Показати схожі тендери

Закупівля Металопрофіль профнастил U.S.Steel від Військова частина А3817.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-05-16-010540-a
Id Tender dc7ba5d5e6f4438c90b405d89e04473e
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 17:20
Остання зміна 11.06.2025 14:58
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
669 150 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 345.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.05.2025 00:00 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 17:18
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:10
до 05.06.2025 10:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 10:29
до 10.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 10:33
до 11.06.2025 14:58
Період уточнень
з 16.05.2025 17:18 до 22.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:10 до 05.06.2025 10:33
Період кваліфікації
з 27.05.2025 15:10 до 05.06.2025 10:33
Основні параметри
Металопрофіль профнастил U.S.Steel
ЩОДО ЕКВІВАЛЕНТУ: "Еквівалент" обов'язково застосовується у відкритих торгах з особливостями, а в спрощеній ми можемо або прописувати еквівалент або ні, ми зазначили конкретну марку тому не приймаємо до розгляду аналог чи еквіваленти. (На основі п.4 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
669 150 грн.
Металопрофіль профнастил
Назва предмета закупівлі
Металопрофіль профнастил
Очікувана вартість
669 150 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3345,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 14:35
Закінчення аукціону
27.05.2025 15:10
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 340 (метри квадратні)
Профнастил з полімерним покриттям глянцевий RAL7016 Т10 0.45 мм
Опис предмета закупівлі
Профнастил з полімерним покриттям глянцевий RAL7016 Т10 0.45 мм
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
340
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.06.2025 11:00
Позиція : №2 2 015 (метри квадратні)
Профнастил матовий 0.45 мм ПН20 RAL7016
Опис предмета закупівлі
Профнастил матовий 0.45 мм ПН20 RAL7016
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
2 015
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.06.2025 11:00
Позиція : №3 100 (метри квадратні)
Лист гладкий матовий 0.45 мм, RAL7016
Опис предмета закупівлі
Лист гладкий матовий 0.45 мм, RAL7016
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
100
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.06.2025 11:00
Позиція : №4 50 (метри квадратні)
Лист гладкий 0,45 оцинкований
Опис предмета закупівлі
Лист гладкий 0,45 оцинкований
Код ДК 021:2015
44110000-4 - Конструкційні матеріали
Кількість
50
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.06.2025 11:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату видаткова накладна Постачальника;
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "Черняков Ярослав Сергійович"
Пропозиція:
596 900 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІМЕТАЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
587 000 грн.
Учасник:
ТОВ "Руф Профіль Групп"
Пропозиція:
586 900 грн.
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР"
Пропозиція:
668 154 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 14:35
Документи закупівлі
16.05.2025 17:19
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ШПІК Юрій Андрійович
Електронна пошта
Телефон
380987301932
Замовник
ЄДРПОУ
22994231
Назва (англійською мовою)
Viyskova chastyna A3817
Повна назва
Військова частина А3817
Повна назва (англійською мовою)
Viyskova chastyna A3817
Поштовий індекс
81400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Самбір
Адреса
вул.Січових Стрільців 6
Кваліфікація
Лот № 1 Металопрофіль профнастил
Період вимог/скарг з 02.06.2025 10:29 по 02.06.2025 11:36
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 15:10 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
02.06.2025 10:29
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 02.06.2025 11:39 по 05.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:36 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
ТОВ " Руф Профіль Групп" надало “ Повідомлення” (додаток 1 до протоколу) про відмову від підписання договору
Документи кваліфікації
02.06.2025 11:38
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 04.06.2025 10:20 по 07.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 11:39 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Відповідно до ч.13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію учасника в разі: - учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
04.06.2025 10:19
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомляємо, що при розгляді Вашої пропозиції в рамках спрощеної закупівлі було виявлено невідповідність: не подано Довідку в довільній формі щодо погодження з умовами Договору (Додаток №4). Відповідно до вимог закупівлі, Ви маєте право протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення усунути зазначену невідповідність шляхом завантаження відповідного документа через електронну систему закупівель. У разі невиконання цієї вимоги у встановлений строк, Ваша пропозиція буде відхилена згідно з чинним законодавством.
Створено
02.06.2025 15:14
Надати до
03.06.2025 15:14
Період вимог/скарг з 05.06.2025 10:01 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.06.2025 10:20 по 12.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник закупівлі — ФОП "Черняков Ярослав Сергійович" — через електронну адресу, зазначену ним під час реєстрації на електронному майданчику ([email protected]), надіслав на мою електронну адресу, вказану в електронній системі закупівель ([email protected]), Повідомлення про відмову від підписання договору. Вказане повідомлення отримано 09:44 05.06.2025, лист міститься у додатку 1 до цього протоколу. Відповідно до ч.13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію учасника в разі: - учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю.
Документи кваліфікації
05.06.2025 10:01
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 05.06.2025 10:33 по 10.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.06.2025 10:01 по 13.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
05.06.2025 10:33
Повідомлення про рішення
Угоди
UA-2025-05-16-010540-a-c2
Підписаний і діє
Номер
73
668 154 грн.
668 154 грн.
З ПДВ
Підписано
11.06.2025
Строк дії договору з
11.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
340 (метри квадратні)
Профнастил з полімерним покриттям глянцевий RAL7016 Т10 0.45 мм
Номенклатура
Профнастил з полімерним покриттям глянцевий RAL7016 Т10 0.45 мм
Кількість
340
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
218
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.
Номенклатура
2 015 (метри квадратні)
Профнастил матовий 0.45 мм ПН20 RAL7016
Номенклатура
Профнастил матовий 0.45 мм ПН20 RAL7016
Кількість
2 015
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
225
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.
Номенклатура
100 (метри квадратні)
Лист гладкий матовий 0.45 мм, RAL7016
Номенклатура
Лист гладкий матовий 0.45 мм, RAL7016
Кількість
100
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
218
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.
Номенклатура
50 (метри квадратні)
Лист гладкий 0,45 оцинкований
Номенклатура
Лист гладкий 0,45 оцинкований
Кількість
50
Одиниця виміру
метри квадратні
Ціна за одиницю
150
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 15 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А3817
Повна назва
Військова частина А3817
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22994231

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВВМ ЯВІР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35546011

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA233252680000000002600466842
ПІБ підписанта
Копина Віталій Осипович
Посада підписанта
директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
380673142500
Електронна пошта
Документи договору
11.06.2025 14:57
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-06-17-000025
Дата створення проекту
17.06.2025 11:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.06.2025 14:50
Дата публікації висновку про результати
26.06.2025 15:52
Дата завершення усунення порушень
11.07.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.07.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.06.2025 №174 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 17.06.2025 №174. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-05-16-010540-a, 16.05.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.06.2025 00:00
Документи рішення
17.06.2025 14:50
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 червня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; наявність підстав для застосування спрощеної закупівлі; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Закон №922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (у чинній для досліджуваної закупівлі редакції, далі – Особливості №1275); розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору змісту пропозиції переможця спрощеної закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення Військовою частиною А3817 (далі – Замовник) спрощеної закупівлі; звіт про результати проведення спрощеної закупівлі; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття пропозицій; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 02.06.2025 №75 та №77, від 03.06.2025 №79, від 04.06.2025 №80 та від 05.06.2025 №84 та №85; оприлюднені листи-повідомлення про неможливість поставки товару учасником ТОВ «Руф Профіль Групп» (від 29.05.2025 №29/05/230), учасником ТОВ «Поліметал Україна» (лист без дати і номера) та учасником ФОП Черняковим Я.С. (від 04.06.2025 №13/2025); пропозиції ТОВ «Руф Профіль Групп» та ФОП Чернякова Я.С.; пропозицію ТОВ «Поліметал Україна», оприлюднене Замовником повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «Поліметал Україна» та оприлюднений вказаним учасником документ на усунення таких невідповідностей; пропозицію ТОВ «ВВМ Явір»; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюднені 11.06.2025 та 13.06.2025 примірники договору від 11.06.2025 №73; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю; оприлюднений під час моніторингу звіт про виконання договору про закупівлю. Відповідно до частини першої статті 30 Закону України від 17.07.2020 №808-IX «Про оборонні закупівлі» (далі – Закон №808-IX) особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності державних замовників від воєнних загроз та з дотриманням вимог, встановлених цієї статтею. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 затверджено особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану. У підпункті 2 пункту 8 Особливостей №1275 визначено, що державні замовники можуть здійснювати оборонні закупівлі товарів і послуг оборонного призначення, інших товарів і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони, вартість яких дорівнює або перевищує 200 тис. грн (крім закупівель товарів і послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупівлі озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин та послуг із розроблення, ремонту, модернізації озброєння, військової і спеціальної техніки, боєприпасів та їх складових частин, товарів, робіт і послуг для будівництва військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд), в електронній системі закупівель у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом, з урахуванням положень, визначених цими особливостями. Моніторингом встановлено, що закупівлю за ID: UA-2025-05-16-010540-a Замовником проведено як спрощену закупівлю відповідно до Закону №922-VIII. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 10 Закону №922-VIII замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю – не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій. Одночасно, згідно з пунктом 6 частини третьої статті 14 Закону №922-VIII в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються умови оплати закупівлі. Згідно з вимогами пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 (далі – Порядок №1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. При цьому, у пункті 3 Порядку №1082 визначено, що у разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Моніторингом встановлено, що у пункті 3.3. розділу 3 оприлюдненого Замовником документу «Документація для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель» (далі – Документація) зазначено, що розрахунки за фактично поставлений товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 5 банківських днів після пред’явлення постачальником видаткової накладної Постачальника, а за умовами пункту 4.2. оприлюдненого проєкту договору (Додаток №4 до Документації) – розрахунки за фактично поставлений товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 5 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату, але у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 7 календарних днів з дня надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника. Водночас, в електроних полях в електронній системі закупівель у розділі «Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» , а також в електронному документі «Ооголошення про проведення спрощеної/допорогової закупівлі UA-2025-05-16-010540-a» Замовником зазначено наступні умови оплати: розрахунки за фактично поставлений товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату видаткова накладна постачальника. Таким чином, Замовником при оприлюдненні оголошення про проведення досліджуваної спрощеної закупівлі вказано недостовірні дані щодо умов оплати закупівлі, чим порушено вимоги пункт 6 частини третьої статті 14 Закону №922-VIII та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, а також відповідності оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогам Закону №922-VIII та Особливостей №1275 встановлено порушення вимог пункту 6 частини третьої статті 14 Закону №922-VIII та, відповідно, пункту 8 Особливостей №1275. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; наявності підстав для застосування спрощеної закупівлі; розгляду поданих пропозицій; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору про закупівлю змісту пропозиції переможця спрощеної закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) щодо недопущення в подальшому встановлених порушень та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
26.06.2025 00:00
Дата публікації
26.06.2025 15:52
Документи висновку
26.06.2025 15:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Враховуючи технічну неможливість виправлення виявленого порушення в завершеній процедурі, з метою недопущення аналогічних порушень у майбутньому, уповноваженою особою: o проведено самоаналіз допущених помилок; o пройдено роз’яснювальні заходи; o здійснено реєстрацію на навчальний курс «Оборонні закупівлі» через додаток «Армія+» для підвищення рівня знань законодавства у сфері публічних закупівель, у тому числі щодо вимог до заповнення електронних полів та документації. Таким чином, вжито заходів щодо усунення причин порушення та забезпечення їх недопущення у подальшій закупівельній діяльності.
Дата публікації
30.06.2025 09:45
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-05-16-010540-a, яка проводилась Військовою частиною А3817 (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації - караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.06.2025 16:18
Орган перевірки
26.06.2025 00:00
Документи повідомлення
20.06.2025 16:19
-
Відповідь
Надати пояснення на запит
Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. У відповідь на Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування необхідності проведення закупівлі, визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також розрахунок очікуваної вартості були здійснені Замовником у такій послідовності та на підставі відповідних документів: 1. 02.01.2025 р. було складено дефектний акт щодо необхідності ремонту даху будівлі (наводимо копію додається), який затверджено командиром військової частини. У зазначеному акті зафіксовано перелік виявлених пошкоджень та обсяг робіт, необхідних для усунення дефектів. 2. На підставі дефектного акту, ініціатором закупівлі було підготовлено доповідну записку про наявну потребу у проведенні відповідної закупівлі, що містила обґрунтування необхідності здійснення закупівлі та посилання на конкретні ділянки даху, які потребують відновлення. "У зв’язку з виявленими пошкодженнями покрівельного покриття згідно з дефектним актом від 02.01.2025, для проведення поточного ремонту даху необхідно здійснити закупівлю наступних матеріалів: • профнастил з полімерним покриттям глянцевий RAL7016 Т10 0.45 мм, • профнастил матовий ПН20 RAL7016 0.45 мм, • лист гладкий матовий RAL7016 0.45 мм, • лист гладкий оцинкований 0.45 мм. Зазначені матеріали відповідають вимогам щодо міцності, захисту від атмосферного впливу та забезпечують цілісність покрівельної конструкції." 3. За результатами розгляду доповідної записки, командиром військової частини було видано наказ про затвердження переліку та обсягів закупівель товарів, робіт і послуг на відповідний період. 4. Уповноваженій особі надійшов рапорт із вказівкою на проведення закупівлі, підготовлений на підставі вищезазначеного наказу. У рапорті були визначені технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до потреб, зазначених у дефектному акті та доповідній записці. 1. Профнастил з полімерним покриттям глянцевий RAL7016 Т10 0.45 мм Профнастил Т-10 Виробник металу U.S.Steel Загальна ширина, мм 1200 допустиме відхилення 10 мм Корисна ширина, мм 1170 допустиме відхилення 10 мм Довжина, мм 3850 Висота хвилі, мм 10 Цинк гр\м2 140 Покриття полімерне 25 мкм Покрытие Матовое Гарантія 10 років Колір RAL7016 2. Профнастил матовий 0.45 мм ПН20 RAL7016 Профнастил ПН-20 Висота хвилі, мм 20 Виробник металу U.S.Steel Загальна ширина, мм 1150 допустиме відхилення 10 мм Корисна ширина, мм 1100 допустиме відхилення 10 мм Довжина, мм 6000 Марка сталі DX51D Цинк гр\м2 140 Покриття полімерне 25 мкм Покрытие Матовое Гарантія 10 років 3. Лист гладкий матовий 0.45 мм, RAL7016 Загальна ширина, мм 1250 Довжина, мм 2000 Виробник металу U.S.Steel Марка сталі DX51D Цинк гр\м2 140 Покриття полімерне 25 мкм Покрытие Матовое Гарантія 10 років Товщина 0,45 мм 4. Лист гладкий 0,45 оцинкований Товщина -0,45 мм Корисна ширина 1250 мм Довжина згідно 2000 мм Вміст цинку 140 г/м2 Виробник металу U.S.Steel 5. Уповноваженою особою, спільно з ініціатором закупівлі, на основі аналізу поточних ринкових цін та аналогічних видів робіт, із використанням методу порівняння ринкових цін (відповідно до п. 3 Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275), було здійснено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі. Розрахунок оформлено окремим документом, що додається. 6. Фінансування закупівлі здійснюється в межах бюджетних призначень, передбачених кошторисом військової частини на відповідний бюджетний рік, погодженим з відповідними структурними підрозділами Міністерства оборони України. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Обов’язок щодо оприлюднення обґрунтувань, визначений, зокрема, пунктом 4 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710), поширюється виключно на випадки застосування конкурентних процедур та переговорної процедури закупівлі. Згідно з частиною 1 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі», до конкурентних процедур закупівель належать: • відкриті торги; • відкриті торги з публікацією англійською мовою; • торги з обмеженою участю; • конкурентний діалог; • переговорна процедура закупівлі. Таким чином, у випадку спрощеної закупівлі, вимоги щодо розміщення в електронній системі закупівель або на веб-сайті обґрунтувань не застосовуються. Враховуючи викладене, закупівля № UA-2025-05-16-010540-a не підлягає вимозі щодо оприлюднення зазначеної інформації у публічному доступі
Рішеня
24.06.2025 12:15
Замовник
Документи повідомлення
24.06.2025 12:16
-
24.06.2025 12:17
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
669 150 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3817
Контактний телефон:
380987301932
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
669 150 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Військова частина А3817
Контактний телефон:
380987301932
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності