Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 64)".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-002491-a
Id Tender f9a5cef307784486a3219b5dc46ae28f
План UA-P-2025-05-19-002795-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 10:39
Остання зміна 12.06.2025 15:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 883 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 416.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 10:37 до 27.05.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 10:37
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 10:37
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 08:00
до 29.05.2025 09:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 09:24
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 09:24
до 12.06.2025 15:48
Період уточнень
з 19.05.2025 10:37 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 10:37 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 08:00 до 29.05.2025 09:24
Період кваліфікації
з 27.05.2025 08:00 до 29.05.2025 09:24
Основні параметри
Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів
Загальний обсяг рідких побутових відходів 9400 м? (від 50 до 70 метрів кубічних на добу). Період відкачування та вивезення рідких побутових відходів 6-7 разів на тиждень.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 883 300 грн.
Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів
Назва предмета закупівлі
Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів
Очікувана вартість
1 883 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9416,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів
Код ДК 021:2015
90460000-9 - Послуги зі спорожнення вигрібних ям і септиків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36015, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Старокотелевська, 6
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "АВТОСОЮЗ-УКРАЇНА"
Пропозиція:
1 880 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 10:39
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Ємець
Електронна пошта
Телефон
+380986102469
Замовник
ЄДРПОУ
08731826
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 64)"
Поштовий індекс
36015
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
місто Полтава
Адреса
ВУЛИЦЯ СТАРОКОТЕЛЕВСЬКА, будинок 6
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів
Період вимог/скарг з 29.05.2025 09:24 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 08:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 09:24
Довідка НАЗК
29.05.2025 09:24
Повідомлення про рішення
27.05.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 10:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 10:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Згідно п. 43 Постанови Кабінету Міністрів України "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Згідно вимог тендерної документації (Додаток 4 перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) п. 1.3. «… Учасник процедури закупівлі повинен надати підтверджуючі документи щодо можливості здійснення зливу (прийому) відкачаних та вивезених рідких відходів до зливних (приймальних) станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем будь-якої форми власності в м. Полтава або Полтавській області, а саме: правовстановлюючі документи на власні зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційних систем в м. Полтава або Полтавській області, якщо такі зливні станції/системі водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Полтава або Полтавській області знаходяться у власності чи копія договору на злив (прийом) рідких відходів укладений з організацією, яка має можливість здійснювати злив (прийом) рідких відходів до зливних станцій/систем водовідведення/очистки та/або каналізаційних станцій/систем будь-якої форми власності в м. Полтава або Полтавській області чи копія договору оренди/користування у випадку якщо такі зливні станції/системи водовідведення/очистки та/або каналізаційні станції/системи в м. Полтава або Полтавській області знаходяться в оренді/користуванні). Строк дії договорів зазначених у цьому підпункті повинен бути не менше ніж до 31.12.2025 року.» На виконання вимог даного пункту учасник ПП «АВТОСОЮЗ –Україна» надає договір № 36-15 на прийом до системи централізованого водовідведення стічних вод, які вивозяться асенізаційним транспортом (далі –Договір) від 12.09.2023. Строк дії Договору -31.12.2023 року. Пунктом 8.6. Договору передбачено : «Договір вважається продовженим на кожен наступний рік на тих самих умовах, якщо за один місяць до закінчення строку дії Договору жодна із сторін не заявить бажання про розірвання або перегляду даного Договору. Також наявна додаткова угода № 1 від 24.10.2024 року, що підтверджує наявність договірних відносин за вказаним договором у 2024 році. Тобто з огляду на викладене Договір був автоматично пролонгований у 2024 році. У зв’язку з тим, що ПП «АВТОСОЮЗ – Україна» не додані документи, що підтверджують пролонгацію договору у 2025 році, а Замовник – державна установа «Полтавська виправна колонія (№64)» не може знати чи сторони не заявили бажання про розірвання або перегляд даного Договору, Учаснику – ПП «АВТОСОЮЗ – Україна» необхідно надати документи, що підтверджують пролонгацію договору № 36-15 на прийом до системи централізованого водовідведення стічних вод, які вивозяться асенізаційним транспортом від 12.09.2023. (додаткова угода про продовження строку дії договору або лист у довільній формі з інформацією (однієї із сторін Договору) про автоматичну пролонгацію Договору у 2025 році тощо). Також повідомляємо, відповідно до п 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
27.05.2025 14:12
Надати до
28.05.2025 14:12
Договір
UA-2025-05-19-002491-a-b1
Підписаний і діє
Номер
К1
1 880 000 грн.
1 566 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів
Номенклатура
Послуги по відкачуванню та вивозу рідких побутових відходів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
166.67
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 64)"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 64)"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08731826

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "АВТОСОЮЗ-УКРАЇНА"
Повна назва
ПП "АВТОСОЮЗ-УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37238143

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 15:48
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 883 300 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 64)"
Контактний телефон:
+380986102469
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 883 300 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 08:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ПОЛТАВСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 64)"
Контактний телефон:
+380986102469
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності