Показати схожі тендери

Закупівля Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter від Рахункова палата.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-001514-a
Id Tender 259125b931e447e89cb935f464a3729f
План UA-P-2025-05-19-002020-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 19.05.2025 10:06
Остання зміна 10.06.2025 11:42
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 078 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70 783 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 10:05 до 27.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 10:05
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 10:05
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 09:00
до 29.05.2025 11:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 11:03
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 11:03
до 10.06.2025 11:42
Період уточнень
з 19.05.2025 10:05 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 10:05 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 09:00 до 29.05.2025 11:03
Період кваліфікації
з 27.05.2025 09:00 до 29.05.2025 11:03
Основні параметри
Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter
Замовник не приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
7 078 300 грн.
Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter
Назва предмета закупівлі
Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter
Очікувана вартість
7 078 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70783,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter
Код ДК 021:2015
72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01054, Україна, м. Київ, вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Дата постачання по
30.06.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату за надану Послугу на підставі Акту приймання-передачі Послуги (надалі – Акт) протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту, шляхом перерахування грошових коштів у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Виконавця.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Софтліст"
Пропозиція:
6 721 200 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 10:06
Оголошення про проведення закупівлі
19.05.2025 10:05
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шпаченко Тетяна Василівна
Електронна пошта
Телефон
380442987506
Замовник
ЄДРПОУ
00013540
Назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Повна назва
Рахункова палата
Повна назва (англійською мовою)
Accounting Chamber
Поштовий індекс
01054
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
вулиця Михайла Коцюбинського, буд.7
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter
Період вимог/скарг з 29.05.2025 11:03 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 09:00 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 11:03
Довідка НАЗК
29.05.2025 11:03
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
27.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 10:05
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник надав «Довідк» від 26.05.2025, вих. 26/052925-1 на виконання вимоги підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника в частині не зазначення в ній інформації про суму договору (з урахуванням змін в разі наявності). Вказана неточність не відноситься до формальних помилок та потребує усунення. 1.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.2., пп.1.2.1. 1.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати довідку з повною запитуваною інформацією. 2.1.) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції учасник надав «Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників вфдповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 26.05.2025, вих. 26/052025-2, яка не відповідає вимогам тендерної документації замовника, а саме: в довідці, в графі 4 не вказано інформацію про документи, передбачені законодавством, та які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками (трудові книжки, наказ про призначення на посаду, наказ про сумісництво (за наявності), трудовий договір, штатний розпис тощо), що є обов’язковою для зазначення відповідно до примітки до Форми 1 Додатку 1 до тендерної документації.. Вказана неточність не відноситься до формальних помилок та потребує усунення. 2.2.) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: розділ ІІІ частина 1 Тендерної документації; Додаток 1 до Тендерної документації «Перелік документів та/або інформації які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», п.1.3., пп.1.3.1. 2.3.) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Виконати умови тендерної документації та надати Довідку за формою 1 з повною запитуваною інформацією (Додаток 1 до тендерної документації).
Створено
27.05.2025 16:05
Надати до
28.05.2025 16:05
Договір
UA-2025-05-19-001514-a-c1
Підписаний і діє
Номер
144
6 721 200 грн.
5 601 000 грн.
З ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter
Номенклатура
Послуга із постачання програмної продукції VMware та Lansweeper Starter
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 30 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Рахункова палата
Повна назва
Рахункова палата
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013540

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Софтліст"
Повна назва
ТОВ "Софтліст"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33086430

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 11:42
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 078 300 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
7 078 300 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 09:00
Замовник:
Рахункова палата
Контактний телефон:
380442987506
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності