Показати схожі тендери

Закупівля Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки) (ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку) від БЕРДИЧІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-006369-a
Id Tender a4e1f85f0c874459a48fe560aecceb6f
План UA-P-2025-05-19-008047-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 19.05.2025 13:03
Остання зміна 13.06.2025 13:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 864 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 324 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 12:59 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 12:59
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 12:59
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00
до 13.06.2025 13:42
Залишилось 1 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 15:10
до 19.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.06.2025 13:42
-
Період уточнень
з 19.05.2025 12:59 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 12:59 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 13.06.2025 13:42
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 13.06.2025 13:42
Основні параметри
Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки) (ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 864 800 грн.
Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки)
Назва предмета закупівлі
Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки)
Очікувана вартість
1 864 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9324,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки)
Код ДК 021:2015
55240000-4 - Послуги центрів і будинків відпочинку
Кількість
117
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13337, Україна, Житомирська область, смт Гришківці, вул. Житомирська, 155
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються Замовником відповідно до Бюджетного кодексу України протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних за отримані путівки на оздоровлення.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП Санаторій "Кришталевий палац"
Пропозиція:
1 864 800 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 13:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марина Кравчук
Електронна пошта
Телефон
+380685067581
Сайт:
http://gryshkivtsi-internat.zt.sch.in.ua
Замовник
ЄДРПОУ
13578947
Повна назва
БЕРДИЧІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
13337
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
селище Гришківці
Адреса
ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 155
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки)
Період вимог/скарг з 02.06.2025 15:10 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 00:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 15:11
Довідка НАЗК
02.06.2025 15:10
Повідомлення про рішення
27.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ДП "Санаторій "Кришталевий палац" було встановлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією.
Створено
28.05.2025 15:19
Надати до
29.05.2025 15:19
Період вимог/скарг з 13.06.2025 13:42 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 13:36 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
Учасник відмовився від укладання договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
13.06.2025 13:42
Повідомлення про рішення
13.06.2025 13:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:59
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000024
Дата створення проекту
09.06.2025 11:36
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 12:52
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 41) 242-08-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 09.06.2025 № 64-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 09.06.2025 № 64-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 3. UA-2025-05-19-006369-a_Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 12:52
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів) від 10.06.2025 № 1
У межах проведення моніторингу закупівлі здійсненої Бердичівським навчально-реабілітаційним центром Житомирської обласної ради (далі – Замовник) по предмету «Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки)» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-006369-а), відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), постала потреба в отриманні наступних пояснень (інформації та копії документів). 1) Прошу надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2) Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі - Постанова № 710) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня) повинні забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Державної казначейської служби України (https://www.treasury.gov.ua/unifie-register-search) Бердичівський навчально-реабілітаційний центр Житомирської обласної ради є розпорядником бюджетних коштів. Враховуючи викладене вище та постанову Верховного суду від 31.10.2023 по справі № 160/8058/22, надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови № 710. 3) Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відтак, прошу пояснити чому тендерна документація: - в порушення абзацу 1 частини 3 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, містить підстави внесення змін до договору про закупівлю передбачену для товарів, в той час як предметом даної закупівлі є послуги (п.4 р.VІ тендерної документації Замовника); - в порушення пунктів 14, 17 та 18 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, не містить кінцевого строку подання тендерних пропозицій, посади посадової особи Замовника, уповноваженої на здійснення зв’язку з учасниками, та вимоги про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю? Слід зауважити, що відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, Замовник відміняє тендер. 4) Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій від 02.06.2025 переможцем даної закупівлі визнано тендерну пропозицію подану ДП Санаторій «Кришталевий палац». В ході проведеного аналізу встановлено, що ДП Санаторій «Кришталевий палац» підписано тендерну пропозицію удосконаленим електронним підписом (УЕП), а не кваліфікований електронним підписом (КЕП), що є порушенням вимог передбачених пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Однак, Замовник на порушення вимог статті 29 Закону, пунктів 41 та 43 Особливостей, не виявив та не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ДП Санаторій «Кришталевий палац» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції. Слід зазначити, що Замовником 28.05.2025 розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Разом з тим, відповідно до абзацу 3 пункту 43 Особливостей передбачено, що Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно ж до абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення, чому не відхилено тендерну пропозицію подану ДП Санаторій «Кришталевий палац» на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 17:49
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 17:50
-
Відповідь
Відповідь на звернення
Повідомляємо, що Переможцем відкритих торгів з Особливостями на закупівлю Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки) (ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку) було визнано ДП «Санаторій «Кришталевий палац». Переможець закупівлі у строк, визначений для укладання договору надав лист у якому повідомив про відмову від укладання договору. На підставі листа ДП «Санаторій «Кришталевий палац», уповноваженою особою Бердичівського навчально-реабілітаційного центру прийнято рішення відхилити учасника ДП «Санаторій «Кришталевий палац», згідно пп3, п44 Особливостей. Оскільки ДП «Санаторій «Кришталевий палац» було єдиним учасником відкритих торгів з особливостями Послуги центрів і будинків відпочинку (путівки) (ДК 021:2015 55240000-4 Послуги центрів і будинків відпочинку), дана закупівля автоматично переходить в статус, як така що не відбулася. На підставі вищевикладеного, відпала потреба щодо усунення порушень виявлених під час моніторингу. У майбутньому при проведенні закупівель зауваження будуть враховані.
Рішеня
13.06.2025 15:57
Замовник
Документи повідомлення
13.06.2025 15:59
-
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 864 800 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
БЕРДИЧІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380685067581
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 864 800 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
БЕРДИЧІВСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380685067581
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності