє по 31 грудня 2025 року включно», що не відповідає строку дії забезпечення виконання договору, визначеного Замовником в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів. З огляду на зазначене, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 16 липня 2025 року звернулось до Замовника із запитом про надання інформації та підтвердних документів щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, в тому числі, щодо надання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» забезпечення виконання договору відповідно до вимог, визначених у тендерній документації та в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, наданий через електронну систему закупівель, з приводу невідповідності строку дії забезпечення виконання договору, надано додаток до протоколу затвердження річного плану, в якому передбачено несумісність чинного законодавства, примірної тендерної документації, та винятку, який було впроваджено, не виключено без згоди Уповноваженого органу та без попередження для замовників в частині додаткового електронного поля, що стосується строку продовження дії забезпечення виконання договору, без можливості застосування критерію з позначкою «0». Однак, надані пояснення не спростовують виявлену неузгодженість між умовами щодо надання забезпечення виконання договору, визначених у тендерній документації та інформацією, зазначеною Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, оскільки таку інформацію Замовник самостійно зазначає в електронних полях, визначених адміністратором. Таким чином, з огляду на умови Порядку № 1082 та автентичність інформації, розміщеної Замовником шляхом заповнення електронних полів, за результатами проведеного моніторингу встановлено, що Замовником під час складання та затвердження тендерної документації недотримано пункт 16 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII в частині зазначення строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю. Як наслідок, подана переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» банківська гарантія №48725 від 30.06.2025 року не відповідає умовам, визначеним в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-05-19-007076-a в частині строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення пункту 16 частини другої статті 22 Закону № 922-VIII в частині зазначення строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю. За результатами проведеного моніторингу встановлено невідповідність строку дії забезпечення виконання договору у наданій переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» банківській гарантії №48725 умовам Замовника, визначеним в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації вимогам законодавства, виконання рішення органу оскарження від 19.06.2025 року №9835-р/пк-пз; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені невідповідності, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом внесення змін до банківської гарантії від 30.06.2025 року №48725, наданої переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» в частині приведення строку дії забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідність до інформації, зазначеної в електронних полях оголошення про проведення відкритих торгів та заходи, направлені на недопущення у подальшому виявлених порушень (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.07.2025 00:00
Дата публікації
30.07.2025 14:28
Документи висновку
30.07.2025 14:28
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Продовжено строк дії забезпечення договору шляхом довантаження таких електронних документів разом з додатковою угодою. Отримано наказ мною, яким зобов'язано пройти навчання з підвищення кваліфікації.
Дата публікації
04.08.2025 20:29
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто відповідно до наданих зобов'язань
Результат
Усунуто
Дата публікації
07.08.2025 10:15
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
07.08.2025 10:16
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Код ДК 021-2015: 09110000-3 — Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки Г (13-100) – ДК 021:2015: 09111100-1 Вугілля)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-007076-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3) Поясніть, чому Уповноваженою особою ПІДПЛЕШАНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ», тоді як: Згідно пункту 2 Додатку 5 «Перелік документів та / або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» підрозділу 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» Розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації встановлено вимогу, а саме: «Замовник даних торгів вимагає від переможця не пізніше дати укладення договору про закупівлю внесення таким учасником забезпечення виконання договору про закупівлю. Замовником вимагається надання переможцем забезпечення виконання договору у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі порушення умов Договору, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення виконання договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – електронна банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 5 % (відсотків) вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю». Згідно пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку № 1082 від 11.06.2020 року "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" (далі - Порядок), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Так, в електронних полях розділу «Інші вимоги» стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю Замовником було встановлено вимогу: Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на (день): «Очікуване значення 30 (день). Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» та згідно укладеного договору про закупівлю від 01 липня 2025 року №151: «п.10.1. Цей договір набуває чинності з дати підписання і діє до 31.12.2025 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами своїх обов’язків». Отже, строк дії банківської гарантії мав перевищувати строк дії договору на 30 днів та завершуватись 30 січня 2026 року. Однак, під час проведення моніторингу встановлено, що учасником, якого було визначено переможцем закупівлі ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» було надано та завантажено в електронну систему закупівель БАНКІВСЬКУ ГАРАНТІЮ №48725, згідно якої: пункт 4.2. «Ця Гарантія є чинною з дати видачі та діє по 31 грудня 2025 року включно», що не відповідає строку дії забезпечення виконання договору, визначеного Замовником . Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
16.07.2025 16:29
Орган перевірки
22.07.2025 00:00
Документи повідомлення
16.07.2025 16:30
-
Відповідь
Відповідь на запит для надання пояснення:
У відповідь на Ваше звернення, в частині питання: 1) Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Уповноважена особа замовника надає наступні пояснення, а саме, що на етапі виконання пункту 3 Розділу ІІ Наказу Мііністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №275 від 18.02.2020 року, при визначенні замовником очікуваної вартості предмета закупівлі запит цінових пропозицій, копії запитів про отримання інформації про ринкову вартість товару – не застосовувались, так як визначений річним кошторисним розписом залишок на енергонасії по КЕКВ 2275 для придбання товарів і визначав очікувану вартість закупівлі. Якщо Ваше запитання в частині визначення очікуваної вартості предмету закупівлі за результатом потреби у товарі, то Замовник пояснює, що планова потреба обсягу що придбавається за даною процедурою на задовільняє запит Замовника в повному обсязі для безперебійного проходження опалювальної зими. Відтак, доречно запитувати інформацію у розрізі не розміру витрат Замовника, а наявності бюджетного забезпечення Замовника головним розпорядником. Що стосується визначення очікуваної вартості даної закупівлі, замовником використано інформацію, на підставі якої була визначена очікувана вартість предмета закупівлі для Оголошення, щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритому джерелі електронної системи закупівель "Prozorro" з урахуванням його доставки, у підтвердження чого надаємо: - таблицю уповноваженої особі у формі аналітичного матеріалу, що використовувався для формування очікуваної вартості закупівлі. 2) Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення, надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Замовник надає посилання на власний веб-сайт з оприлюдненою інформацією з Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4-1 із постанови КМУ від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), у визначені строки: http://pidplesha-school.uz.sch.in.ua/prozoristj_ta_informacijna_vidkritistj_zakladu/derzhavni_zakupivli/ / 3) Поясніть, чому Уповноваженою особою ПІДПЛЕШАНСЬКОЇ ГІМНАЗІЇ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ не відхилено тендерну пропозицію переможця ТОВ «ЗАХІДМАРКЕТ» з наведеної підстави? У відповідь на питання 3 даного запиту Замовник надає додаток до протоколу затвердження річного плану, в якому передбачено несумісність чинного законодавства, примірної тендерної документації, та вийнятку, який було впроваджено, не виключено без згоди Уповноваженого органу та без попередження для замовників в частині додаткового електронного поля, що стосується строку продовження дії забезпечення виконання договору, без можливості застосування критерію з позначкою «0». Протокол додається.
Рішеня
21.07.2025 21:47
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ПІДПЛЕШАНСЬКА ГІМНАЗІЯ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380960744831
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
180 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
ПІДПЛЕШАНСЬКА ГІМНАЗІЯ НЕРЕСНИЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ТЯЧІВСЬКОГО РАЙОНУ ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380960744831
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності