Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з організації та проведення заходів «Лісова школа» для дітей з метою навчання та підвищення знань щодо профілактики та втручання у разі надзвичайної ситуації в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря" від Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-003472-a
Id Tender 28e9a6887ba541b380f3eb29c38b5f87
План UA-P-2025-05-19-003530-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.05.2025 11:11
Остання зміна 05.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
106 676.59 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 066.77 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 11:10 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 11:10
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 11:10
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00
до 30.05.2025 09:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 09:41
до 05.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.05.2025 09:41
-
Період уточнень
з 19.05.2025 11:10 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 11:10 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 30.05.2025 09:41
Період кваліфікації
з 27.05.2025 00:00 до 30.05.2025 09:41
Основні параметри
Послуги з організації та проведення заходів «Лісова школа» для дітей з метою навчання та підвищення знань щодо профілактики та втручання у разі надзвичайної ситуації в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
106 676.59 грн.
Послуги з організації та проведення заходів «Лісова школа» для дітей з метою навчання та підвищення знань щодо профілактики та втручання у разі надзвичайної ситуації в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації та проведення заходів «Лісова школа» для дітей з метою навчання та підвищення знань щодо профілактики та втручання у разі надзвичайної ситуації в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"
Очікувана вартість
106 676.59 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1066,77
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації та проведення заходів «Лісова школа» для дітей з метою навчання та підвищення знань щодо профілактики та втручання у разі надзвичайної ситуації в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"
Код ДК 021:2015
79952000-2 - Послуги з організації заходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
66350, Україна, Одеська область, Подільський район, с. Куяльник, вул. Куяльницька, 26 А
Дата постачання по
30.09.2025 11:13
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником Виконавцю за фактично надані Послуги протягом 10 (десяти) календарних днів на підставі підписаного Сторонами Акту/Актів надання послуг, шляхом перерахування безготівкових грошових коштів у гривні на банківський поточний рахунок Виконавця. Фактом виконання зобов’язань Замовником по оплаті послуг, вважається день, в який сума, що підлягає сплаті, списана з поточного банківського рахунку Замовника для перерахунку Виконавцю.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Кобальчинська Ксенія Валентинівна"
Пропозиція:
106 676.59 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оранчук Аліса Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380508695906
Сайт:
https://kuyalnyksr.od.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04379835
Повна назва
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Поштовий індекс
66350
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
с Куяльник
Адреса
вул. Куяльницька, 26, А, Подільський р-н
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації та проведення заходів «Лісова школа» для дітей з метою навчання та підвищення знань щодо профілактики та втручання у разі надзвичайної ситуації в рамках проєкту BSB00026 «Co-Resilience: Кооперація з метою нарощування потенціалу громади для стійкості до лісових пожеж та їх раннього попередження в басейні Чорного моря», що фінансується Європейським Союзом в рамках Програми Interreg VI-B NEXT "Басейн Чорного моря"
Період вимог/скарг з 30.05.2025 09:41 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 00:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Тендерна пропозиція Фізичної-особи підприємця Кобальчинської Ксенії Валентинівни не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Замовником було надано вимогу щодо усунення невідповідностей в цій частині до 28.05.2025 року до 17:09. В порушення виконання такої вимоги, Учасником не було надано тендерну пропозицію підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП).
Документи кваліфікації
30.05.2025 09:41
Повідомлення про рішення
27.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
27.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 11:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі тендерної пропозиції Фізичної-особи підприємця Кобальчинської Ксенії Валентинівни відсутні всі завірені сторінки проєкту договору ( Додаток 3 до тендерної документації). У складі тендерної пропозиції Фізичної-особи підприємця Кобальчинської Ксенії Валентинівни відсутні свідоцтво або витяг з Реєстру платників єдиного податку. Тендерна пропозиція Фізичної-особи підприємця Кобальчинської Ксенії Валентинівни не підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти (КЕП) на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Вимога про усунення невідповідностей: Пункт 6 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації- Завізованого (погодженого) проєкту договору, викладеного у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Увага! Проєкт договору не заповнюється, а лише завіряється (кожна сторінка) підписом та печаткою (у разі наявності) Уповноваженої особи Учасника у знак повного та беззастережного погодження з усіма умовами проєкту договору. Пункт 11 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації - Копія свідоцтва або витягу з Реєстру платників єдиного податку, або копія свідоцтва, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (відповідно до податкового статусу Учасника) (для юридичних і фізичних осіб). Пункт 1 розділу 3 Тендерної документації - УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями Надати Додаток 3 до тендерної документації, а саме проєкт договору завірений (кожна сторінка) підписом та печаткою (у разі наявності) Уповноваженої особи Учасника з усіма додатками до проєкту договору. Надати свідоцтво або витяг з Реєстру платників єдиного податку. Надати підписану кваліфікованим електронним підписом (КЕП) тендерну пропозицію в цілому та кожен електронний документ окремо.
Створено
27.05.2025 17:09
Надати до
28.05.2025 17:09
Торги не відбулися
Очікувана вартість
106 676.59 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380508695906
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
106 676.59 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Куяльницька сільська рада Подільського району Одеської області
Контактний телефон:
+380508695906
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності