Показати схожі тендери
Закупівля «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-05-16-010913-a
Id Tender ceb83af4759d4c369d4af1733bb83150
План UA-P-2025-05-16-023218-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.05.2025 19:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
40 268 882.82 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель
роботи
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-03-30-000851-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади»
Код ДК 021:2015
45210000-2 - Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Харківська область, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш
Дата постачання з
26.05.2025 00:00
Дата постачання по
19.12.2025 00:00
Документи закупівлі
16.05.2025 19:51
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Яницька
Електронна пошта
Телефон
+380668924641
Замовник
ЄДРПОУ
43993938
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
62431
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харківський р-н, село Вільхівка
Адреса
вул.Шкільна, будинок 2
Кваліфікація
Договір
UA-2025-05-16-010913-a-c1
Підписаний і діє
Номер
01-05\25
40 268 882.82 грн.
33 557 402.35 грн.
З ПДВ
Підписано
16.05.2025
Строк дії договору з
16.05.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади»
Номенклатура
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 19 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43993938

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33900517

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-09-000042
Дата створення проекту
09.06.2025 14:56
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
09.06.2025 17:17
Дата завершення моніторингу
01.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 915-28-71
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 09.06.2025 № 189 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 09.06.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток ?до наказу Північно-східного офісу ?Держаудитслужби ?від 09.06.2025 № 189 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 3 UA-2025-05-16-010913-a 16.05.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель????? Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.06.2025 00:00
Документи рішення
09.06.2025 17:17
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт ««Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади»» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель), очікуваною вартістю 40 268 882,82 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-16-010913-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Надати інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" (код ЄДРПОУ 33900517), з яким укладений договір від 16.05.2025 № 01-05/25 ? 3. Надати пояснення щодо, відсутності п.1.8 в проєкті договору (Додаток №4 до тендерної документації) Замовника по відміненій процедурі (UA-2025-03-30-000851-a), який включено в договір від 16.05.2025 № 01-05/25, що суперечить підпункту 6 пункту 13 Особливостей? 4. Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Надати пояснення, щодо відсутності в Договорі від 16.05.2025 № 01-05/25 умов визачених Статтею 7 Рамкової угоди? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.06.2025 19:46
Орган перевірки
14.06.2025 00:00
Документи повідомлення
10.06.2025 19:46
-
Відповідь
Відповідь на Запит про надання пояснень
На нашу адресу 10.06.2025р. , в межах проведення моніторингу закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2025-06-09-000042) , надійшов Запит про надання пояснень від Північно-східного офісу Держаудитслужби , щодо закупівлі робіт за предметом : ««Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади»» (ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель), очікуваною вартістю 40 268 882,82 гривень (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-05-16-010913-a). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. На підставі викладеного, Відділ освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради , надає інформацію та документи через електронну систему закупівель , відповідно до питань Запиту: Питання Запиту № 1: Надати інформацію та відповідні документи (цінові пропозиції, прайс, тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення на Питання Запиту №1: Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи по ОБ’ЄКТУ : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель , які пов’язані з облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів). Відповідно до ч. 5 ст. 26 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" , будівництво здійснюється після розроблення та затвердження проектної документації, що отримала позитивний експертний звіт. Пунктом 11 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що проектна документація – це затверджені текстові та графічні матеріали, якими визначаються містобудівні, об'ємно-планувальні, архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні вирішення, а також кошториси об'єктів будівництва. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входять, в тому числі, відомості з обсягами робіт. Відповідно до Додатку Д до ДБН А.2.2-3:2014 до складу проектної документації входить, в тому числі, інвесторська кошторисна документація. Інвесторська кошторисна документація складається відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 р. № 281 (зі змінами). Згідно з п. 3.1. Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , кошторисна вартість об’єкта будівництва, що визначається у складі інвесторської кошторисної документації, використовується для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Відповідно до п. 3.2. Кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості будівництва" , кошторисна вартість об’єкта будівництва складається з будівельних робіт, вартості устаткування, що монтується чи не монтується, меблів, інвентарю та інших витрат. У 2024р. , на замовлення Відділу освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради, Фізичною особою- підприємцем УСТІНОВ СЕРГІЙ ГРАНТОВИЧ , розроблено проектну документацію (Реєстраційний номер Проектної документації PD01:9206-6920-3215-3336 в ЄДЕССБ) у відповідності до вимог чинного законодавства України та затверджено Замовником . Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону , у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Ураховуючи особливості предмета закупівлі (будівництво) замовником у річному плані зазначено очікувану вартість. Очікувану вартість предмету закупівлі визначено з урахуванням чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних , науково-проектних , вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. № 281 , відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва , за мінусом Глави 10 «Утримання служби Замовника» та Глави 12 «Проектно - вишукувальні роботи та авторський нагляд» кошторисної документації. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені в проектній документації, яка розроблена та затверджена в установленому законом порядку, на підставі якої здійснено закупівлю. Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ) на території земельної ділянки Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш , буде здійснено з метою створення сучасної споруди цивільного захисту для забезпечення очного освітнього процесу та захисту населення від впливу небезпечних факторів, які можуть виникати внаслідок надзвичайних ситуацій та воєнних дій. Майбутнє укриття розраховано на 150 осіб, що надасть можливість ліцею працювати в дві зміни . Комунальний заклад «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , буде єдиним закладом на території громади, який надаватиме освітні послуги з поєднанням очної та дистанційної форм здобуття освіти , не тільки для дітей Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області» , але і для дітей Комунального закладу «Елітнянський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», зокрема тих, які постраждали від воєнних дій. Забезпечення належних умов для освітнього процесу сприятиме не лише підвищенню рівня безпеки, а й створенню комфортного навчального середовища для всіх учасників освітнього процесу. В умовах зростаючих військових загроз, техногенних та природних ризиків, а також необхідності захисту цивільного населення, забезпечення безпеки учасників освітнього процесу є пріоритетним завданням держави. Визначення джерела фінансування для здійснення цієї закупівлі відбулося за результатами розгляду поданої заявки до участі у фінансової програмі : «Державна субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» (номер заявки - DREAM-UA-230125-3F90475D ; дата заявки – 23.01.2025р. ; номер проєкту - DREAM-UA-110125-110FC8AE ; URL проєкту : https://dream.gov.ua/project/DREAM-UA-110125-110FC8AE/profile ; номер рішення затвердження заявки : DREAM-UA-200325-9F270E84 ; дата затвердження заявки – 19.03.2025р.) , за компонентом програми : Заклади освіти розташовані на території з дуже високим рівнем ризику безпеки в системі освіти , відповідно до Положень «ПОРЯДКУ ТА УМОВ надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою» затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 р. № 419 (в редакції постанови Кабінету Міністрів Українивід 30 грудня 2024 р. № 1547). З метою облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів) , на порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 30.03.2025 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі : • назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель ; • ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-30-000851-a; • очікувана вартість: 40 375 891,00 грн. з ПДВ • джерело фінансування: Державний бюджет України – 38 304 356,00 грн. Місцевий бюджет – 2 071 535,00 грн. «Співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility» . • процедура закупівлі : відкриті торги ( з особливостями) . • вид процедури закупівлі : роботи ; • найменування замовника : ВІДДІЛ ОСВІТИ , КУЛЬТУРИ , МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ; • місце виконання робіт : Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш; • строк виконання робіт : початок – 26 травня 2025 року; закінчення – 19 грудня 2025 року; • Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 15.04.2025р. 00:00. У встановлені законодавством строки , у зв’язку з не поданням жодної тендерної пропозиції для участі у торгах , закупівля не відбулася . Відкриті торги автоматично відміняються електроною системою закупівель , у разі неподання жодної тендерної пропозиції для участі у торгах , та формується Звіт про результати проведення процедури закупівлі із зазначенням відповідної причини відміни. За результатами проведеної процедури закупівлі UA-2025-03-30-000851-a , 15.04.2025р. електронною системою закупівель , було автоматично сформовано Звіт, у якому зазначена причина відміни торгів – «відсутність пропозицій» . Підпунктом 6 пункту 13 Особливостей передбачено : «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації». Водночас , як передбачено чинним законодавством України, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. З метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель , Замовником було проведено моніторинг ринку, а саме надіслано запити цінових пропозицій наступним організаціям: Товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД», ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" , Товариству з обмеженою відповідальністю «СПБО «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» , із пропозицією виконання вищезазначених робіт , надання договірної ціни із розрахунками вартості будівельних робіт (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси), загальних відомостей про виконавця робіт (копії правовстановлюючих документів), відомостей про субпідрядника (при наявності) , інформації, щодо локалізації , інформації щодо дотримання вимог визначених у Рамковій угоді між Україною та Європейським Союзом, ратифікованої Законом України «Про ратифікацію Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility» від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова угода) та інших документів , що вимагалися Замовником при проведенні відкритих торгів по закупівлі за предметом : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель , ідентифікатор закупівлі : UA-2025-03-30-000851-a. Замовником отримано три цінові пропозиції на проведення вказаних робіт: 1. Від ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" у сумі 40 268 882,82 грн. з ПДВ. 2. Від Товариства з обмеженою відповідальністю «СПБО «СХІДЦИВІЛЬПРОМБУД» у сумі 40 297 564,00 грн. з ПДВ, 3. Від Товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича компанія «СХІДБУД» у сумі 40 375 126 грн. 49 коп. з ПДВ . ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" було надана найменша цінова пропозиція , яка складає 40 268 882,82 грн. з ПДВ . Питання Запиту № 2: Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" (код ЄДРПОУ 33900517), з яким укладений договір від 16.05.2025 № 01-05/25 ? Пояснення на Питання Запиту № 2: Оцінка можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі здійснювалась Замовником на основі таких критеріїв: відповідність вимогам Рамкової Угоди , ціна разом з умовами оплати, строки виконання робіт , відповідність технічним умовам предмету закупівлі , відповідність вимогам тендерної документації закупівлі що не відбулася (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей) . ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" було надана найменша цінова пропозиція , яка складає 40 268 882,82 грн. з ПДВ , та водночас , найменша цінова пропозиція не перевищує очікувану вартість закупівлі яка не відбулась , а саме , не перевищує 40 375 891,00 грн. з ПДВ . Замовником встановлена відсутність у списках санкцій Європейського Союзу ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" (Підрядника) та ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Союз ПВО» (Субпідрядника) , а також власників Підрядника та Субпідрядника (посилання на санкційний список ЄС https://www.sanctionsmap.eu ) . При проведені аналізу наданих кошторисів Підрядника , Замовником підтверджено , що матеріали , конструкції , устаткування , що будуть застосовані при виконані робіт , походять із Прийнятних країн (Повний перелік прийнятних країн можна переглянути за посиланням: https://me.gov.ua/Documents/Detail?lang=uk-UA&id=99515de8-4512-4941-afaaca5887a9b4f4&title=PerelikPriiniatnikhKrain ) . Також , ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" , надано усі документи , що вимагались Замовником при проведені відкритих торгів , ідентифікатор закупівлі : UA-2025-03-30-000851-a . Замовником встановлено відповідність пропозиції технічним , якісним , кількісним характеристикам предмету закупівлі , що зазначені у Тендерної документації по закупівлі що не відбулася , а також вимогам затвердженого проекту та вимогам Рамкової Угоди , на підставі чого , замовником було прийнято рішення про здійснення закупівлі за предметом : «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель на суму 40 268 882,82 грн. з ПДВ , без застосування відкритих торгів , шляхом укладання Договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" , згідно підпункту 6 пункту 13 Особливостей. Питання Запиту № 3: Надати пояснення щодо, відсутності п.1.8 в проєкті договору (Додаток №4 до тендерної документації) Замовника по відміненій процедурі (UA-2025-03-30-000851-a), який включено в договір від 16.05.2025 № 01-05/25, що суперечить підпункту 6 пункту 13 Особливостей? Пояснення на Питання Запиту № 3: Договір про закупівлю , згідно Закону , це господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Договір про закупівлю - це домовленість двох або більше сторін, яка має на меті встановити, змінити або припинити цивільні права та обов'язки. Договір про закупівлю є юридичним документом, що фіксує угоду між замовником та учасником закупівлі. Він визначає взаємні права та обов'язки сторін, зокрема, стосується надання послуг, виконання робіт або придбання товару. Договір про закупівлю укладається за результатами проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Згідно пункту 28 Особливостей , тенднерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням особливостей. Відповідно до пункту 8 частини 2 статті 22 Закону , у тендерній документації зазначається проект договору про закупівлю , з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Проєкт договору - це попередній текст або розробка договору, який ще не набув юридичної сили. Він містить основні умови майбутнього договору. В свою чергу , згідно пункту 18 Особливостей , умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки. Як вже зазначалось у попередніх відповідях на Запит , закупівля робіт за предметом: «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту (ПРУ), за адресою: Харківська область, Харківський район, с. Мала Рогань, провулок Культури, 8-Ш, для захисту дітей, персоналу Комунального закладу «Малороганський ліцей Вільхівської сільської ради Харківського району Харківської області», інших категорії населення Вільхівської сільської територіальної громади» згідно коду ДК 021:2015:45210000-2 Будівництво будівель на суму 40 268 882,82 грн. з ПДВ , ідентифікатор закупівлі UA-2025-05-16-010913-a , відбулася без застосування відкритих торгів , шляхом укладання Договору про закупівлю без використання електронної системи закупівель , відповідно до підпункту 6 пункту 13 Особливостей : відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. Договір про закупівлю , що був укладений між Сторонами – Замовником та Підрядником , відповідає умовам визначеним у проекті договору що містився у тендерній документації при проведені процедури закупівлі , яка не відбулася , ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-30-000851-a . Умови договору , предмет Договору , строки виконання робіт , місце виконання робіт , технічні , кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі , права та обов’язки Сторін , умови зміни ціни та підстави для внесення змін до умов Договору , правила та регламенти , що визначені у проекті Договору , зазначеному у тендерній документації процедури закупівлі , яка не відбулася , містяться в укладеному Договорі про закупівлю робіт № 01-05/15 від 16.05.2025р. та являються обов’язковими до виконання Сторонами. Проект Договору про закупівлю , що мав бути укладений за результатами проведеної процедури закупівлі , не міг містити зміст пункту 1.8 . , який є у підписаному Договорі про закупівлю робіт № 01-05/15 від 16.05.2025р., а саме : Цей Договір укладено без використання електронної системи закупівель , з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом , на підставі підпункту 6 пункту 13 Особливостей : «Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом» (ідентифікатор закупівлі яка не відбулася : UA-2025-03-30-000851-a) , тому що , Договір про закупівлю мав бути укладений за результатами проведеної процедури закупівлі – відкриті торги . Зміст пункту 1.8. укладеного Договору про закупівлю робіт № 01-05/15 від 16.05.2025р.- це констатація факту , декларація , зазначення підстави для укладання даного Договору , а саме визначення , що даний Договір , укладений без використання електронної системи закупівель за пунктом виключення , а саме - підпункту 6 пункту 13 Особливостей : відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом . Зазначення підстав для укладання Договору у тексті Договору являється обов’язковим до виконання Замовником , для проходження успішної реєстрації бюджетних зобов’язань у органах Державної казначейської служби України. Наявність пункту 1.8. у тексті укладеного Договору про закупівлю робіт № 01-05/15 від 16.05.2025р. жодним чином не змінює умов Договору , строків виконання робіт , самого предмету Договору , місця виконання робіт , не змінює права та обов’язки Сторін та не змінює інші умови Договору , а навпаки створює умови прозорості та відкритості між Сторонами при виконанні умов укладеного Договору. Питання Запиту № 4: Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). Надати пояснення, щодо відсутності в Договорі від 16.05.2025 № 01-05/25 умов визачених Статтею 7 Рамкової угоди? Пояснення на Питання Запиту № 4: Статтею 7 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо внутрішньої системи управління та контролю України, а також зобов’язання щодо протидії неналежному управлінню коштами: участі у закупівлі учасників та укладання з ними договорів за результатами закупівлі, пропозиція яких не містить інформації про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника або субпідрядника), як визначено у Статті 3(6) Директиви Європейського Парламенту і Ради (ЄС) 2015/849 від 20 травня 2015 року (підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди). На виконання даної вимоги , Замовником у складі тендерної документації до закупівлі яка не відбулася , ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-30-000851-a , було передбачено наступне : Відповідно до вимог підпункту 13 пункту 4 Додатку № 2 до тендерної документації , учасник , у складі тендерної пропозиції мав надати Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про Учасника , субпідрядника (співвиконавця) , у разі залучення, усіх засновників та кінцевих бенефіціарних власників учасника, субпідрядника (співвиконавця) , із зазначенням найменування, коду ЄДРПОУ - для юридичної особи , ПІБ , РНОКПП , дата народження (день/місяць/рік) , адреса місця проживання , громадянство - для фізичної особи, зокрема: інформація про юридичні особи, якщо засновниками учасника , субпідрядника (співвиконавця) є юридичні особи (найменування , код ЄДРПОУ , місцезнаходження , країна реєстрації) , інформація про фізичні особи що є власниками юридичних осіб , які є засновниками учасника, субпідрядника (співвиконавця) (ПІБ , РНОКПП , дата народження (день/місяць/рік) , адреса місця проживання , громадянство) , написана українською мовою та транслітерацією, для того, щоб замовник зміг перевірити відсутність інформації про них у санкційному списку ЄС (посилання на санкційний список ЄС https://www.sanctionsmap.eu ) . На виконання зазначеної вимоги Замовника , Підрядником - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" надана Довідка , що містить інформацію про найменування підрядника та субпідрядника (імен, прізвищ та дат народження бенефіціарних власників реципієнта коштів, підрядника та субпідрядника) . Також надані зображення паспортів громадян України для виїзду за кордон бенефіціарних власників підрядника та субпідрядника. Згідно наданої інформації Підрядника , Замовником встановлена відсутність у списках санкцій ЄС Підрядника та Субпідрядника, а також власників Підрядника та Субпідрядника (посилання на санкційний список ЄС https://www.sanctionsmap.eu ) . Таким чином , Замовником виконано умови підпункти ii. та iii. пункту 5 статті 7 Рамкової Угоди . В Договорі про закупівлю робіт від 16.05.2025 № 01-05/25 , що укладений між Відділом освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" , на виконання вимог Рамкової Угоди , передбачені наступні пункти та Розділи : 1. Пункти Договору – 6.2.3. ; 6.2.4. ; 6.2.5.; 6.2.6. ; 10.4.4.; 10.4.5. ;10.4.6. 2. Розділ 13. Також , у Договорі про закупівлю робіт від 16.05.2025 № 01-05/25 , що укладений між Відділом освіти , культури , молоді та спорту Вільхівської сільської ради та ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТТО" міститься інформація про Джерела фінансування закупівлі , Графік виконання робіт , План фінансування та інша необхідна інформація . До Відповіді на Запит про надання пояснень додаються документи : Кошторисна документація , експертиза проекту , Розпорядження про затвердження проектної документації , Запити Замовника до можливих виконавців робіт , Цінові пропозиції від виконавців робіт, документи надані Виконавцем робіт , гарантійні листи від виконавця робіт , Витяги з санкційних списків , інші документи (при необхідності на Запит можуть бути надані інші документи до цієї закупівлі).
Рішеня
13.06.2025 15:49
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
40 268 882.82 грн.
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380668924641
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
40 268 882.82 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ВІЛЬХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380668924641
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності