Показати схожі тендери

Закупівля Електрична енергія від КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИХАЙЛЮЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-004629-a
Id Tender 23ad8ae4f53a4a198fb1c570bb39021e
План UA-P-2025-05-19-001632-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 11:50
Остання зміна 03.06.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
671 275 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 357 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 11:50 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 11:50
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 11:50
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:02
до 28.05.2025 12:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 12:10
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 12:10
до 03.06.2025 10:50
Період уточнень
з 19.05.2025 11:50 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 11:50 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:02 до 28.05.2025 12:10
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:02 до 28.05.2025 12:10
Основні параметри
Електрична енергія
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
671 275 грн.
Електрична енергія
Назва предмета закупівлі
Електрична енергія
Очікувана вартість
671 275 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3357,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 14:21
Закінчення аукціону
27.05.2025 15:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Електрична енергія
Код ДК 021:2015
09310000-5 - Електрична енергія
Кількість
65 810
Одиниця виміру
Кіловат-година
Адреса постачання
30416, Україна, Хмельницька область, с.Михайлючка, вул.Мазунова, 44 а
Дата постачання по
31.12.2025 11:50
Документи позиції
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічні специфікації
Проект договору
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 7 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ"
Пропозиція:
607 492 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ"
Пропозиція:
610 847.71 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ ""ХМЕЛЬНИЦЬКЕНЕРГОПОСТАЧ""
Пропозиція:
614 204.73 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ"
Пропозиція:
608 543 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГАЗТРЕЙДИНГ"
Пропозиція:
610 847.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 14:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 11:50
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорчук Валентина Степанівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380384023201
Замовник
ЄДРПОУ
44542617
Повна назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИХАЙЛЮЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
30416
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
село Михайлючка
Адреса
вулиця Мазунова, 44а
Кваліфікація
Лот № 1 Електрична енергія
Період вимог/скарг з 28.05.2025 12:10 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:02 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 12:10
Довідка НАЗК
28.05.2025 12:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 15:02
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-05-19-004629-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21702008
607 492 грн.
506 243.33 грн.
З ПДВ
Підписано
03.06.2025
Строк дії договору з
03.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
65 810 (Кіловат-година)
Електрична енергія
Номенклатура
Електрична енергія
Кількість
65 810
Одиниця виміру
Кіловат-година
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИХАЙЛЮЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИХАЙЛЮЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44542617

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45225029

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA373226690000026038300360761
ПІБ підписанта
Сидорук Валентин Богданович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
статуту
Номер телефону
380954474300
Електронна пошта
Документи договору
03.06.2025 10:50
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-11-000004
Дата створення проекту
11.06.2025 10:31
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.06.2025 12:48
Дата публікації висновку про результати
23.06.2025 17:22
Дата завершення усунення порушень
08.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ. ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 38) 276-55-94
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913645
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛ.
Країна
Ukraine
Населений пункт
Хмельницький
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.06.2025 № 50-з Хмельницький Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК Додаток до наказу від 11.06.2025 № 50-з Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі / закупівлі. Особа, відповідальна за здійснення моніторингу. 1. UA-2025-05-19-004629-a; 19.05.2025 Дані автоматичних індикаторів ризиків. Наталія Пушкар. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.06.2025 00:00
Документи рішення
11.06.2025 12:48
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік Комунальної організації Відділ освіти,культури,молоді, спорту та туризму Михайлюцької сільської ради Шепетівського району Хмельницької області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.05.2025 № 31, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 27.05.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ»), протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця процедури закупівлі від 28.05.2025 № 37, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.05.2025, договір від 03.06.2025 № 21702008 (далі – Договір), пояснення та документи від 16.06.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель. Згідно абзацу восьмого пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. Відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог, встановлених Замовником у Додатку 5 до тендерної документації та підпункті 3.5.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи викладене Учасник-переможець закупівлі повинен надати в складі пропозиції (шляхом їх дозавантаження) наступні документи: - У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, враховуючи технічну неможливість перевірити повну інформацію про Учасника замовником за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, учасник-переможець надає (у випадку тому якщо реєстр не працює) інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual). Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення* (підтверджує відповідність п. п. 3 п. 47 Особливостей) та повинна бути видана/сформована не більше трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. * З 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Тому, у випадку тому якщо на момент прийняття рішення з Учасником про намір укласти договір вказаний реєстр буде відкритий, він не підтверджує свою відповідність вказаному пункту документально, а Замовник здійснює перевірку самостійно за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua. - Витяг (довідку) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який містить відомості про фізичну особу, чи керівника учасника, який є учасником процедури закупівлі та датою видачі якого є не більше як трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказаний витяг (довідка) може бути наданий у вигляді електронного документу (підтверджує відповідність п. п. 5, 6 та 12 п. 47 Особливостей); - Також додатково, по п.п.12 п. 47 Особливостей, надається довідка, складена учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.». Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлена імперативна норма на підставі якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель та враховуючи пояснення 16.06.2025, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, переможець процедури закупівлі ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ», оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 Особливостей, та уклав з ним Договір.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» встановлено порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо розірвання Договору, з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
23.06.2025 00:00
Дата публікації
23.06.2025 17:22
Документи висновку
23.06.2025 17:22
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-004629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.; Крім того, відповідно до вимог абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. При цьому згідно абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Згідно вимог, встановлених Замовником у Додатку 5 до тендерної документації та підпункті 3.5.8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи викладене Учасник-переможець закупівлі повинен надати в складі пропозиції (шляхом їх дозавантаження) наступні документи: - У зв’язку з воєнним станом в Україні, введеним указом Президента «Про введення воєнного стану в Україні» № 64/2022 від 24.02.2022 року, враховуючи технічну неможливість перевірити повну інформацію про Учасника замовником за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua/, учасник-переможець надає (у випадку тому якщо реєстр не працює) інформаційну довідку з Реєстру стосовно фізичних та юридичних осіб (Відповідно до листа Мінекономіки від 23.06.2022 р. № 3323-04/40967-06 “Щодо застосування статті 17 Закону у зв’язку із введенням воєнного стану” та листа НАЗК від 31.05.2022 р. № 23-06/12865-22 “Про розгляд листа та надання роз’яснення” така довідка формується онлайн учасником: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/individual). Інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення* (підтверджує відповідність п. п. 3 п. 47 Особливостей) та повинна бути видана/сформована не більше трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. * З 04.09.2023 Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Тому, у випадку тому якщо на момент прийняття рішення з Учасником про намір укласти договір вказаний реєстр буде відкритий, він не підтверджує свою відповідність вказаному пункту документально, а Замовник здійснює перевірку самостійно за посиланням https://corruptinfo.nazk.gov.ua. - Витяг (довідку) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» який містить відомості про фізичну особу, чи керівника учасника, який є учасником процедури закупівлі та датою видачі якого є не більше як трьох місячної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій. Вказаний витяг (довідка) може бути наданий у вигляді електронного документу (підтверджує відповідність п. п. 5, 6 та 12 п. 47 Особливостей); - Також додатково, по п.п.12 п. 47 Особливостей, надається довідка, складена учасником у довільній формі, про те, що керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.». Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з Товариством з обмеженою відповідальністю «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» (далі – ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ») оприлюднене в електронній системі закупівель 28.05.2025. Водночас, згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель переможець процедури закупівлі ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» не надав у визначені Особливостями строки, та у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Крім того, підпунктом 3 пункту 44 Особливостей встановлена імперативна норма на підставі якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи викладене, прошу надати пояснення з наступного питання: - чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» відповідно до вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений у Додатку 5 до тендерної документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення та відповідні документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.06.2025 17:18
Орган перевірки
18.06.2025 00:00
Документи повідомлення
12.06.2025 17:19
-
Відповідь
Обгрунтування та пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії за кодом національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник» ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-19-004629-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надаємо наступні пояснення: Щодо питання 1 Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: 671 275,00 грн. Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України затверджена примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі від 18.02.2020 № 275, якою передбачені методи визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. 3 квітня 2017 року Верховною Радою України прийнято Закон України "Про ринок електричної енергії" № 2019-VIII (далі - Закон), який набрав чинності 11 червня 2017 року. Законом визначено засади реформування ринку електричної енергії, реалізація яких передбачена в два етапи. З 01.01.2019 за новими правилами стартувала робота роздрібного сегменту ринку електричної енергії, а з 01.07.2019 за новою моделлю почав функціонувати оптовий сегмент ринку електричної енергії. Пунктом 2 розділу XVII "Прикінцеві та перехідні положення" Закону визначено, що балансуючий ринок та ринок допоміжних послуг, ринок "на добу наперед" та внутрішньодобовий ринок, двосторонні договори (далі - новий ринок електричної енергії) починають діяти з 01 липня 2019 року. При цьому балансуючий ринок, ринок "на добу наперед", внутрішньодобовий ринок та двосторонні договори запроваджуються одночасно. Таким чином, відповідно до Закону, починаючи з 01.07.2019, купівля-продаж електричної енергії може відбуватися на різних сегментах ринку електричної енергії, зокрема: - двосторонні договори, що укладаються між учасниками ринку у довільній формі для купівлі-продажу електричної енергії поза організованими сегментами ринку; - ринок "на добу наперед", на якому здійснюється купівля-продаж електричної енергії на наступну добу; - внутрішньодобовий ринок, на якому купівля-продаж електричної енергії здійснюється безперервно впродовж доби фізичного постачання електричної енергії; - балансуючий ринок, організацію якого здійснює оператор системи передачі електричної енергії з метою балансування в реальному часі обсягів виробництва та імпорту електричної енергії і споживання та експорту електричної енергії; - ринок допоміжних послуг, необхідний оператору системи передачі для придбання допоміжних послуг для забезпечення надійної роботи ОЕС України та належної якості електроенергії; роздрібний ринок, що функціонує для задоволення потреб споживачів у електричній енергії та пов'язаних з цим послуг. Відповідно до статті 2 Закону НКРЕКП у визначені Законом строки затверджено основні документи, необхідні для запровадження нової моделі ринку електричної енергії. Купівля-продаж електричної енергії на ринку "на добу наперед" та внутрішньодобовому ринку регламентується Правилами ринку "на добу наперед" та внутрішньодобового ринку, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 308 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1169, далі - Правила РДН/ВДР), а питання регулювання відносин, що виникають між учасниками ринку за двосторонніми договорами, на балансуючому ринку та ринку допоміжних послуг визначені Правилами ринку, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 (у редакції постанови НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168, далі - Правила ринку). Взаємовідносини, що виникають під час постачання електричної енергії між електропостачальником та споживачем (для його власного споживання), а також їх взаємовідносини з іншими учасниками роздрібного ринку електричної енергії, регулюються Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (далі - ПРРЕЕ). З дати запровадження нового ринку електричної енергії для забезпечення постачання електричної енергії споживачам електропостачальники здійснюють закупівлю електричної енергії за двосторонніми договорами та/або на ринку "на добу наперед", внутрішньодобовому ринку і на балансуючому ринку, а також шляхом імпорту. Таким чином, ціна електричної енергії як товару формується залежно від сегменту ринку, на якому електропостачальник здійснює її закупівлю. Згідно із частиною шостою статті 67 Закону відповідно до Правил РДН/ВДР за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладення правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії. Оприлюднення результатів торгів на ринку "на добу наперед" та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону забезпечує ДП "Оператор ринку" на своєму вебсайті (https://oree.com.ua). Очікувана вартість предмету закупівлі розрахована з врахуванням аналізу споживання Замовника електричної енергії за календарний рік (бюджетний період) 2024. Розрахунок очікуваної вартості проводився, згідно моніторингу цін електрпоостачальників на електричну енергію на дату формування очікуваної вартості предмету закупівлі. До ціни електричної енергії включена вартість електричної енергії закупованої електропостачальником на оптовому ринку електричної енергії (внутрішньо добовому ринку або ринку електричної енергії на добу на перед), послуга з передачі електричної енергії, націнка електропостачальника та всі визначенні законодавством податки та збори. До очікуваної вартості закупівлі включається ціна (тариф) оператора системи розподілу на послуги з розподілу електричної енергії. Електропостачальник забезпечує поставку електричної енергії на об’єкти Замовника та підключені до місцевих розподільчих мереж відповідно до вимог Кодексу розподільчих систем, технічні та якісні характеристики якої повинні відповідати нормам діючого на території України законодавства, державним, міжнародним стандартам та вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля. Технічні характеристики. Термін постачання – з дати укладання договору – 31.12.2025. Кількісною характеристикою предмета закупівлі є обсяг споживання електричної енергії. За одиницю виміру кількості електричної енергії приймається кіловат-година, яка дорівнює кількості енергії, спожитої пристроями певною потужністю в один кіловат протягом однієї години. Обсяг необхідний для забезпечення діяльності та власних потреб об’єктів Замовника, та враховуючи обсяги споживання переднього календарного року становить 65810 кВт.год. на 2025 р. Якісні характеристики. Пунктом 1.1.2 глави 1.1. розділу І ПРРЕЕ визначено, що якість електропостачання це перелік визначених Регулятором, НКРЕКП показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії. Щодо питання 2 Відповідно до абзацу п’ятнадцятого пункту 47 Особливостей, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, зобов’язаний надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Разом із цим, відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей, тендерна пропозиція підлягає відхиленню, якщо такі документи не надані у спосіб, передбачений тендерною документацією. Проте, у даній процедурі закупівлі: Учасник процедури – ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» – у складі тендерної пропозиції надав довідку, якою підтверджує відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (крім п.п. 1 і 7), шляхом самостійного декларування такої інформації безпосередньо в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, що відповідає вимогам Особливостей, а також чинній практиці та рекомендаціям уповноважених органів. Таким чином, на момент публікації повідомлення про намір укласти договір (28.05.2025), Замовником вже було отримано від Учасника підтвердження про відсутність відповідних підстав, у тому числі по п.п. 3, 5, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. Воно вже міститься в електронній системі закупівель та знаходиться у відкритих публічних реєстрах, до яких є вільний доступ (за умови їх функціонування). Враховуючи, що інформація була задекларована Учасником ще на етапі подання пропозиції (до публікації повідомлення про намір укласти договір), вже була офіційно внесена Учасником до системи у визначеному законодавством порядку. Таким чином, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РЕЗОНАНС ЕНЕРДЖІ» відповідно до п.п. 3 п. 44 Особливостей, оскільки: • інформація про відсутність підстав була задекларована в установленому порядку в складі тендерної пропозиції; • спосіб її подання відповідав вимогам Особливостей та тендерної документації; • на момент прийняття рішення про намір укласти договір Замовник мав повну інформацію про відповідність учасника вимогам законодавства.
Рішеня
16.06.2025 14:52
Замовник
Документи повідомлення
16.06.2025 15:20
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
671 275 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИХАЙЛЮЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380384023201
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
671 275 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МИХАЙЛЮЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ШЕПЕТІВСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380384023201
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності