Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «КРОНА-РЕСУРС» (Код в ЄДРПОУ: 45323070) ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Під час безпосереднього розгляду документів тендерної пропозиції Учасника було виявлено невідповідність в інформації/документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, що потребує усунення: Пунктом 8 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника передбачено перелік документів, які повинен надати Учасник у складі тендерної пропозиції, зокрема, п.п. 8.1.1.4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника передбачено (для учасників юридичних осіб) надання копії Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань виданого або сформованого не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. Витяг обов’язково має містити: - відомості про керівника учасника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені учасника юридичної особи, у тому числі підписувати договори, тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності); - дані про хронологію реєстраційних дій. Учасник на виконання вказаних вимог надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань від 16.05.2025 станом на 16.05.2025 13:58:41. Оголошення про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 19.05.2025 (ІD: UA-2025-05-19-006929-a). Як вбачається, Витяг видано (сформовано) раніше ніж оприлюднено оголошення про закупівлю. За таких обставин, Учасником не дотримано вимог п.п. 8.1.1.4 Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Учаснгик повинен виправити невідповідності шляхом надання документу на виконання вищевказаних вимог Замовника. Враховуючи викладене, інформація/документи Учасника містять невідповідності, які можливо виправити та, які не призведуть до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до вимог частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.