Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А від Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-17-000004-a
Id Tender afa038a9a8dc4643b9ab23284b1500eb
План UA-P-2025-05-16-023398-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 17.05.2025 00:30
Остання зміна 02.07.2025 13:20
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
26 993 444.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
134 967.22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.05.2025 00:29 до 01.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.05.2025 00:29
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.05.2025 00:29
до 29.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.06.2025 00:00
до 20.06.2025 14:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.06.2025 14:19
до 26.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.06.2025 14:19
до 02.07.2025 13:20
Період уточнень
з 17.05.2025 00:29 до 29.05.2025 00:00
Період оскарження
з 17.05.2025 00:29 до 29.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.06.2025 00:00 до 20.06.2025 14:19
Період кваліфікації
з 01.06.2025 00:00 до 20.06.2025 14:19
Основні параметри
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
26 993 444.4 грн.
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А
Назва предмета закупівлі
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А
Очікувана вартість
26 993 444.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
134967,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
134 967.22
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область, село Фонтанка, Центральна, 5-А
Дата постачання по
01.09.2027 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно окремими платежами в міру виконання робіт на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт по формі №КБ-2в та довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. До Актів надаються журнали виконання робіт, Акти на приховані роботи, сертифікати якості на усі матеріали, які використані, завірені Підрядником. Усі документи надаються на єл. адресу на узгодження та перевірку. Остаточний розрахунок за Договором здійснюється Замовником на підставі остаточного підписаного Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3), протягом 30 (тридцяти) днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
Пропозиція:
26 992 016.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
26.05.2025 22:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Богдан Дем'яненко
Електронна пошта
Телефон
+380734449477
Сайт:
https://fontanska-rada.gov.ua/upravlinnya-osviti-3/
Замовник
ЄДРПОУ
43944723
Повна назва
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Поштовий індекс
67571
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський район, село Фонтанка
Адреса
вул. Степна, буд.4
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А
Період вимог/скарг з 20.06.2025 14:19 по 26.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.06.2025 00:00 по 28.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.06.2025 14:19
Довідка НАЗК
20.06.2025 14:19
Повідомлення про рішення
05.06.2025 16:07
Електроний протокол про продовження строку
01.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2025 00:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.05.2025 00:29
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною першою статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до пункту 36 Особливостей щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до проведеної закупівлі найбільш економічно вигідною пропозицією (за ціною) визначено пропозицію, подану учасником. Задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій, та в зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, виникла необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
05.06.2025 16:07
Дата кінця розгляду
28.06.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у вищенаведеній довідці: копії наказів про призначення/прийняття на посаду або наказів про сумісництво/суміщення або діючих трудових договорів/трудових книжок (достатньо перший та останній запис щодо трудових відносин). Додатково учасник повинен надати у складі документів тендерної пропозиції інформацію про наявність в учасника відповідальної особи, яка має необхідні знання з питань пожежної безпеки шляхом надання посвідчення про перевірку знань з питань пожежної безпеки.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації в повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію про наявність в учасника відповідальної особи, яка має необхідні знання з питань пожежної безпеки, а саме: документ, підтверджуючий покладення відповідних обов’язків на конкретну особу учасника. 2. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «…при цьому такі відгуки мають бути складені на фірмовому бланку замовника робіт (за наявності), завірені підписом керівника такого замовника, окрім цього, кожен відгук повинен містити інформацію про: щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення договору, номер за наявності), найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про суму (вартість) виконаних робіт, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідний відгук, який не містить інформації про суму (вартість) виконаних робіт згідно до вимог тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: відгук з інформацією про: щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення договору, номер за наявності), найменування виконуваних робіт згідно договору, інформацію про суму (вартість) виконаних робіт, достатність технічного потенціалу учасника та наявність необхідної кількості робітничих кадрів під час виконання договору, дотримання учасником вимог чинного законодавства з питань охорони праці та захисту довкілля. 3. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Для підтвердження факту впровадження системи менеджменту на підприємстві Учасника, він повинен мати в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011 (необхідно надати копію відповідного сертифікату)». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції не надано відповідної інформації та документів. Крім того, в довідці про наявність працівників відсутня інформація щодо наявності сертифікованого аудитора з систем менеджменту у штаті Учасника та не надано документів, підтверджуючих трудові відносини, згідно до вимог тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: інформацію про наявність в штаті підприємства сертифікованого аудитора з систем менеджменту за стандартом ISO 19011 та надати копію відповідного сертифікату. Крім того, надати взаємоузгоджену інформацію (довідку про наявність працівників та документи, підтверджуючі трудові відносини) із урахуванням наявності сертифікованого аудитора з систем менеджменту. 4. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Наявність власної матеріально-технічної бази (устаткування/обладнання, приладів, інструментів тощо) підтверджується наданням: договорів купівлі-продажу та/або договорів постачання та/або видатковими накладними на придбання та/або бухгалтерської довідки (виписки) за відповідними рахунками бухгалтерського обліку, про наявність на балансі. Бухгалтерська довідка повинна бути підписана уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства/головним бухгалтером/бухгалтером.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надані відповідні документи, що не містять підпису головного бухгалтера/бухгалтера. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: Бухгалтерську довідку, підписану уповноваженою особою Учасника, керівником/керівником підприємства/головним бухгалтером/бухгалтером. 5. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом) тоді надається антикорупційна програма, оформлена відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації.». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації, який не містить підпису особи, на яку покладено відповідні повноваження. Також, Учасником надано антикорупційну програму, яка не містить підпису керівника та печатки підприємства у відведеному для цих цілей місці (1 сторінка програми). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: антикорупційну програму, оформлену відповідно до типової антикорупційної програми юридичної особи, що містить підпис керівника та печатку підприємства у відведеному для цього місці (1 сторінка програми), та відповідний наказ про затвердження антикорупційної програми та призначення уповноваженого з її реалізації, що містить підпис особи, на яку покладено відповідні повноваження. 6. Вимогами тендерної документації та Додатком №8 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) передбачено надання Учасником наступного: «Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжної інструкції з зазначенням номеру банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією).». Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано відповідну платіжну інструкцію, яка не містить підпису платника та печатки підприємства у відведеному для цих цілей місці. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: копію платіжної інструкції з зазначенням номеру банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією) із підписом платника та печаткою підприємства.
Створено
18.06.2025 20:36
Надати до
19.06.2025 20:36
Договір
UA-2025-05-17-000004-a-c1
Підписаний і діє
Номер
121
26 992 016.7 грн.
22 493 347.25 грн.
З ПДВ
Підписано
27.06.2025
Строк дії договору з
27.06.2025
по
31.12.2027
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А
Номенклатура
Реконструкція захисних споруд цивільного захисту (сховищ, протирадіаційних укриттів), споруд подвійного призначення із захисними властивостями захисних споруд цивільного захисту, а саме: Реконструкція будівлі закладу дошкільної освіти ясла-садок "Гніздечко" (літ. А; ПД;) Фонтанської сільської ради щодо улаштування об'єкту цивільного захисту (протирадіаційного укриття) за адресою: Україна, Одеська область, Одеський район, село Фонтанка, вулиця Центральна, будинок 5-А
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 вересня 2027 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Повна назва
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43944723

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ "
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40023552

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
02.07.2025 13:18
Підписаний договір
02.07.2025 13:20
-
Зміни до договору
25.08.2025
Статус
Опубліковано
Номер
1
покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
28.08.2025 13:29
-
28.08.2025 13:27
-
Зміни до договору
30.11.2025
Статус
Опубліковано
Номер
2
уточнення у зв’язку з прийняттям Рішення сесії Фонтанської сільської ради від 07 листопада 2025р. № 3426 -VIII "Про внесення змін та доповнень до рішення сесії Фонтанської сільської ради №2725- VIII від 24.12.2024 року «Про бюджет Фонтанської сільської територіальної громади на 2025 рік», викладення в новій редакції: п. 3.1. Розділу 3 Договору (Ціна договору та порядок розрахунків); Додатків №3, №8, №9 до Договору.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
01.12.2025 23:11
-
01.12.2025 17:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 993 444.4 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380734449477
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
26 993 444.4 грн.
Період подання пропозицій
до 01.06.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Фонтанської сільської ради Одеського району Одеської області
Контактний телефон:
+380734449477
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності