Показати схожі тендери

Закупівля 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області) від Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-010008-a
Id Tender f1d07ee811a042e4819e91bcb08cfcd3
План UA-P-2025-05-16-011403-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 16:19
Остання зміна 10.06.2025 16:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
130 350 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 303.5 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 16:18 до 24.05.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 16:18
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 16:18
до 21.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 24.05.2025 10:00
до 28.05.2025 17:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.05.2025 17:23
до 03.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.05.2025 17:23
до 10.06.2025 16:00
Період уточнень
з 16.05.2025 16:18 до 21.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 16:18 до 21.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 24.05.2025 10:00 до 28.05.2025 17:23
Період кваліфікації
з 24.05.2025 10:00 до 28.05.2025 17:23
Основні параметри
55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області)
Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
130 350 грн.
55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області)
Назва предмета закупівлі
55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області)
Очікувана вартість
130 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1303,5
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області
Код ДК 021:2015
55321000-6 - Послуги з готування їжі
Кількість
550
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
25030, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Вокзальна,56
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник проводить оплату за фактично надані Постачальником послуги протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін оформлених належним чином актів приймання-передачі наданих послуг (видаткових накладних) та рахунків шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
129 228 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Шамка
Електронна пошта
Телефон
+380950660446
Замовник
ЄДРПОУ
40108709
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Поштовий індекс
25006
Країна
Україна
Область або регіон
Кіровоградська область
Населений пункт
м. Кропивницький
Адреса
вул. В. Чміленка, 41
Кваліфікація
Лот № 1 55320000-9 «Послуги з організації харчування» (послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області)
Період вимог/скарг з 28.05.2025 17:23 по 03.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.05.2025 10:00 по 31.05.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.05.2025 17:23
Довідка НАЗК
28.05.2025 17:23
Повідомлення про рішення
24.05.2025 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 16:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно пункту 35 Особливостей, для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Відповідно пункту 41 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. «1. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасник повинен надати: 1.1. Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів), що містить інформацію про назву замовника за договором, номер, дату договору, предмет договору; 1.2. Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного (-их) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та актів прийому-передачі, та/або актів надання послуг, та/або лист-відгук у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність довідки про документально підтверджений досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Однак, договір, видаткова накладна та лист-відгук надані з невідповідністю, а саме: не завірені належним чином копії. 2. Згідно підпункту 3.4. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає наступні оригінали документів або їх копії (завірені учасником ): 3.4. Для юридичних осіб - Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції) Під час перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність Витягу з ЄДР з терміном давності,який перевищує 90 днів на дату подання тендерної пропозиції. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Згідно пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Для підтвердження інформації, що наведена в довідці підпункту 1.1., надати завірені належним чином копії або оригінали вказаного (-их) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/ договорами за наявності таких та актів прийому-передачі, та/або актів надання послуг, та/або лист-відгук у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору із зазначенням номеру, дати та суми укладення такого (-их) аналогічного (-их) договору (-ів), тощо, що підтверджують факт повного виконання умов договору учасником. 2. Згідно підпункту 3.4. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Надати Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2022 №187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції)».
Створено
27.05.2025 17:20
Надати до
28.05.2025 17:20
Договір
UA-2025-05-16-010008-a-c1
Підписаний і діє
Номер
348-25
129 228 грн.
129 228 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.06.2025
Строк дії договору з
10.06.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
550 (послуга)
Послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області
Номенклатура
Послуги із забезпечення триразовим гарячим харчуванням осіб, які утримуються в ізоляторі тимчасового тримання №1 ГУНП в Кіровоградській області
Кількість
550
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 20 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Повна назва
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40108709

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Повна назва
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
39796819

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.06.2025 16:00
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 350 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950660446
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
130 350 грн.
Період подання пропозицій
до 24.05.2025 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області
Контактний телефон:
+380950660446
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності