Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4 від Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-010521-a
Id Tender 802ace147492469988095e6559e1be41
План UA-P-2025-05-16-022581-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 16.05.2025 17:20
Остання зміна 12.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 948 881.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
34 744.41 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 17:19 до 02.06.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 17:19
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 17:19
до 30.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 08:00
до 30.06.2025 13:00
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.06.2025 13:00
до 06.07.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 30.06.2025 13:00
-
Період уточнень
з 16.05.2025 17:19 до 30.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 17:19 до 30.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 08:00 до 30.06.2025 13:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 08:00 до 30.06.2025 13:00
Основні параметри
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
(Закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! При ненадходженні коштів Замовник має право відмінити торги.)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
6 948 881.8 грн.
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Примітки
Поділ на окремі частини закупівлі не передбачений. Тендерна пропозиція подається стосовно предмету закупівлі вцілому.
Очікувана вартість
6 948 881.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
34744,41
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
19402, Україна, Черкаська область, місто Корсунь-Шевченківський, вулиця Веділіна Олександра, 61/4
Дата постачання по
26.12.2025 17:20
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник здійснює попередню оплату на строк не більше трьох місяців на придбання матеріалів в розмірі 30% вартості обсягу робіт, визначених на поточний бюджетний період
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об’єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Остаточні розрахунки за виконані роботи по Об’єкту проводяться після прийняття особою, яка здійснює технічний нагляд, та Замовником закінчених робіт (проміжними платежами за фактично виконані роботи) на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3, наданих Підрядником. Оплата за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дня підписання Замовником «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КУЩЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
Пропозиція:
6 905 720.62 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 17:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Скасування
12.09.2025 00:00
Під час розгляду першого питання порядку денного: Закупівлія проводиться за рахунок місцевого бюджету, а саме субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів м. Корсунь-Шевченківський. Разом з тим, відповідно до потреби Замовника, обсяг та вартість робіт у 2025 році була зменшена. Відповідно до підпункту 3 пункту 47 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
01.09.2025 14:57
Повідомлення про рішення
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Панченко Інна Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380472311537
Факс
+380472373341
Сайт:
https://court.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
26261092
Повна назва
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Поштовий індекс
18015
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гоголя, 316
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4
Період вимог/скарг з 30.06.2025 13:00 по 06.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 08:00 по 01.07.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.06.2025 13:00
Довідка НАЗК
30.06.2025 13:00
Повідомлення про рішення
06.06.2025 15:47
Електроний протокол про продовження строку
02.06.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 17:16
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 17:16
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції За рішенням уповноваженої особи від 16.05.2025 № 75 оголошено про проведення процедури відкритих торгів відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі: Капітальний ремонт (внутрішні аварійні роботи) приміщення Корсунь-Шевченківського районного суду Черкаської області за адресою: м. Корсунь-Шевченківський, вул. Веділіна Олександра, 61/4, код класифікатор предмета закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2025-05-16-010521-a-a (далі — Закупівля). Пункт 41 Особливостей передбачає, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі — Закон) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Положення частин 2, 12, 16, абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються. Згідно із частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції 06.06.2025 учасника ФОП «КУЩЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» виникла необхідність опрацювати значний обсяг документів, які учасник подав у складі тендерної пропозиції. З огляду на зазначене уповноважена особа прийняла рішення про продовження до 20 робочих днів строку розгляду тендерної пропозиції ФОП «КУЩЕНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ» до 30.06.2025 року (протокол уповноваженої особи № 81 від 06.06.2025 року). Уповноважена особа Інна ПАНЧЕНКО
Дата продовження строку розгляду
06.06.2025 15:46
Дата кінця розгляду
01.07.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«ЗАТВЕРДЖЕНО» Рішенням уповноваженої особи Територіального управління Державної Судової адміністрації України у Черкаській області Протокол № 93 від 27 червня 2025 року ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації 1. Перелік виявлених невідповідностей: Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника по даному предмету закупівлі було виявлено невідповідності в інформації (документах), що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: А) Підпунктом 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі» Додатку №3 до тендерної документації (далі – ТД) визначено, що учасник надає оригінал або копія(ії) акту(ів) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт, як обов’язкові для підтвердження досвіду. У складі тендерної пропозиції оригінал або копія(ії) акту(ів) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт відсутні. які повинні бути надані у складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: А) Підпункт 3.3 пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» розділу ІІІ «Кваліфікаційні критерії до учасника процедури закупівлі» Додатку №3 до ТД. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: А) Учасник надає оригінал або копія(ії) акту(ів) приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в щодо виконання Учасником видів робіт.
Створено
27.06.2025 14:28
Надати до
28.06.2025 14:28
Торги відмінено
Очікувана вартість
6 948 881.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 08:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
6 948 881.8 грн.
Період подання пропозицій
до 02.06.2025 08:00
Замовник:
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Контактний телефон:
+380472311537
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності