Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області) від Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-010770-a
Id Tender c6f508fe224643409bcf028e0765cb26
План UA-P-2025-05-16-022980-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 18:22
Остання зміна 04.06.2025 13:47
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 102 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 510 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 18:22 до 25.05.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 18:22
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 18:22
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.05.2025 17:00
до 29.05.2025 16:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.05.2025 16:23
до 04.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.05.2025 16:23
до 04.06.2025 13:47
Період уточнень
з 16.05.2025 18:22 до 22.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 18:22 до 22.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.05.2025 17:00 до 29.05.2025 16:23
Період кваліфікації
з 25.05.2025 17:00 до 29.05.2025 16:23
Основні параметри
ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області)
Найменування замовника: ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА КРОЛЕВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 44141907. Місцезнаходження замовника: 41300, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець, вулиця Грушевського, будинок 19. Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що готуються замовником та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; у разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку (тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою). Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга (кількість та обсяги надання послуг зазначені у технічному завданні (додаток 3 до тендерної документації)). Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Сумська область, Конотопський район, місто Кролевець (вулиці, бульвар, площі, провулки) . Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 15.07.2025
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 102 000 грн.
ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області)
Очікувана вартість
3 102 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15510,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області)
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
41300, Україна, Сумська область, місто Кролевець, вулиці, бульвар, площі, провулки
Дата постачання по
15.07.2025 18:22
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати; у разі відсутності фінансування термін для оплати може бути збільшено до 90 робочих днів з дня отримання замовником необхідних документів для здійснення оплати
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Будлідер-17"
Пропозиція:
3 101 990 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 18:22
Оголошення про проведення закупівлі
16.05.2025 18:17
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Петренко Андрій Олександрович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Petrenko Andrey Alexandrovich
Електронна пошта
Телефон
+380545395992
Факс
+380545395542
Замовник
ЄДРПОУ
44141907
Назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services of Krolevets City Council
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Housing and Communal Services of Krolevets City Council
Поштовий індекс
41300
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Кролевець
Адреса
вулиця Грушевського, будинок 19
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області)
Період вимог/скарг з 29.05.2025 16:23 по 04.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.05.2025 17:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.05.2025 16:23
Довідка НАЗК
29.05.2025 16:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
25.05.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 18:17
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 18:17
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог замовника, а саме: 1) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, в т.ч. довідку складена у довільній формі за підписом керівника та завірена печаткою* учасника, що підтверджує наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження транспортних засобів, механізмів та устаткування, які не є власними, учасник надає копію(ії) відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди, лізингу, надання послуг, тощо. На дану вимогу учасник завантажив в електронному вигляді довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг/виконання робіт від 22.05.2025 № 6, в якій зазначено про власні два катки дорожні та про обладнання для ямкового ремонту Kobit turbo 5000, яким ТОВ "Торговий дім "Династія" надаватиме послуги відповідно до договору № 01/05/2025 від 05 квітня 2025 р. Але учасник не завантажив договір № 01/05/2025 від 05 квітня 2025 р. Також вимогами щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі передбачено найменування робіт (послуг), які в свою чергу передбачають наявність іншого відповідного обладнання та транспорту, а саме для транспортування асфальтобетону, фрезерування та іншого обладнання для підготовчих робіт перед укладанням асфальтобетону про яке у учасника відсутня будь-яка інформація. 2) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з Додатком 1 до тендерної документації, в т.ч. довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірена печаткою* учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні три роки. До довідки додаються завірені підписом та печаткою* Учасника копії аналогічних договорів у кількості не менше 1-го та акту(ів) наданих послуг до нього (повне виконання умов договору). На дану вимогу учасник завантажив в електронному вигляді довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 22.05.2025 № 4, в якій зазначено про виконання аналогічних договорів за два роки, договори про закупівлю послуг та копії актів виконаних робіт (наданих послуг) до них. 3) додатком 3 "Вимоги щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі" до тендерної документації передбачено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію атестату виробництва на виробництво сумішей асфальтобетонних та асфальтобетону дорожнього відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Термін дії атестату повинен становити не менше строку виконання робіт (надання послуг), а також учасник повинен надати інформацію про підприємство-виробника асфальтобетонних сумішей (найменування та його адреса), якщо він не є виробником або надати інформацію, що він є виробником. Учасник не надав документів та інформації даного питання, окрім як в листі від 22.05.2025 № 17 "Транспортна схема" згадується про виробника асфальтобетонної суміші - ТОВ "Універбур". 4) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. копію документу, що підтверджує статус платника податку. Для учасників-платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість). Для учасників-платників єдиного податку: копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку). Примітка. У разі, якщо інформація, що підтверджує статус платника податку оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції може не надавати зазначених вище документів. У такому випадку учасник надає лист довільної форми, в якому вказує посиланням на відповідний реєстр, за яким розміщено інформацію, що підтверджує статус платника податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. Вимога не виконана. 5) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи (для юридичних осіб). Вимога не виконана. 6) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків). Вимога не виконана. 7) пункту 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерних пропозицій" тендерної документації учасник повинен надати іншу інформацію згідно з Додатком 7 до тендерної документації, в т.ч. довідку про залучення субпідрядних організацій з орієнтовною вартістю робіт (послуг) субпідрядника у вiдcoткax (%) до тендерної пропозиції. Вимога не виконана. Для усунення виявлених невідповідностей в поданій учасником інформації та/або документах, учасник повинен завантажити: 1) оновлену довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірена печаткою* учасника, що підтверджує наявність у учасника обладнання та матеріально-технічної бази. На підтвердження транспортних засобів, механізмів та устаткування, які не є власними, учасник надає копію(ії) відповідного(их) діючого(их) договору(ів) оренди, лізингу, надання послуг, тощо. 2) оновлену довідку складену у довільній формі за підписом керівника та завірену печаткою* учасника про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за предметом закупівлі за останні три роки. 3) оригінал або копію атестату виробництва на виробництво сумішей асфальтобетонних та асфальтобетону дорожнього відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119:2011. Термін дії атестату повинен становити не менше строку виконання робіт (надання послуг), а також надати інформацію про підприємство-виробника асфальтобетонних сумішей (найменування та його адреса), якщо він не є виробником або надати інформацію, що він є виробником. 4) копію документу, що підтверджує статус платника податку. Для учасників-платників ПДВ: копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість (копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість). Для учасників-платників єдиного податку: копія свідоцтва платника єдиного податку (копія витягу з реєстру платників єдиного податку). Примітка. У разі, якщо інформація, що підтверджує статус платника податку оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, такий учасник у складі своєї тендерної пропозиції може не надавати зазначених вище документів. У такому випадку учасник надає лист довільної форми, в якому вказує посиланням на відповідний реєстр, за яким розміщено інформацію, що підтверджує статус платника податку. У разі, якщо Учасник не є платником ПДВ або платником єдиного податку - надати лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів. 5) документ, яким визначено право підпису договорів керівником/уповноваженою особою (виписка з протоколу зборів засновників або його копія, копія наказу про призначення, довіреність або інші документи (для юридичних осіб). 6) оригінал (-и) довідки (довідок) з обслуговуючого банку (обслуговуючих банків, у разі відкриття рахунків у декількох банках) про наявність рахунку (всіх рахунків). 7) довідку про залучення субпідрядних організацій з орієнтовною вартістю робіт (послуг) субпідрядника у вiдcoткax (%) до тендерної пропозиції.
Створено
28.05.2025 15:45
Надати до
29.05.2025 15:45
Договір
UA-2025-05-16-010770-a-b1
Підписаний і діє
Номер
27т
3 101 990 грн.
2 584 991.67 грн.
З ПДВ
Підписано
04.06.2025
Строк дії договору з
04.06.2025
по
15.07.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області)
Номенклатура
ДК 021:2015 – 45233142-6 "Ремонт доріг" (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності в місті Кролевець Сумської області)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 15 липня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Повна назва
Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44141907

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Будлідер-17"
Повна назва
ТОВ "Будлідер-17"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42042797

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
04.06.2025 13:47
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 102 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 17:00
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395992
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 102 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 17:00
Замовник:
Відділ житлово-комунального господарства Кролевецької міської ради
Контактний телефон:
+380545395992
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності