Показати схожі тендери

Закупівля Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України від Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-010959-a
Id Tender f842fe928d99463ebd6a6ab83bb8e01e
План UA-P-2025-05-16-023322-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 20:38
Остання зміна 12.06.2025 21:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 660 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
186 600 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 20:37 до 26.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 20:37
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 20:37
до 23.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 10:00
до 02.06.2025 08:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 08:14
до 08.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.06.2025 08:14
до 12.06.2025 21:13
Період уточнень
з 16.05.2025 20:37 до 23.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 20:37 до 23.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 10:00 до 02.06.2025 08:14
Період кваліфікації
з 26.05.2025 10:00 до 02.06.2025 08:14
Основні параметри
Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 660 000 грн.
Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України
Назва предмета закупівлі
Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України
Очікувана вартість
18 660 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
186600,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh
Код ДК 021:2015
31430000-9 - Електричні акумулятори
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
69107, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Відповідно до документації
Дата постачання по
18.07.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 10 (десяти) банківських днів
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕЛ ПАВЕР"
Пропозиція:
18 420 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.05.2025 21:40
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Каріна Керімова
Електронна пошта
Телефон
+380684506823
Замовник
ЄДРПОУ
45021701
Повна назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
69107
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
місто Запоріжжя
Адреса
пр.Соборний, будинок 164
Кваліфікація
Лот № 1 Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України
Період вимог/скарг з 02.06.2025 08:14 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 10:00 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.06.2025 08:14
Довідка НАЗК
02.06.2025 08:14
Повідомлення про рішення
26.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 20:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 20:37
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Пунктом 2 додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати: - Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з наступною інформацією: номер та дата укладення договору, предмет договору, ціна (сума) договору, стан виконання договору, найменування та ЄДРПОУ/ІПН контрагента. *Аналогічним договором відповідно до умов цієї Документації є договір, які підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання товару (акумуляторні батареї) та/або згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою, що є предметом закупівлі. - скан-копію(ї) договору(ів), який(і) зазначений(і) в довідці, з усіма сторінками та додатками; - скан-копію(ї) документу(ів) на підтвердження виконання договору(ів), зазначеного(их) в наданій Учасником довідці в повному обсязі (видаткова накладна/ або акт(и) приймання – передачі товару). Учасником в складі тендерної пропозиції надано: - Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вих. № 114-22/05/2025 від 22.05.2025 року (файл під найменуванням: «2. Довідка досвід.pdf.p7s») (надалі - Довідка); - Договір № 69 від 24.03.2025 року та видаткова накладна № 15 від 06.05.2025 року (файл під найменуванням: «Договір досвід_Видаткова.pdf»). Під час розгляду вказаних документів виявлено наступні невідповідності в інформації вказаній в Довідці: - в Довідці вказується наступне найменування контрагента за Договором «ВЧ А4773», проте в завантаженому Учасником скан-копії Договору № 69 від 24.03.2025 року вказується наступне найменування контрагента «Військова частина А4773»; - в Довідці вказується наступний предмет Договору «Акумуляторна батарея 6S1P SK E777 (VAMPIR) 80000 mAh» , проте в завантаженому Учасником скан-копії Договору №69 від 24.03.2025 року вказується наступне найменування предмета Договору «Акумуляторна батарея 6S1P SK E777 (VAMPIR) ємність 80000 mAh». 2) Пунктом 5 додатку 3 до Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати в складі Тендерної пропозиції Відомості про учасника процедури закупівлі за наступною формою: «Відомості про Учасника 1. Повна та/або скорочена назва учасника _________________________; 2. Код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код __________________; 3. Юридична та поштова адреса __________________________; 4. Банківські реквізити обслуговуючого банку, які будуть включені до договору про закупівлю _____________________________; 5. Статус платника податку _______________________________________; 6. Контактний номер телефону, Е-mail ______________________________; 7. Відомості про керівника (посада, ПІБ, тел.) ________________________; 8. Відомості про підписанта договору (посада, ПІБ, тел.) ________________; 9. Відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ, тел.) ________________________. » Учасником в складі тендерної пропозиції надано відомості про Учасника (файл під найменуванням: «5. Відомості про учасника.pdf.p7s»). В відомостях зазначено наступну юридична та поштову адресу Учасника: «79059, м. Львів, вул. М. Хвильового 37/36» (п. 3). Проте, відповідно до наданої Учасником в складі тендерної пропозиції виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців (файл під найменуванням: «ВИПИСКА_ПАВЕЛ ПАВЕР.pdf») зазначено наступне місцезнаходження учасника: «Україна, 79059, Львівська обл., місто Львів, вул.Хвильового М., будинок 37, квартира 36». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель відповідно до пункту 2 додатку 3 до тендерної документації Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) з зазначенням вірної інформації щодо найменування контрагента за Договором № 69 від 24.03.2025 року та вірної інформації щодо найменування предмета договору за Договором № 69 від 24.03.2025 року. 2) Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель Відомості про учасника процедури закупівлі за формою визначеною пунктом 5 додатку 3 до Тендерної документації з зазначенням вірної інформації щодо юридичної та поштової адреси Учасника (п. 3).
Створено
28.05.2025 21:16
Надати до
29.05.2025 21:16
Договір
UA-2025-05-16-010959-a-a1
Підписаний і діє
Номер
290/ОБ
18 420 000 грн.
15 350 000 грн.
З ПДВ
Підписано
12.06.2025
Строк дії договору з
12.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 000 (штуки)
Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh
Номенклатура
Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 18 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Повна назва
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45021701

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕЛ ПАВЕР"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАВЕЛ ПАВЕР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45560301

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
12.06.2025 21:13
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-04-000032
Дата створення проекту
04.06.2025 11:04
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
04.06.2025 11:31
Дата завершення моніторингу
26.06.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.06.2025 № 163 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2025-05-16-010959-a 16.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.06.2025 00:00
Документи рішення
04.06.2025 11:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товарів «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-05-16-010959-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
05.06.2025 17:28
Орган перевірки
11.06.2025 00:00
Документи повідомлення
05.06.2025 17:28
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України «Про надання пояснень» від 05.06.2025 р.
Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації на виконання «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) здійснюється закупівля товарів для потреб Сил оборони України, необхідних для ефективного виконання бойових задач із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації проти України, в тому числі: «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України». 1. Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо наступне. Задля мінімізації витрат замовника п. 4.1. проєкту Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) визначено місце поставки товару за місцем знаходження замовника, а саме: «м. Запоріжжя (з міркувань безпеки конкретна адреса доставки Товару не зазначається). Постачальник зобовязується не пізніше ніж за 1 день до дати поставки товару до м. Запоріжжя, повідомити письмово про це Покупця для отримання детальної інформації щодо місця приймання-передачі Товару. ». Пунктом 2.2. проєкту Договору про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації) передбачено, що «Ціна цього Договору включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат Постачальника, пов’язаних з пакуванням, маркуванням, доставкою, зборкою, завантаженням та розвантаженням Товару на склад Покупця». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені з урахуванням вимог ч. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України» визначені Замовником відповідно до потреб Сил оборони України. Замовником здійснюється закупівля товарів (предмету даної закупівлі) для потреб Сил оборони України в підтвердження надаємо відповідний письмовий запит* потреб Збройних Сил (додається). * - надання документу здійснюється з урахуванням вимог ст. 8, ст. 31 ЗУ «Про державну таємницю», «Переліку інформації, розголошення якої може призвести до обізнаності противника про дії Збройних Сил України, інших складових сил оборони, негативно вплинути на хід виконання завдань за призначенням під час дії правового режиму воєнного стану», затвердженого наказом Головнокомандувача Збройних Сил України № 73 від 03.03.2022р., згідно якого встановлено заборону розповсюдження інформації щодо: • найменування військових частин (підрозділів) та інших військових об’єктів в районах виконання бойових (спеціальних) завдань, географічні координати місць їх розташування; • кількість озброєння та бойової техніки, матеріально-технічних засобів, їх стан та місця зберігання; • інформація про системи охорони та оборони військових об’єктів та засоби захисту особового складу, озброєння та військової техніки, які використовуються (крім тих, які видимі або очевидно виражені). Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалось з урахуванням вимог «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі - Методика). Згідно п. 3 Методики на етапі аналізу ринку доцільно використовувати як загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань, в тому числі іноземних, тощо), так і інформацію, отриману шляхом проведення ринкових консультацій. Використання такого інструменту, як ринкові консультації, дозволяє визначити структуру ринку, ступінь конкуренції та можливі варіанти предмету закупівлі з урахуванням інновацій та нових технічних рішень. Розрахунок очікуваної вартості товарів було здійснено методом порівняння ринкових цін, який передбачає визначення очікуваної вартості на підставі даних ринку, а саме: загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій та прайс-листів на момент вивчення ринку. Перед проведенням процедури закупівлі було здійснено аналіз цін предмету закупівлі та складено Моніторинг цін (додається). Комерційні пропозиції від учасників ринку щодо вартості предмета закупівлі додаються та загальнодоступна відкрита інформація про ціну з сайту Prozorro на підставі яких складено Моніторинг цін - додаються. 2. Щодо оприлюднення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, порядок оприлюднення інформації про закупівлі, процедури закупівель визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно ч. 1 ст. 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю. Згідно ч. 4 ст. 10 Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Таким чином, Законом передбачено, що інформація про закупівлю обов’язково оприлюднюється в електронній системі закупівель, та навіть за наявності веб-сайту органу державної влади, оприлюднення інформації про закупівлю на такому веб-сайті носить диспозитивний характер. Управлінням оборонної роботи Запорізької обласної в електронній системі закупівель в складі тендерної документації по процедурі закупівлі «Акумуляторні батареї для БпЛА Vampire, ємністю не менше 80000 mAh для потреб Сил оборони України» було опубліковано Додаток 2 «Технічна специфікація до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)» та очікувану вартість предмета закупівлі. Крім того, власного сайту Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації не має, видатки на створення та адміністрування веб-сайту, кошторисом не передбачені. Також, щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне. Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі - Постанова). Цією Постановою затверджено «Заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету». Таким чином, зазначена Постанова регулює виключно використання державних коштів, НА УТРИМАННЯ органів державної влади, тобто коштів, які витрачаються на забезпечення діяльності та функціонування безпосередньо самих державних органів. В той же час закупівлю за номером ID: UA-2025-05-16-010959-a Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації проводило не для свого утримання, а для потреб Сил оборони України. Також Постанова регулює використання коштів ДЕРЖАВНОГО бюджету. В той же час закупівля за номером ID: UA-2025-05-16-010959-a здійснюється в рамках «Програми забезпечення виконання завдань в галузі оборонної роботи, здійснення заходів, пов’язаних з територіальною обороною та цивільним захистом на території Запорізької області на 2022-2026 роки», затвердженої рішенням Запорізької обласної ради від 15.02.2022 № 75 (зі змінами) за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету.
Рішеня
10.06.2025 17:04
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 10:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 660 000 грн.
Період подання пропозицій
до 26.05.2025 10:00
Замовник:
Управління оборонної роботи Запорізької обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380684506823
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності