Показати схожі тендери

Закупівля Фарби від ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-003572-a
Id Tender b37b8b387cd6406d8ef98f750c6b805f
План UA-P-2025-05-16-011964-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 19.05.2025 11:12
Остання зміна 11.06.2025 11:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
438 105.69 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 190.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 11:12 до 28.05.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 11:12
до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 11:12
до 25.05.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:05
-
Залишилось 7 год. 44 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 15:29
до 17.06.2025 00:00
Період уточнень
з 19.05.2025 11:12 до 25.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 11:12 до 25.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 29.05.2025 12:05
Основні параметри
Фарби
Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Документи, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально (детально в п. 7 Розділу І та додатку 3 до тендерної документації). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у додатку 1 до тендерної документації. Технічні характеристики предмета закупівлі встановлені з урахуванням виробничої та поточної потреби відокремлених структурних підрозділів ДП «АМПУ», з урахуванням Наказу ДП «АМПУ» від 02.10.2024 № 23/10-АГ «Про об'єднання закупівель окремих категорій товарів і послуг», наявним досвідом у користуванні Замовником товарів зазначених технічних характеристик, а також з метою закупівлі якісного товару. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Загальна очікувана вартість закупівлі товару визначена із дотриманням пункту 1 Розділу ІV «Визначення очікуваної вартості» чинного Положення про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в державному підприємстві «Адміністрація морських портів України» з використанням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), з використанням методу порівняння ринкових цін. З метою визначення очікуваної вартості закупівлі за зазначеним методом, для отримання інформації про ціни на товари на умовах закупівлі ДП «АМПУ» направлено листи-запити потенційним контрагентам, на що отримані листи-відповіді з комерційними пропозиціями. З метою забезпечення отримання розширеної інформації про актуальну вартість Товару на ринку України, додатково до основного методу визначення очікуваної вартості був здійснений пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації в мережі Інтернету на сайтах постачальників відповідних товарів Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
438 105.69 грн.
Фарби
Назва предмета закупівлі
Фарби
Примітки
товар за кодом ДК 021:2015 44810000-1 Фарби (Фарби)
Очікувана вартість
438 105.69 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2190,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.05.2025 11:24
Закінчення аукціону
29.05.2025 12:05
Позиції закупівлі 9
Позиція : №1 1 719.1 (кілограми)
Емаль алкідна ПФ-115
Опис предмета закупівлі
Емаль алкідна ПФ-115
Код ДК 021:2015
44812100-6 - Емалі та глазурі
Кількість
1 719.1
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 126.4 (кілограми)
Фарба для дорожньої розмітки
Опис предмета закупівлі
Фарба для дорожньої розмітки
Код ДК 021:2015
44811000-8 - Фарби для дорожньої розмітки
Кількість
1 126.4
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 133 (кілограми)
Фарба інтер'єрна для стін і стель
Опис предмета закупівлі
Фарба інтер'єрна для стін і стель
Код ДК 021:2015
44810000-1 - Фарби
Кількість
133
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №4 1 484 (кілограми)
Фарба фасадна водоемульсійна
Опис предмета закупівлі
Фарба фасадна водоемульсійна
Код ДК 021:2015
44812220-3 - Водні фарби
Кількість
1 484
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №5 109.2 (кілограми)
Ґрунт-емаль антикорозійна 3 в 1
Опис предмета закупівлі
Ґрунт-емаль антикорозійна 3 в 1
Код ДК 021:2015
44812100-6 - Емалі та глазурі
Кількість
109.2
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №6 1 (кілограми)
Емаль епоксидна ЕП-140 з затверджувачем
Опис предмета закупівлі
Емаль епоксидна ЕП-140 з затверджувачем
Код ДК 021:2015
44812100-6 - Емалі та глазурі
Кількість
1
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №7 3 (літр)
Світловідбиваюча фарба
Опис предмета закупівлі
Світловідбиваюча фарба
Код ДК 021:2015
44810000-1 - Фарби
Кількість
3
Одиниця виміру
літр
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №8 154 (кілограми)
Ґрунтовка ГФ-021
Опис предмета закупівлі
Ґрунтовка ГФ-021
Код ДК 021:2015
44810000-1 - Фарби
Кількість
154
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №9 37.5 (кілограми)
Сурик залізний МА-15
Опис предмета закупівлі
Сурик залізний МА-15
Код ДК 021:2015
44810000-1 - Фарби
Кількість
37.5
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки партії Товару на підставі виставленого оригіналу належним чином оформленого рахунку на оплату партії поставленого Товару (рахунок має містити посилання на номер та дату укладання цього Договору, а також номер і дату відповідних видаткової та товаро-транспортних накладних), видаткової накладної, товарно-транспортної накладної та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України (детально у додатку 4 до тендерної документації).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Поставка Товару здійснюється окремими партіями протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання (в т.ч. засобами факсимільного зв’язку або електронною поштою) Замовлення на відповідну партію Товару. (детально в додатку 4 до тендерної документації)
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ГУДВІЛ
Пропозиція:
438 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРГОСТ ГРУП"
Пропозиція:
371 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "УКРАЇНСЬКА КАБЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
373 512 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬТ-С"
Пропозиція:
351 255.9 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН"
Пропозиція:
347 612.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 29.05.2025 11:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 11:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Юрах
Електронна пошта
Телефон
380487759516
Сайт:
http://uspa.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38727770
Повна назва
ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
проспект Берестейський, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Фарби
Період вимог/скарг з 03.06.2025 15:29 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 12:05 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідальним підрозділом за закупівлю – відділом адміністративно-господарського забезпечення апарату управління ДП «АМПУ» було надано службову записку вх.№ УО-312 від 02.06.2025 року, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", ідентифікаційний код: 32318370, в якій зазначено, що під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", ідентифікаційний код: 32318370 виявлено, що тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, які висуває Замовник до предмета закупівлі та які передбачені тендерною документацією. Також, службою аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-310 від 30.05.2025 року, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", ідентифікаційний код: 32318370. Аналізом відомостей стосовно ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", ідентифікаційний код: 32318370 наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-313 від 02.06.2025 року, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). За результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, на підставі вищезазначених службових записок, було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", ідентифікаційний код: 32318370 підлягає відхиленню з наступних підстав: Відповідно до вимог п.п. 3.1 п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), учасник в електронній системі закупівель повинен надати інформацію/документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: Заповнену у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з вимогами Додатку 1 до ТД. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" у складі своєї тендерної пропозиції подана Технічна специфікація (технічні вимоги) від 28.05.2025 вих.№ 4326-Т , однак у ході перевірки, встановлена невідповідність вимогам Замовника та вимогам Тендерної документації, а саме: - у пункті 13 порівняльної таблиці в частині фарби «емаль алкідна ПФ-115П біла глянсова ТМ «DekArt» відсутня інформація щодо фасування, кількості, одиниці вимірі та місця поставки запропонованого Учасником товару; - у пункті 29 порівняльної таблиці колір фарби у найменуванні запропонованого Учасником товару не відповідає кольору фарби опису та характеристикам запропонованого Учасником товару, та, відповідно, технічним та якісним характеристикам, які висуває Замовник до такого товару, що не відповідає вимогам Додатку 1 до ТД. Таким чином, завантажена учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", ідентифікаційний код: 32318370 Технічна специфікація (технічні вимоги) від 28.05.2025 вих.№ 4326-Т містить невідповідності та не дає можливості зрівняти усі технічні та якісні характеристики запропонованого Учасником товару з усіма технічними та якісними характеристикам, які висуває Замовник до товару та не відповідає вимогам Додатку 1 до ТД та п.п 3.1 п. 3 Додатку 3 до ТД. Відповідно до п.43 Постанови: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується. Враховуючи вищенаведене, з урахуванням вищезазначених службових записок (службових листів), протокол засідання робочої групи від 03.06.2025, за розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" ідентифікаційний код: 32318370, та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені: - абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Період вимог/скарг з 11.06.2025 11:39 по 17.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 15:29 по 02.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону
Зміст
Відповідальним підрозділом за закупівлю – відділом адміністративно-господарського забезпечення апарату управління ДП «АМПУ» було надано службову записку вх. № УО-331 від 06.06.2025 року, щодо розгляду пропозиції учасника ТОВ "АЛЬТ-С", ідентифікаційний код: 34328580, в яких виявлено, що пропозиція учасника ТОВ "АЛЬТ-С", ідентифікаційний код: 34328580, не відповідає кваліфікаційним критеріям, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, визначених тендерною документацією. Також, служба аналізу та управління ризиками апарату управління ДП «АМПУ» надала службову записку вх. № УО-324 від 05.06.2025, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "АЛЬТ-С", ідентифікаційний код: 34328580. Аналізом відомостей стосовно ТОВ "АЛЬТ-С", ідентифікаційний код: 34328580, наявних в інформаційно-аналітичній системі пошуку і обробки інформації у сфері господарської та інших видів діяльності «Clarity Project» та «YouControl» встановлено, що до учасника процедури закупівлі не застосовано санкцій у вигляді заборони на здійснення публічних закупівель, до службових осіб учасника закупівлі не застосовано спеціальних економічних санкцій, учасник процедури не має заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), учасник не перебуває в процесі припинення. Відділом з питань запобігання та виявлення корупції апарату управління ДП «АМПУ» надано службову записку вх.№ УО-328 від 06.06.2025, в якій зазначено, що за результатами перевірки інформації з відкритих джерел (щодо учасників відкритих торгів і керівника замовника), відсутня достовірна незаперечна інформація й докази наявності підстав для відхилення тендерних пропозицій та відмови учасникам процедури закупівлі в участі у відкритих торгах, передбачених підпунктами 1, 7 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами). За результатом розгляду тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації, на підставі вищезазначених службових листів та службових записок, було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ "АЛЬТ-С", ідентифікаційний код: 34328580 підлягає відхиленню з наступних підстав: 1. Відповідно до вимог п.п. 3.1 п. 3 Додатку 3 до Тендерної документації (далі - ТД), учасник в електронній системі закупівель повинен надати інформацію/документи для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі, а саме: Заповнену у стверджувальній формі та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з вимогами Додатку 1 до ТД. Учасником ТОВ "АЛЬТ-С" у складі своєї тендерної пропозиції подана Технічна специфікація (технічні вимоги) б/н , однак у ході перевірки, встановлена невідповідність вимогам Замовника та вимогам Тендерної документації, а саме: - в частині фасування товару (вид, об’єм, вага) по позиціям 3, 14 та 18 порівняльної таблиці; - в частині кольору у позиціях п.п. 2, 14-17, 19-20, 23—29, 31, 33, 38, 41-43, 45, 53 порівняльної таблиці; - в частині витрат товару у п.п. 13, 37, 38 порівняльної таблиці. Таким чином, завантажена учасником ТОВ "АЛЬТ-С", ідентифікаційний код: 34328580 Технічна специфікація (технічні вимоги) б/н містить невідповідності та не дає можливості зрівняти усі технічні та якісні характеристики запропонованого Учасником товару з усіма технічними та якісними характеристикам, які висуває Замовник до товару та не відповідає вимогам Додатку 1 до ТД та п.п 3.1 п. 3 Додатку 3 до ТД. Відповідно до п.43 Постанови: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.». Оскільки, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується. У зв’язку з зазначеним, механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується і до інших невідповідностей учасника, допущених у поданій тендерній пропозиції. Одночасно слід зазначити, що Учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), надано «Довідка про виконання аналогічних договорів» вих. № 353/11 від 05.03.2025, що не містить інформацію про ідентифікаційний код ( код ЄДРПОУ), що не відповідає вимогам Замовника, встановленого в пп. 1 п. 1 Додатку 3 до ТД, а саме: « 1.1.1. Довідку у довільній формі, складену учасником торгів, за підписом уповноваженої особи учасника, що містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)* (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) із зазначенням: - найменування, місцезнаходження контрагента та ідентифікаційного коду (код ЄДРПОУ) або реєстраційного номеру облікової карти платника податків фізичної особи (фізичної особи- підприємця); - предмету договору, реєстраційного номеру та дати укладання договору; - контактних осіб контрагента (ім'я, прізвище та контактний телефон) з яким укладено договір.». Враховуючи вищенаведене, з урахуванням вищезазначених службових записок (службових листів), протокол засідання робочої групи від 11.06.2025, за розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬТ-С", ідентифікаційний код: 34328580, та без застосування механізму 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, встановлено підстави для її відхилення передбачені: - абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; - абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. (Детальна інформація в простоколі УО від 11.06.2025)
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:39
Повідомлення про рішення
10.06.2025 11:48
Електроний протокол про продовження строку
03.06.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 11:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником аргументовано продовжено строк розгляду тендерної пропозиції, яка визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів на підставі ч. 10 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (зі змінами), рішенням уповноваженої особи від 10.06.2025.
Дата продовження строку розгляду
10.06.2025 11:48
Дата кінця розгляду
02.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.06.2025 11:39 по 19.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.06.2025 11:39
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
438 105.69 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759516
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
438 105.69 грн.
Період подання пропозицій
до 28.05.2025 12:00
Замовник:
ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380487759516
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності