Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325» від Управління майном спільної власності Львівської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-002899-a
Id Tender cb87f51e4ff949d5af237f79757637cb
План UA-P-2025-05-19-003661-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 10:53
Остання зміна 11.06.2025 11:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
230 015 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 150.08 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 10:51 до 27.05.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 10:51
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 10:51
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 18:00
до 03.06.2025 11:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 03.06.2025 11:58
до 09.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.06.2025 11:58
до 11.06.2025 11:20
Період уточнень
з 19.05.2025 10:51 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 10:51 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 18:00 до 03.06.2025 11:58
Період кваліфікації
з 27.05.2025 18:00 до 03.06.2025 11:58
Основні параметри
«Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325»
Місце надання послуг: 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18 Кількість: 1 послуга згідно ТС (Додаток № 2)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
230 015 грн.
«Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325»
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325»
Очікувана вартість
230 015 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1150,08
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, В. Винниченка,18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі акту наданих послуг (виконаних робіт), шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 календарних днів з дати їх підписання У разі затримки бюджетного фінансування, або відсутності доходів, Замовник сплачує за фактично надані послуги протягом 10 робочих днів з моменту надходження бюджетного фінансування або отримання доходів на свій розрахунковий рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ПАЛЬМЕТТАБУД"
Пропозиція:
227 236.36 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марта Євгенівна Струс
Електронна пошта
Телефон
+380671699135
Замовник
ЄДРПОУ
25255072
Повна назва
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325»
Період вимог/скарг з 03.06.2025 11:58 по 09.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 18:00 по 25.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.06.2025 11:58
Довідка НАЗК
03.06.2025 11:58
Повідомлення про рішення
02.06.2025 11:48
Електроний протокол про продовження строку
27.05.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 10:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
у зв'язку із необхідністю більш детально розглянути документи учасника потрібно додатковий час на такий розгляд
Дата продовження строку розгляду
02.06.2025 11:48
Дата кінця розгляду
25.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п.7 тендерної документації тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Згідно Розділу 1 Додатку 1 п. 1.2 до тендерної документації учасник на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації учасник надає трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу. Перевіривши наданні учасником документи, було виявлено, що трудові книжки таких працівників як: Бірбан Марія Гнатівна, Іваньо Валерій Володимирович, Каркавчук Олександр Дмитрович оформленні російською мовою, що суперечить положенню про те, що усі документи до тендерної документації складаються українською мовою. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність до виявлених зауважень та надати переклад на українську мову трудових книжок таких працівників як: Бірбан Марія Гнатівна, Іваньо Валерій Володимирович, Каркавчук Олександр або ж надати у складі пропозиції інші підтверджуючі працевлаштування відповідних працівників документи, складені українською мовою.
Створено
02.06.2025 11:50
Надати до
03.06.2025 11:50
Договір
UA-2025-05-19-002899-a-b1
Підписаний і діє
Номер
_2\лор
227 236.36 грн.
189 363.63 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
«Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325»
Номенклатура
«Поточний ремонт підвальних приміщень, віконних та дверних відкосів каб.№429 в адмінбудинку по вул. Винниченка,18 у м. Львові, пам’ятка архітектури №1325»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Повна назва
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25255072

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "ПАЛЬМЕТТАБУД"
Повна назва
ПП "ПАЛЬМЕТТАБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30274871

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.06.2025 11:20
-
11.06.2025 11:19
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
230 015 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 18:00
Замовник:
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Контактний телефон:
+380671699135
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
230 015 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 18:00
Замовник:
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Контактний телефон:
+380671699135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності