Показати схожі тендери

Закупівля Картоплечистка електрична (завантаження 20кг), Посудомийна машина купольного типу, Овочерізка з набором дисків від Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-005993-a
Id Tender beb44054e57a4f33832f4d0f82a98d78
План UA-P-2025-05-19-007907-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.05.2025 13:57
Остання зміна 23.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
430 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 150 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 13:57 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 13:57
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 13:57
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:36
до 17.06.2025 11:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 09:38
до 23.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 17.06.2025 11:19
-
Період уточнень
з 19.05.2025 13:57 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 13:57 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:36 до 17.06.2025 11:19
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:36 до 17.06.2025 11:19
Основні параметри
Картоплечистка електрична (завантаження 20кг), Посудомийна машина купольного типу, Овочерізка з набором дисків
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
430 000 грн.
Картоплечистка електрична (завантаження 20кг), Посудомийна машина купольного типу, Овочерізка з набором дисків
Назва предмета закупівлі
Картоплечистка електрична (завантаження 20кг), Посудомийна машина купольного типу, Овочерізка з набором дисків
Очікувана вартість
430 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2150,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 15:13
Закінчення аукціону
28.05.2025 15:36
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (штуки)
Картоплечистка електрична (завантаження 20кг)
Опис предмета закупівлі
Картоплечистка електрична (завантаження 20кг)
Код ДК 021:2015
39710000-2 - Електричні побутові прилади
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська , 9а
Дата постачання по
31.12.2025 12:46
Позиція : №2 1 (штуки)
Посудомийна машина купольного типу
Опис предмета закупівлі
Посудомийна машина купольного типу
Код ДК 021:2015
39710000-2 - Електричні побутові прилади
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська , 9а
Дата постачання по
31.12.2025 12:46
Позиція : №3 1 (штуки)
Овочерізка з набором дисків
Опис предмета закупівлі
Овочерізка з набором дисків
Код ДК 021:2015
39710000-2 - Електричні побутові прилади
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Монастирська , 9а
Дата постачання по
31.12.2025 12:46
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"
Пропозиція:
425 752.8 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 15:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 13:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Калюжний Владислав Валерійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380532607228
Факс
+380532560219
Замовник
ЄДРПОУ
21062889
Повна назва
Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради
Поштовий індекс
36020
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м Полтава
Адреса
вул Монастирська 9а
Кваліфікація
Лот № 1 Картоплечистка електрична (завантаження 20кг), Посудомийна машина купольного типу, Овочерізка з набором дисків
Період вимог/скарг з 02.06.2025 09:38 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:36 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 09:37
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 15:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:42
Період вимог/скарг з 03.06.2025 10:56 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 09:38 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 10:56
Довідка НАЗК
03.06.2025 10:56
Повідомлення про рішення
02.06.2025 09:38
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 17.06.2025 11:19 по 23.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.06.2025 11:15 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Учасник-переможець у зазначені вище строки та спосіб не надав через електронну систему закупівель документи, які підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 44
Документи кваліфікації
17.06.2025 11:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.06.2025 11:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:42
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000056
Дата створення проекту
09.06.2025 15:41
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 17:48
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 15:37
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 09.06.2025 № 71-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 09.06.2025 № 71-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2025-05-19-005993-a, 19.05.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 17:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Полтавського спортивного ліцею Полтавської обласної ради (далі ? замовник) UA-P-2025-05-19-005993-a на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.05.2025 року № 140; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"; тендерну пропозицію учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0"; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.06.2025 № 144; повідомлення про намір укласти договір від 03.06.2025 №145; відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 12.06.2025, 16.06.2025, 17.05.2025 в електронній системі закупівель. Моніторингом питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей в частині неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ". Так, тендерною документацією замовника (пунктом 1 розділу 1 Додатка 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)) визначено, що «учасник повинен надати таблицю відповідності предмету закупівлі у вигляді Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації із зазначенням інформації про відповідність встановленим замовником технічним характеристикам у відповідних комірках в колонках «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» та «Відповідність», із зазначенням лише одного показника відповідності «ТАК» або «НІ» у колонці «Відповідність». У відповідних комірках колонки «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» за встановленою формою Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації учасником повинна зазначатись інформація про відповідність пропонуємого предмету закупівлі таким чином, щоб це достовірно підтверджувало факт відповідності запропонованих характеристик та умов відносно встановлених вимог у комірці «технічні вимоги замовника» (Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації) у вигляді стверджувального інформування. Наприклад, у одному пункті Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації замовником у комірці «технічні вимоги замовника» встановлено вимогу «має бути наявно». Відповідно до встановлених вимог тендерної документації у комірці із назвою «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» повинно бути відображено «наявно» або «наявне» або інші синонімічні форми, які несуть собою факт ствердження відповідної наявності. У разі, якщо замовником встановлюються цифрові значення або проміжки значень (наприклад "від ___", "не менше ___", "до ___", "не більше ___", "__-__"), які свідчать про можливу варіативність даного показника у визначених показниках, у комірці «Характеристики пропонуємого предмету закупівлі» учасником повинно бути відображено фактичний показник, який відповідає встановленим вимогам у комірці «технічні вимоги замовника». Знак "~" (погрішності), який визначено біля деяких значень у комірці "технічні вимоги замовника" у формі "Таблиця 2" Додатку 6 тендерної документації визначає допустиме та прийнятне значення показника за відповідним найменуванням із погрішністю до ± 10% від вказаного цифрового значення. На вимогу, яка визначена за таким показником (із погрішністю), може надаватись пропозиція із зазначенням відповідного показника у проміжку числового значення, що відповідає різниці більшого та меншого значення погрішності. Як виключення із умови попереднього абзаца, при неможливості чіткого визначення показника, який визначається замовником із погрішністю в допустимих значенням, учасником може надаватись пропозиція на виконання даного пункту технічних вимог із зазначенням відповідного показника із зазначенням знаку "~" (погрішності).» На виконання вказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надано Порівняльну таблицю від 26.05.2025 №11/1 (файл - порівняльна таблиця.pdf), що відповідає вимогам технічної специфікації, так як інше не встановлене тендерною документацією замовника. Також, тендерною документацією замовника (пункт 1 розділу 2 Додатка 6 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ)») передбачено: «ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: 1. Копії документів, в яких зазначається повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товарів, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. Такими документами учасник повинен підтвердити відповідність стандартам до такого виду товару та якість кожного запропонованого товару (окремо). Документи, які надаються на виконання встановленої вимоги повинні містити завірений печаткою підпис уповноваженої особи органу (або організації), якою проведено дослідження відповідності та/або якості товарів, які пропонуються.». На виконання вказаної вимоги тендерної документації, в складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надано декларації відповідності (файли: Crystal декларація.pdf, Декларації про відповідність 24-26 2.pdf) та висновки державної санітарної-епідеміологічної експертизи (файли: Sirman СЭС до 29.07.2025. pdf, СЭС 8438 и 8509.pdf), що відповідають вимогам пункту 1 розділу 2 Додатка 6 тендерної документації замовника. Також моніторингом даного питання встановлено порушення абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей в частині невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. Нормою пп. 15 п. 47 Особливостей встановлено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так відповідно пункту 1 розділу 1 Додатка 4.1 до тендерної документації замовником встановлено вимогу, що: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178…» При цьому, Переможцем закупівлі ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" було завантажено документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей на 6-й день, а не протягом 4-х календарних днів як цього вимагає законодавство. Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей, що не забезпечено замовником. Разом з цим, в ході моніторингу замовник відхилив тендерну пропозицію Переможця закупівлі - ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178, як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Відомості веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель свідчать, що станом на дату завершення моніторингу процедура закупівлі відмінена, чим усунуто порушення, встановлені в ході моніторингу.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатом аналізу питання дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення абзацу 2 підпункту 2 та абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; своєчасності надання відповіді на запити органу державного фінансового контролю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 15:37
Документи висновку
23.06.2025 15:37
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; - зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі; - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
10.06.2025 17:34
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 17:34
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - розділом 2 Додатку 6 Тендерної документації визначено: «ДОДАТКОВО У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ НЕОБХІДНО НАДАТИ: Копії документів, в яких зазначається повна назва та контактні дані органу(ів) оцінки, яким(и) проведено відповідні випробування (оцінка відповідності або якості), назва товарів, опис результату предмету (або об’єкту) оцінки відповідності, рік проведення дослідження. Такими документами учасник повинен підтвердити відповідність стандартам до такого виду товару та якість кожного запропонованого товару (окремо). Документи, які надаються на виконання встановленої вимоги повинні містити завірений печаткою підпис уповноваженої особи органу (або організації), якою проведено дослідження відповідності та/або якості товарів, які пропонуються.», учасник закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надав у складі тендерної пропозиції декларації відповідності (файли: Crystal декларація.pdf, Декларації про відповідність 24-26 2.pdf) та висновки державної санітарної-епідеміологічної експертизи (файли: Sirman СЭС до 29.07.2025. pdf, СЭС 8438 и 8509.pdf). А у висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.07.2020 № 12.2-18-3/17048 (файл Sirman СЭС до 29.07.2025.pdf) на предмет відповідності назви серії «машини для чищення овочів PPJ***» до «Картоплечистка електрична (завантаження 20кг) PPJ 20 SC» (вказаної у порівняльній таблиці наданої учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ") зазначається, що: «де замість *** можуть бути/не бути, знаки, цифри та літери, які позначають комплектність виробу, його розміри та відмінності у дизайну, що не впливає на безпеку виробів». Поясніть з якої причини замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ"? Однією з причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" замовник вказує, що «забезпечення тендерної пропозиції надано без врахування змін до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 2 «Внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів», при цьому тендерною документацією замовника забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Також замовник зазначає, що «тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом, що порушує вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» хоча пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначена можливість підписання тендерної пропозиції як КЕП так і УЕП учасника. Надайте пояснення вище вказаному. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.06.2025 17:54
Орган перевірки
17.06.2025 00:00
Документи повідомлення
11.06.2025 17:55
-
Відповідь
на запит від 12.06.2025 року
Дана процедура проводилась на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням особливостей проведення процедури відкритих торгів, які визначені постановою Уряду "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 10.06.2025 року, повідомляє, що наступне:
Рішеня
12.06.2025 08:34
Замовник
Відповідь
на запит від 12.06.2025 року
Дана процедура проводилась на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням особливостей проведення процедури відкритих торгів, які визначені постановою Уряду "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 11.06.2025 року, повідомляє, наступне:
Рішеня
12.06.2025 14:21
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - на вимогу пункту 1 розділу 2 тендерної документації учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" надає декларацію про відповідність машини вимогам технічного регламенту безпеки машин (файл Декларації про відповідність 24-26 2.pdf) у якій пунктом 6 аркушу 1 додатку зазначається саме «…Картоплечистка PPJ 20 SC…», поясніть яким чином замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника на предмет даної вимоги? - яким чином замовником було перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", а саме пункт 12 додатку до Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 29.07.2020 №12.2-18-3/17048, у якому зазначено «машини для чищення овочів» на вимогу пункту 1 таблиці 2 Додатку 6 тендерної документації? - Однією з причин відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУКТРЕЙДІНГ" замовник вказує, що «забезпечення тендерної пропозиції надано без врахування змін до тендерної документації, чим порушено вимоги пункту 2 «Внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів» розділу 2 «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів», при цьому тендерною документацією замовника забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Також замовник зазначає, що «тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним підписом, що порушує вимоги пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації» хоча пунктом 1 розділу 3 тендерної документації визначена можливість підписання тендерної пропозиції як КЕП так і УЕП учасника. Надайте пояснення вище вказаному. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.06.2025 14:11
Орган перевірки
19.06.2025 00:00
Документи повідомлення
13.06.2025 14:12
-
Відповідь
на запит від 13.06.2025 року
У складі тендерної пропозиції ТОВ «БУКТРЕЙДІНГ» було зазначено назву «Картоплечистка електрична (завантаження 20 кг) PPJ 20 SC», при цьому повну назву виробника у порівняльній таблиці не зазначено, що робить неможливим перевірку даної позиції згідно Декларації про відповідність . Натомість, у складі тендерної пропозиції, ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0", було надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи № 12.2-18-3/17048 від 29.07.2020, виробника Sirman зазначено повну назву та наданий опис технічних характеристик пропонуємого Учасником товару, що можливо перевірити у відкритому доступі на сайті виробника https://www.sirman.com/en-US/food-preparing/potato-peelers/ppj-10-20-sc/41102006E
Рішеня
16.06.2025 11:53
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 430 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-05-19-005993-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання: - Надати пояснення з якої причини замовником не було відхилено Переможця закупівлі - ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.06.2025 09:51
Орган перевірки
21.06.2025 00:00
Документи повідомлення
17.06.2025 09:52
-
Відповідь
на запит від 17.06.2025 року
Переможця закупівлі - ТОВ "БМ ДИСТРИБУШН 2.0" було відхилено протокол №164 від 17.06.2024 року, на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Рішеня
17.06.2025 11:36
Замовник
Документи повідомлення
Торги не відбулися
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради
Контактний телефон:
+380532607228
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
430 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Полтавський спортивний ліцей Полтавської обласної ради
Контактний телефон:
+380532607228
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності