Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
І. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей:
Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» на відповідність критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у часник повинен надати:
- 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконані аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше двох договорів).
* Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з послуг з веб-хостингу (розміщення інформаційних ресурсів)/забезпечення доступу до хмарних сервісів або аналогічних за змістом послуг та предметом закупівлі.
1.1.2. Не менше двох виконаних аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці.
Аналогічний договір надається з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору.
Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника.
1.1.3. Документи на підтвердження виконання в повному обсязі аналогічних договорів (акти наданих послуг, тощо), зазначених в наданій Учасником довідці (Інформація, що може вважатись конфіденційною може бути зачерненою) та листи-відгуки від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, дати початку та дати закінчення договору, обсягу та вартості послуги та обсягу виконання).
Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну довідку № 2205/02 від 22.05.2025 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому зазначено виконання двох договорів та часткове виконання одного договору. Також подано документи на підтвердження виконання зазначених договорів, серед яких договір та акт з АТ «Альфабанк» не містить підписів контрагента.
1.1.Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору а саме: власну довідку з інформацією про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів та копію договору з документами, що підтверджують виконання договорів, зазначених в довідці відповідно до вимог п.1.1 додатку 1 до тендерної документації.
2. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей:
Згідно додатку 2 до тендерної документації на виконання вимог технічної специфікації до предмету закупівлі у часник повинен надати:
- Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про те, що весь перелік компонент пропонованого сервісу доступний як мінімум в трьох ЦОД (або комплексах ЦОД), розміщених як мінімум в двох країнах, відповідно до розділу Технічні характеристики первинної віртуальної інфраструктури» та «Вимоги до якості послуг» цього додатку, із зазначенням місць розташування таких центрів.
- Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає або підтверджуючі документи, що у його володінні знаходиться Центр Обробки Даних з можливістю його використання у формі хмарного розміщення інформаційних ресурсів та розміщені і доступні в ньому керовані сервіси, достатні для забезпечення вимог, зазначених в Додатку 2, або документ, що підтверджує статус партнера з третьою стороною (правовласником), що має спроможність надати послуги згідно вимог, викладених в Додатку 2, з рівнем акредитації, достатнім для надання послуг розміщення інформаційних ресурсів організації рівня Замовника (згідно класифікації правовласників) шляхом надання окремого авторизаційного листа або ж довідки у довільній формі з інформацією, що учасник закупівлі є таким партнером.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну довідку № 2205/06 від 22.05.2025 про статус партнерства з AWS.
2.1.Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують зазначені вимоги технічної специфікації.