Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки від Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-010937-a
Id Tender 14b43fa2824f4c7f85ce729cdfdd7b79
План UA-P-2025-05-16-023221-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.05.2025 20:04
Остання зміна 13.06.2025 19:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 300 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
106.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 20:03 до 24.05.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 20:03
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 20:03
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.05.2025 16:14
до 30.05.2025 21:03
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.05.2025 21:03
до 05.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 30.05.2025 21:03
-
Період уточнень
з 16.05.2025 20:03 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 20:03 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 26.05.2025 16:14 до 30.05.2025 21:03
Період кваліфікації
з 26.05.2025 16:14 до 30.05.2025 21:03
Основні параметри
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 300 грн.
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Очікувана вартість
21 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.05.2025 15:45
Закінчення аукціону
26.05.2025 16:14
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Код ДК 021:2015
90513000-6 - Послуги з поводження із безпечними сміттям і відходами та їх утилізація
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79010, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пекарська 69Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за надані Послуги здійснюється «Замовником» у безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок «Виконавця» протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторонами акту приймання-передачі виконаних Послуг.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Меліка
Пропозиція:
21 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Пропозиція:
20 448 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АБМ РЕЦИКЛІНГ"
Пропозиція:
21 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.05.2025 15:45
Критерії закупівлі
Скасування
13.06.2025 19:16
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг
13.06.2025 19:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Малюта Максим
Електронна пошта
Телефон
380505280084
Замовник
ЄДРПОУ
03078209
Назва (англійською мовою)
Communal Noncommercial Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv regional clinical diagnostic center"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Повна назва (англійською мовою)
Communal Noncommercial Enterprise of Lviv Regional Council "Lviv regional clinical diagnostic center"
Поштовий індекс
79010
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Пекарська 69Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Період вимог/скарг з 30.05.2025 21:03 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 26.05.2025 16:14 по 03.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.05.2025 21:03
Довідка НАЗК
30.05.2025 21:03
Повідомлення про рішення
26.05.2025 16:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 20:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 20:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ» (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021-2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям (Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації учасником надаються документи та інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. На виконання вказаної вимоги Учасником у складі пропозиції надано довідку № 699 від 22.05.2025 що до надання послуг відповідно до предмету закупівлі, не планує залучати субпідрядника в обсязі не менш 20 відсотків від вартості договіра про закупівлю. При цьому у складі пропозиція відсутні документи та інформація про залучення чи незалучення співвиконавців/субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до п. 4 Розділу №3 Додатку №1 до тендерної документації учасником надаються документи та інформація про субпідрядника/співвиконавця (субпідрядників/співвиконавців) у випадку закупівлі робіт/послуг. Обов’язкове зазначення кожним учасником у тендерних пропозиціях інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше як 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із наданням інформації щодо видів робіт/послуг, які передбачається доручити субпiдряднику/ співвиконавцю, та скан-копію відповідних для виконання субпiдрядником/співвиконавцем робіт/послуг дозволів* та ліцензій* на провадження певного виду господарської діяльності. Якщо до виконання робіт/послуг учасник не залучає субпідрядника(ів)/співиконавця(ів), то у складі тендерної пропозиції надається довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію в довільній формі щодо залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
29.05.2025 19:36
Надати до
30.05.2025 19:36
Договір
UA-2025-05-16-010937-a-a1
Очікує підписання
20 448 грн.
20 448 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Номенклатура
Послуги з обслуговування техніки, а саме вивезення для утилізації відпрацьованої техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03078209

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24446930

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 300 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Контактний телефон:
380505280084
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
21 300 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 01:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради "Львівський обласний клінічний діагностичний центр"
Контактний телефон:
380505280084
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності