Показати схожі тендери

Закупівля Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії (НК 024:2023: 44245 – Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4615.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-010635-a
Id Tender 4154cf9cd7c442a3a0292ead8ffbbc59
План UA-P-2025-05-16-022967-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.05.2025 17:38
Остання зміна 03.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 518 323.33 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
25 183.23 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 17:36 до 24.05.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 17:36
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 17:36
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2025 09:00
до 28.05.2025 10:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 10:49
до 03.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 28.05.2025 10:49
-
Період уточнень
з 16.05.2025 17:36 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 17:36 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.05.2025 09:00 до 28.05.2025 10:49
Період кваліфікації
з 24.05.2025 09:00 до 28.05.2025 10:49
Основні параметри
Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії (НК 024:2023: 44245 – Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 518 323.33 грн.
Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії (НК 024:2023: 44245 – Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Назва предмета закупівлі
Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії (НК 024:2023: 44245 – Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Очікувана вартість
2 518 323.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
25183,23
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії
Код ДК 021:2015
33111500-6 - Рентгеноскопи для стоматологічної діагностики
Код НК 024:2023
44245 Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Старокозацька, 63
Дата постачання по
02.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник оплачує повну вартість отриманого Товару шляхом прямих банківських переказів з відстрочкою платежу протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної та Акту введення в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Медмаркет Рітейл Груп
Пропозиція:
2 514 150 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Санжара
Електронна пошта
Телефон
+380977973269
Замовник
ЄДРПОУ
08015857
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4615
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Апарат рентгенодіагностичний дентальний панорамний з функцією томографії (НК 024:2023: 44245 – Стаціонарна панорамна/томографічна стоматологічна рентгенівська система цифрова) за кодом ДК 021:2015: 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Період вимог/скарг з 28.05.2025 10:49 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 09:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Пунктом 8 розділу «Загальні вимоги» Додатку 3 до Тендерної документації, а також підпунктом 3.8 пункту 3 Додатку 5 до Тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції Учасник надає документи на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі (копія або витяг з: каталогу, та/або буклету, та/або інструкції із застосування, та/або технічного паспорта тощо, в яких міститься інформація про відповідність). Розділом «Медико-технічні вимоги» Додатком 3 до Тендерної документації, передбачено технічні вимоги до предмету закупівлі. Учасник запропонував товар «Planmeca ProMax – панорамний апарат з використанням цифрової системи 3D Classic». На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі Учасник надав посібники користувача (файли «30041787 Посібник користувача Planmeca ProMax 2D_3D Classic.pdf», «30041789 Посібник користувача Planmeca ProMax 3D Classic.pdf», «ПосІбник користувача Planmeca Romexis_.pdf»). В документах, наданих Учасником, відсутнє підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам та характеристикам, а саме: № з/п Технічні показники (характеристики) 1.10. Наявність режиму 3D зйомки з роздільною здатністю 75 мкм для ендодонтії 3.1 Наявність імпульсної експозиції, яка точно синхронізується зі зйомкою зображення та забезпечує короткий час ефективної експозиції та низьку дозу 3.5 Наявність настінної кнопки експозиції з кольоровим індикатором, який попереджає про готовність до експозиції та про початок генерації випромінюваннян 3.6 Можливість отримання об’ємних зображень з роздільною здатністю в діапазон не вужче 75-400 мкм 3.7 Максимальний розмір об’ємних зображень, не менше O110*80 мм 3.8 Мінімальний розмір об’ємних зображень, не більше O50*50 мм На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам до предмету закупівлі в частині вище наведених показників (характеристик) Учасник посилався на документ із назвою «Технічний паспорт Planmeca ProMax 3D Classic», який у складі документів тендерної пропозиції наданий не був, у зв’язку із чим тендерна пропозиція Учасника не містить інформації та документів про технічні характеристики запропонованого Учасником товару, а відповідність запропонованого Учасником товару технічним вимогам до предмету закупівлі не підтверджено. Згідно ч.13 ст.29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції. Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Згідно абзацу першого пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно абзацу другого пункту 43 Особливостей під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Невідповідності Тендерної пропозиції Учасника полягають у відсутності інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а тому не можуть бути усунені в порядку, що встановлений абзацом другим пункту 43 Особливостей. Враховуючи вище викладене тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Документи кваліфікації
28.05.2025 10:49
Повідомлення про рішення
24.05.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 17:36
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 518 323.33 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 09:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4615
Контактний телефон:
+380977973269
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 518 323.33 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 09:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А4615
Контактний телефон:
+380977973269
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності