Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт спортивного залу середньої загальноосвітньої школи №95 на вул. Кавалерідзе, 15» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від Середня загальноосвітня школа №95.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-009670-a
Id Tender 9881c971d65f4d068d44a27771450682
План UA-P-2025-05-16-013555-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 16.05.2025 16:15
Остання зміна 22.06.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 472 344 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
12 361.72 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 16:13 до 03.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 16:13
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 16:13
до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00
до 16.06.2025 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.06.2025 11:20
до 22.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 16.06.2025 15:39
-
Період уточнень
з 16.05.2025 16:13 до 31.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 16:13 до 31.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 16.06.2025 15:39
Період кваліфікації
з 03.06.2025 00:00 до 16.06.2025 15:39
Основні параметри
«Капітальний ремонт спортивного залу середньої загальноосвітньої школи №95 на вул. Кавалерідзе, 15» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
2 472 344 грн.
«Капітальний ремонт спортивного залу середньої загальноосвітньої школи №95 на вул. Кавалерідзе, 15» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт спортивного залу середньої загальноосвітньої школи №95 на вул. Кавалерідзе, 15» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
2 472 344 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
12361,72
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт спортивного залу середньої загальноосвітньої школи №95 на вул. Кавалерідзе, 15» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79066, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ КАВАЛЕРІДЗЕ, будинок 15
Дата постачання по
31.08.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно умов договору
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "РОКСІС ГРУП"
Пропозиція:
2 404 281.6 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.05.2025 17:11
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Волошина Ольга Михайлівна
Електронна пошта
Телефон
380322216830
Замовник
ЄДРПОУ
22336278
Назва (англійською мовою)
School №95
Повна назва
Середня загальноосвітня школа №95
Повна назва (англійською мовою)
School №95
Поштовий індекс
79066
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
ВУЛИЦЯ КАВАЛЕРІДЗЕ, будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт спортивного залу середньої загальноосвітньої школи №95 на вул. Кавалерідзе, 15» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 10.06.2025 11:20 по 16.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.06.2025 00:00 по 11.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.06.2025 12:20
Довідка НАЗК
10.06.2025 11:19
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
03.06.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ на закупівлю ««Капітальний ремонт спортивного залу середньої загальноосвітньої школи №95 на вул. Кавалерідзе, 15» ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» (UA-2025-05-06-006476-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "РОКСІС ГРУП" виявлено перелік невідповідностей в інформації та/або документах, що полягає в наступному: Невідповідність № 1. У вимогах тендерної документації замовника (Частина 1 п.3., п.п. 3.1 Додатку 2) встановлено, що учасники у складі своєї тендерної пропозиції мають надати документальне підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію, а саме – ”Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)” Для підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати Для підтвердження відповідності учасник надає: 3.1. довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовників (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, суми договору та суми виконаних робіт, а також строків виконання. Разом з тим, у наданій у складі пропозиції ТОВ "РОКСІС ГРУП" довідці відсутня інформація про суми виконаних робіт за вказаними у довідці аналогічними договорами. Для усунення невідповідності №1 надати (завантажити в електронну систему) довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох), яка повинна включати інформацію щодо замовників (із зазначенням їх найменувань, адрес, та контактних телефонів) предметів закупівель, суми договору та суми виконаних робіт, а також строків виконання. Невідповідність №2. Відповідно до абз. 2 Частини 2 Додатку 2 Інформація про відсутність підстав, визначених у пунктах 45 і 47 Особливостей, Інформація про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей, підтверджується учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції: - інформації (довідки довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Разом з тим, у складі пропозиції ТОВ "РОКСІС ГРУП" відсутня Інформація про відсутність підстав, визначених у підпункті 2 пункту 45 Особливостей Для усунення невідповідності №2 надати (завантажити в електронну систему) інформацію (довідка довільної форми) про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або - документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Невідповідність №3. Відповідно до ч.1 Розділу ІІІ тендерної документації замовника, тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Разом з тим тендерна пропозиція ТОВ "РОКСІС ГРУП" підписана: КОВАЛЬ ОЛЕГ МИХАЙЛОВИЧ, Організація (установа) ТОВ РОКСІС ГРУП ТЗОВ, Посада ДИРЕКТОР, Тип носія особистого ключа Незахищений, Тип підпису Удосконалений, тобто тендерна пропозиція учасника підписана Удосконаленим електронним підписом (УЕП). Для усунення невідповідності №3 тендерної пропозиції учасник повинен підписати її кваліфікованим електронним підписом (КЕП)
Створено
05.06.2025 15:40
Надати до
06.06.2025 15:40
Період вимог/скарг з 16.06.2025 15:39 по 22.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.06.2025 15:14 по 24.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей
Зміст
Переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей , Додатку 4 до Тендерної документації
Документи кваліфікації
16.06.2025 15:38
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
16.06.2025 15:14
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 16:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 472 344 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа №95
Контактний телефон:
380322216830
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
2 472 344 грн.
Період подання пропозицій
до 03.06.2025 00:00
Замовник:
Середня загальноосвітня школа №95
Контактний телефон:
380322216830
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності