Показати схожі тендери

Закупівля Ворота металеві двостулкові (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби) від Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-19-000610-a
Id Tender 1597d494137d48829b1cafa555ffaa63
План UA-P-2025-05-19-000752-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 19.05.2025 09:18
Остання зміна 08.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
291 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 910 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.05.2025 09:18 до 27.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 19.05.2025 09:18
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.05.2025 09:18
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:10
до 02.06.2025 10:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 11:27
до 08.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.06.2025 10:51
-
Період уточнень
з 19.05.2025 09:18 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 19.05.2025 09:18 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:10 до 02.06.2025 10:51
Період кваліфікації
з 28.05.2025 15:10 до 02.06.2025 10:51
Основні параметри
Ворота металеві двостулкові (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби)
закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
291 000 грн.
Ворота металеві двостулкові (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби)
Назва предмета закупівлі
Ворота металеві двостулкові (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби)
Очікувана вартість
291 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2910,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
28.05.2025 14:47
Закінчення аукціону
28.05.2025 15:10
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (штуки)
Ворота металеві двостудкові 3440х3000 мм
Опис предмета закупівлі
Ворота металеві двостудкові 3440х3000 мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14030, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Захисників України, 4
Дата постачання по
20.09.2025 09:19
Позиція : №2 1 (штуки)
Ворота металеві двостулкові 4920х4500 мм
Опис предмета закупівлі
Ворота металеві двостулкові 4920х4500 мм
Код ДК 021:2015
44220000-8 - Столярні вироби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14030, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, вул. Захисників України, 4
Дата постачання по
20.09.2025 09:19
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФлешНіка"
Пропозиція:
205 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "БУДВІКСІМ"
Пропозиція:
204 990 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 28.05.2025 14:47
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 09:18
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваленко Марина Геннадіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380462607350
Замовник
ЄДРПОУ
35194859
Повна назва
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Поштовий індекс
14030
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
вулиця Захисників України 4
Кваліфікація
Лот № 1 Ворота металеві двостулкові (код за ЄЗС ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби)
Період вимог/скарг з 29.05.2025 11:27 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.05.2025 15:10 по 05.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Враховуючи, що Учасник у складі тендерної пропозиції не надав сертифікат відповідності товару ДСТУ Б В.2.6-77:2009 «Конструкції будинків і споруд. Двері металеві протипожежні. Загальні технічні умови», ДСТУ Б В.2.6-11:2011 «Блоки дверні металеві протиударні вхідні в квартири. Загальні технічні умови», який, у свою чергу, підтверджує технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується Учасником у його тендерній пропозиції, Замовник не може розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
29.05.2025 11:27
Повідомлення про рішення
29.05.2025 11:13
Пропозиція, що перемогла
28.05.2025 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 09:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 09:14
Період вимог/скарг з 02.06.2025 10:51 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.05.2025 11:27 по 06.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
02.06.2025 10:51
Повідомлення про рішення
02.06.2025 10:47
Пропозиція, що перемогла
29.05.2025 11:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 09:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.05.2025 09:14
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Учасник не надав на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку (за формою № 1, що додається), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір такий самий за предметом закупівлі з урахуванням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 (ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби). не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, про що зазначено в пункті 1 Додатку 4 до тендерної документації; 2) Учасник не надав довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство, про що зазначено в пункті 5 Додатку 4 до тендерної документації; 3) Учасник не надав гарантійний лист від Учасника, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, про що зазначено в пункті 21 Додатку 4 до тендерної документації; 4) Учасник не надав лист-гарантію, що неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару, несе Постачальник. Заміна неякісного товару на товар належної якості відбувається впродовж 10 календарних днів, про що зазначено в пункті 23 Додатку 4 до тендерної документації; 5) Учасник не надав підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам зазначеним в Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен підтвердити «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» шляхом надання листа в довільній формі про згоду з технічними вимогами про що зазначено в пункті 26 Додатку 4 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформацію та документи: 1) на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): довідку (за формою № 1, що додається), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір такий самий за предметом закупівлі з урахуванням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 (ДК 021:2015: 44220000-8 - Столярні вироби). не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; 2) довідку, складена в довільній формі, яка містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство; 3) гарантійний лист від Учасника, що товар за предметом закупівлі, запропонований учасником у складі пропозиції, не ввезений на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації/Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 4) лист-гарантію, що неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару, несе Постачальник. Заміна неякісного товару на товар належної якості відбувається впродовж 10 календарних днів; 5) на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним вимогам зазначеним в Додатку 2 тендерної документації, Учасник повинен підтвердити «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» шляхом надання листа в довільній формі про згоду з технічними вимогами
Створено
29.05.2025 16:05
Надати до
30.05.2025 16:05
Торги не відбулися
Очікувана вартість
291 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462607350
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
291 000 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 10:00
Замовник:
Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462607350
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності