Показати схожі тендери

Закупівля послуги доступу до хмарного середовища від ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-17-000435-a
Id Tender b585b69abd8a401890b52a4660b41dfd
План UA-P-2025-05-17-000378-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.05.2025 16:30
Остання зміна 09.06.2025 11:56
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.05.2025 16:30 до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.05.2025 16:30
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.05.2025 16:30
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00
до 30.05.2025 10:48
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 10:48
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.05.2025 10:48
до 09.06.2025 11:56
Період уточнень
з 17.05.2025 16:30 до 22.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.05.2025 16:30 до 22.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 30.05.2025 10:48
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 30.05.2025 10:48
Основні параметри
послуги доступу до хмарного середовища
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 200 000 грн.
послуги доступу до хмарного середовища
Назва предмета закупівлі
послуги доступу до хмарного середовища
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
36 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги доступу до хмарного середовища
Код ДК 021:2015
72410000-7 - Послуги провайдерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата щомісячно протягом 12 місяців
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАНГУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
915 473.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.05.2025 22:41
Оголошення про проведення закупівлі
20.05.2025 22:39
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
18.05.2025 14:03
-
Тендерна документація
17.05.2025 16:30
Тендерна документація
17.05.2025 16:30
Критерії прийнятності
17.05.2025 16:30
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
17.05.2025 16:30
Проект договору
17.05.2025 16:30
documentType.tender.billOfQuantity
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Леся Кашуба
Електронна пошта
Телефон
+380500506473
Замовник
ЄДРПОУ
42129720
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
Поштовий індекс
76019
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Івано-Франківськ
Адреса
вул. Надрічна, буд. 4 Б
Кваліфікація
Лот № 1 послуги доступу до хмарного середовища
Період вимог/скарг з 30.05.2025 10:48 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.05.2025 00:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 10:48
Довідка НАЗК
30.05.2025 10:48
Повідомлення про рішення
25.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2025 16:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. І. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей: Згідно додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі» на відповідність критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у часник повинен надати: - 1.1.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконані аналогічні за предметом закупівлі договори (не менше двох договорів). * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на послуги з послуг з веб-хостингу (розміщення інформаційних ресурсів)/забезпечення доступу до хмарних сервісів або аналогічних за змістом послуг та предметом закупівлі. 1.1.2. Не менше двох виконаних аналогічних договорів, зазначених в наданій Учасником довідці. Аналогічний договір надається з усіма додатками, специфікаціями, додатковими угодами тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. 1.1.3. Документи на підтвердження виконання в повному обсязі аналогічних договорів (акти наданих послуг, тощо), зазначених в наданій Учасником довідці (Інформація, що може вважатись конфіденційною може бути зачерненою) та листи-відгуки від контрагента згідно з аналогічними договорами, які зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору (оформлений на фірмовому бланку контрагента за підписом керівника, із зазначенням: номеру та дати договору, предмету договору, дати початку та дати закінчення договору, обсягу та вартості послуги та обсягу виконання). Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну довідку № 2205/02 від 22.05.2025 про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, при цьому зазначено виконання двох договорів та часткове виконання одного договору. Також подано документи на підтвердження виконання зазначених договорів, серед яких договір та акт з АТ «Альфабанк» не містить підписів контрагента. 1.1.Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору а саме: власну довідку з інформацією про наявність досвіду виконання двох аналогічних договорів та копію договору з документами, що підтверджують виконання договорів, зазначених в довідці відповідно до вимог п.1.1 додатку 1 до тендерної документації. 2. Перелік виявлених невідповідностей та перелік документів для усунення невідповідностей: Згідно додатку 2 до тендерної документації на виконання вимог технічної специфікації до предмету закупівлі у часник повинен надати: - Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про те, що весь перелік компонент пропонованого сервісу доступний як мінімум в трьох ЦОД (або комплексах ЦОД), розміщених як мінімум в двох країнах, відповідно до розділу Технічні характеристики первинної віртуальної інфраструктури» та «Вимоги до якості послуг» цього додатку, із зазначенням місць розташування таких центрів. - Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції надає або підтверджуючі документи, що у його володінні знаходиться Центр Обробки Даних з можливістю його використання у формі хмарного розміщення інформаційних ресурсів та розміщені і доступні в ньому керовані сервіси, достатні для забезпечення вимог, зазначених в Додатку 2, або документ, що підтверджує статус партнера з третьою стороною (правовласником), що має спроможність надати послуги згідно вимог, викладених в Додатку 2, з рівнем акредитації, достатнім для надання послуг розміщення інформаційних ресурсів організації рівня Замовника (згідно класифікації правовласників) шляхом надання окремого авторизаційного листа або ж довідки у довільній формі з інформацією, що учасник закупівлі є таким партнером. Учасником у складі тендерної пропозиції надано власну довідку № 2205/06 від 22.05.2025 про статус партнерства з AWS. 2.1.Для усунення виявлених невідповідностей, учаснику необхідно завантажити через електронну систему закупівель уточнені та/або нові документи, що підтверджують зазначені вимоги технічної специфікації.
Створено
28.05.2025 17:51
Надати до
29.05.2025 17:51
Договір
UA-2025-05-17-000435-a-a1
Підписаний і діє
Номер
2025/416
915 473.4 грн.
762 894.5 грн.
З ПДВ
Підписано
06.06.2025
Строк дії договору з
06.06.2025
по
05.06.2026
Номенклатура
1 (послуга)
послуги доступу до хмарного середовища
Номенклатура
послуги доступу до хмарного середовища
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42129720

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАНГУ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРІАНГУ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39911498

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA183003350000000026003491227
ПІБ підписанта
Шуляківський Роман Михайлович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380973697876
Електронна пошта
Документи договору
09.06.2025 11:56
-
07.06.2025 11:59
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
Контактний телефон:
+380500506473
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД"
Контактний телефон:
+380500506473
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності