Показати схожі тендери

Закупівля Конструкційні матеріали від Комунальне підприємство "Теплоенергетик".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-005256-a
Id Tender 8162875c19f3477484867f89f4e0f3d6
План UA-P-2025-05-19-006734-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 12:09
Остання зміна 13.06.2025 09:44
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
166 666.67 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 666.67 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 12:09 до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 12:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 12:09
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:56
до 04.06.2025 15:59
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.06.2025 15:14
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.06.2025 15:59
до 13.06.2025 09:44
Період уточнень
з 19.05.2025 12:09 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 12:09 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:56 до 04.06.2025 15:59
Період кваліфікації
з 28.05.2025 12:56 до 04.06.2025 15:59
Основні параметри
Конструкційні матеріали
Закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 р.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
166 666.67 грн.
Конструкційні матеріали
Назва предмета закупівлі
Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
166 666.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1666,67
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 12:33
Закінчення аукціону
28.05.2025 12:56
Позиція
Опис предмета закупівлі
Конструкційні матеріали
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.12.2025 23:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кошти підприємства та місцевий бюджет
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Епіцентр К"
Пропозиція:
165 444.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕРНЕР ГРУП"
Пропозиція:
137 932.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 12:33
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 12:09
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Місюля Анастасія
Електронна пошта
Телефон
380953536606
Замовник
ЄДРПОУ
24153576
Назва (англійською мовою)
KP "Teploenergetik" KMR"
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплоенергетик"
Повна назва (англійською мовою)
KP "Teploenergetik" KMR"
Поштовий індекс
25491
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
Кропивницький
Адреса
вул.Ливарна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Конструкційні матеріали
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:14 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 12:56 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 12:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Для усунення зазначеної невідповідності за предметом закупівлі : учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. 1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання ТРЬОХ (за період 2023-2025рр.) аналогічних за предметом закупівлі договорів; 1.2. копій договорів, зазначених в довідці п.1.1. в повному обсязі (не менше 3 (ТРЬОХ)); 1.1.3. копії документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій п.1.1. Учасником довідці (щонайменш на 1 послугу за кожним зазначеним договором). Податкові накладні (до наданних підтверджуючих документів) з підтвердженням їх реєстрації в органах Державної фіскальної служби України Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод, тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 2. Надати інформацію, щодо учасників. У разі, якщо учасник або його кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь/Ісламська Республіка Іран та проживає на території України на законних підставах, учасник у складі тендерної пропозиції має надати стосовно таких осіб: • військовий квиток, виданий іноземцю, який в установленому порядку уклав контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України або • посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні, або • посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту в Україні, або • посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист в Україні, або • витяг із реєстру територіальної громади, що підтверджує зареєстроване або задеклароване місце проживання (перебування) особи разом з посвідкою на тимчасове проживання або посвідкою на постійне проживання або візою. У разі, якщо активи учасника в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів», учасник у складі тендерної пропозиції має надати: • Ухвалу слідчого судді, суду, щодо арешту активів, або • Нотаріально засвідчену копію згоди власника, щодо управління активами, а також: • Договір управління майном укладений між Національним агентством з питань виявлення, розшуку та управління активами одержаними від корупційних та інших злочинів та управителем, або • рішення Кабінету Міністрів України, щодо управління активами, на які накладено арешт у кримінальному провадженні. 3. Якщо тендерна пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу 4. Копія статуту або іншого установчого документу (за наявності). 5. Копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного номера (для Учасника - фізичної особи). 6. Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або копія Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ). 7. Свідоцтво платника єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку). 8. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. (Надається лише у разі, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду господарської діяльності передбачено законом). 9. Згідно Додатку 4 ТД надати заповнений додаток. 10. Згідно Додатку 3 ТД надати погоджений додаток. 11. Згідно Додатку 2 ТД надати документи або інформацію відносно локалізації товарів.
Створено
02.06.2025 14:50
Надати до
03.06.2025 14:50
Період вимог/скарг з 04.06.2025 15:59 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 15:14 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Договір
UA-2025-05-19-005256-a-b1
Підписаний і діє
Номер
Т 38
198 533.16 грн.
165 444.3 грн.
З ПДВ
Підписано
13.06.2025
Строк дії договору з
13.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (Одиниця)
Конструкційні матеріали
Номенклатура
Конструкційні матеріали
Кількість
2
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Теплоенергетик"
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплоенергетик"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24153576

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Епіцентр К"
Повна назва
ТОВ "Епіцентр К"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32490244

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.06.2025 09:44
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенергетик"
Контактний телефон:
380953536606
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
166 666.67 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплоенергетик"
Контактний телефон:
380953536606
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності