Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна від Долинська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-009287-a
Id Tender 12d8feb4e0334d738f201813787198a0
План UA-P-2025-05-16-018397-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 16.05.2025 15:43
Остання зміна 10.06.2025 11:33
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
167 300 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
836.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 15:38 до 27.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 15:38
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 15:38
до 24.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:38
до 06.06.2025 13:21
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.06.2025 17:39
до 12.06.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 06.06.2025 13:21
-
Період уточнень
з 16.05.2025 15:38 до 24.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 15:38 до 24.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:38 до 06.06.2025 13:21
Період кваліфікації
з 27.05.2025 13:38 до 06.06.2025 13:21
Основні параметри
Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна
Закупівля проводиться для реалізації проєкту Назва: «Долаємо кордони через культуру» (ВВС) Номер (ID): HUSKROUA/23/S/2.2/019 що співфінансується Європейською Комісією від імені Європейського Союзу через Міністерство закордонних справ і торгівлі Угорщини (Угода про фінансування програми (Interreg VI-A) NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія-Україна; Угоду ратифіковано Законом № 3717-IX від 09.05.2024) та на виконання програми розвитку міжнародного співробітництва, туризму, інвестиційної та проєктної діяльності на 2022-2025 роки, затверджену рішенням міської ради від 18.11.2021 № 1125-17/2021 (зі змінами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
167 300 грн.
Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна
Очікувана вартість
167 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
836,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
27.05.2025 13:15
Закінчення аукціону
27.05.2025 13:38
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна
Код ДК 021:2015
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
По закінченню надання послуг Виконавець, складає акт приймання-передачі наданих послуг (надалі – Акт) у 3 (трьох) примірниках, який повинен засвідчувати той факт, що Виконавець належним чином надав послугу, та Сторони не мають взаємних претензій. Акт направляється Замовнику. Замовник зобов’язаний підписати Акт протягом 5 (п`яти) робочих днів з дати його отримання або направити Виконавцю обґрунтовану відмову від підписання Акту. Розрахунок здійснюється після надання послуг у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі Акту приймання-передачі наданих послуг протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня надходження коштів на зазначені цілі на рахунок Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення (асигнування) на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ РАІ"
Пропозиція:
120 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ЗЕЛЕНИЙ АРТЕМ ВАСИЛЬОВИЧ"
Пропозиція:
119 900 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 27.05.2025 13:15
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 15:43
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Лютан
Електронна пошта
Телефон
+380993702710
Сайт:
https://rada-dolyna.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04054317
Повна назва
Долинська міська рада
Поштовий індекс
77500
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м. Долина
Адреса
просп. Незалежності, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна
Період вимог/скарг з 02.06.2025 17:39 по 08.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 27.05.2025 13:38 по 04.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
02.06.2025 17:39
Повідомлення про рішення
27.05.2025 13:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП "ЗЕЛЕНИЙ АРТЕМ ВАСИЛЬОВИЧ" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав документи, якими визначено право підписання тендерної пропозиції; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав довідку про залучення субпідрядників для виконання частини послуг. Проте, в зазначеній довідці не вказав юридичну адресу та місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, орієнтовну вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції. До вказаної довідки не додав письмові згоди субпідрядних організацій з копіями ліцензій на надання послуг, що підлягають ліцензуванню. ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав лист-згоду щодо підписання договору в редакції Замовника, в якій не зазначив про те, що гарантує виконання його на умовах, викладених у проекті договору; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав довідку про відсутність зв’язків із державою-агресором, в якій не зазначив про те, що він не здійнює господарську діяльність у взаємодії з незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території; ? учасник торгів під час подання тендерної пропозиції надав довідку за формою 1, в якій вказав три договори, з яких два фактично є частинами одного цілісного договору № 21 від 01 квітня 2022 року. До цього договору № 21 від 01 квітня 2022 року не надано всі додатки, додаткові угоди, які є невід’ємними частинами договору та акти наданих послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? у додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції йдеться про наступне: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: документи, якими визначено право підписання тендерної пропозиції керівником/ уповноваженою особою, у складі тендерної пропозиції подаються наступні документи: для Учасника – фізичної особи (підприємця): - якщо уповноваженою особою Учасника є сам Учасник: завірена належним чином копія паспорту (сторінки з відмітками) чи іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», та завірена належним чином довідка про присвоєння ідентифікаційного номеру (реєстраційного номеру облікової картки платника податків) або завірена належним чином сторінка паспорту з відповідною відміткою. У разі відсутності в Учасника ідентифікаційного номеру через релігійні переконання в складі тендерної пропозиції надається довідка довільної форми, в якій зазначаються законодавчі підстави ненадання відповідного документу; - якщо уповноваженою особою Учасника є інша фізична особа: оригінал довіреності або доручення, а також документи Учасника – фізичної особи (підприємця) згідно вищевикладеного; інформація про субпідрядника / співвиконавця: учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування, код ЄДРПОУ, юридичну адресу та місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; до зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій на надання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, що підлягають ліцензуванню; лист-згода довільної форми згідно змісту якого учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку № 4 тендерної документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом.» ? у кваліфікаційних критеріях на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) йдеться про наступне: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається договір, предметом якого є подібний за змістом та правовою природою, цілком або частково, а саме договір про надання послуг з організації інформаційної кампанії та/або висвітлення інформації на радіо чи телебаченні, та/або розробку прес-релізів, та/або висвітлення інформації в засобах масової інформації, та/або виготовлення друкованої чи промоційної продукції, та/або інші послуги за кодом ДК 021:2015:79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги, які за своїм змістом відповідають предмету закупівлі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? документи, якими визначено право підписання тендерної пропозиції; ? довідку про субпідрядників/співвиконавців в новій редакції, в якій зазначити юридичну адресу та місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, орієнтовну вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції. До вказаної довідки додати письмові згоди субпідрядних організацій на надання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, що підлягають ліцензуванню; ? лист-згоду довільної форми в новій редакції згідно змісту якого учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку № 4 тендерної документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; ? довідку в довільній формі в новій редакції про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». ? виправлену довідку про наявність в учасника підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначити договір № 21 від 01 квітня 2022 як цілісний; аналогічні договори з усіма додатками, додатковими угодами та актами наданих послуг.
Створено
30.05.2025 14:25
Надати до
31.05.2025 14:25
Період вимог/скарг з 06.06.2025 13:21 по 12.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 17:39 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.06.2025 13:21
Довідка НАЗК
06.06.2025 13:21
Повідомлення про рішення
02.06.2025 17:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:38
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ РАІ" невідповідностей Перелік виявлених невідповідностей: ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав лист-згоду, в якому згідний з істотними умовами договору які викладені у Додатку 4 тендерної документації та погоджується укласти договір в редакції запропонованій Замовником. Проте, не зазначив, що гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору, за зразком, визначеним у Додатку № 5 до тендерної документації без підпису. ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав не коректно заповнену декларацію щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів, за зразком, визначеним у Додатку № 6 до тендерної документації; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності); ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав інформацію про субпідрядника / співвиконавця; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України»; ? учасник під час подання тендерної пропозиції не надав гарантійний лист, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644–VII, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю; ? учасник під час подання тендерної пропозиції надав довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте до зазначеної довідки не надав скани підтвердних документів: - зазначених у довідці договорів включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору. У випадку коли вартість виконаних робіт не відповідає вказаній ціні договору – надати пояснення щодо повного виконання договору. - актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ? у додатку 1 до тендерної документації Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції йдеться про наступне: «При подачі тендерної пропозиції Учасник повинен накласти КЕП або УЕП: - на тендерну пропозицію в цілому; - на кожен оригінал електронного документа окремо. Усі документи (довідки та гарантійні листи) складені учасником надаються на фірмовому бланку учасника (за наявності), а також повинні мати дату, вихідний номер та адресата (назва Замовника). Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (крім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). У разі якщо учасник не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних у додатку документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність / відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: лист-згода довільної форми згідно змісту якого учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку № 4 тендерної документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; декларація доброчесності за критеріями виключення та відбору, за зразком, визначеним у Додатку № 5 до тендерної документації; декларація щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів, за зразком, визначеним у Додатку № 6 до тендерної документації; у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий учасник повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності); інформація про субпідрядника / співвиконавця: ? учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування, код ЄДРПОУ, юридичну адресу та місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; до зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій на надання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, що підлягають ліцензуванню; ? у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей; у випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом. гарантійний лист, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644–VII, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю.» ? у кваліфікаційних критеріях на наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) йдеться про наступне: «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається договір, предметом якого є подібний за змістом та правовою природою, цілком або частково, а саме договір про надання послуг з організації інформаційної кампанії та/або висвітлення інформації на радіо чи телебаченні, та/або розробку прес-релізів, та/або висвітлення інформації в засобах масової інформації, та/або виготовлення друкованої чи промоційної продукції, та/або інші послуги за кодом ДК 021:2015:79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги, які за своїм змістом відповідають предмету закупівлі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. До цієї довідки додаються скани підтвердних документів: -зазначених у довідці договорів включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору. У випадку коли вартість виконаних робіт не відповідає вказаній ціні договору – надати пояснення щодо повного виконання договору.» Перелік інформації та / або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: ? лист-згоду довільної форми згідно змісту якого учасник погоджується укласти договір в редакції, запропонованій замовником в Додатку № 4 тендерної документації та гарантує виконання його на умовах, викладених в зазначеному проекті договору; ? підписану декларацію доброчесності за критеріями виключення та відбору, за зразком, визначеним у Додатку № 5 до тендерної документації; ? декларація щодо дотримання екологічних та соціальних стандартів, за зразком, визначеним у Додатку № 6 до тендерної документації; ? у разі, якщо учасник є товариством з обмеженою відповідальністю або товариством з додатковою відповідальністю та договір про закупівлю буде вважатися значним правочином, тобто вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, такий учасник повинен надати рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або рішення одноособового учасника (засновника), яке дає згоду на вчинення значного правочину шляхом укладення договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі або лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документу/ів та супроводжуючі документи, такі як остання затверджена фінансова звітність та/або статут такого учасника тощо (за необхідності); ? інформацію про субпідрядника / співвиконавця: - учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування, код ЄДРПОУ, юридичну адресу та місцезнаходження, контактні особи та їх телефони/інші засоби зв’язку, види послуг, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовна вартість послуг субпідрядника у відсотках до ціни тендерної пропозиції, інша інформація за бажанням учасника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; до зазначеної довідки додаються письмові згоди субпідрядних організацій на надання ними на субпідряді в учасника окремих послуг, які є предметом закупівлі, з доданими копіями ліцензій на надання послуг, що підлягають ліцензуванню; - у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав (у разі застосування до учасника процедури закупівлі), визначених у пункті 47 Особливостей; у випадку, якщо учасник не планує залучати субпідрядників/співвиконавців – надати інформаційну довідку про незалучення. ? учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що він не здійснює господарську діяльність у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора та його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території, в розумінні статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України». У разі, якщо місцезнаходження (місце проживання) учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом; ? гарантійний лист, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції» від 14.08.2014 №1644–VII, чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. ? На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1 (не менше двох договорів за період 2022-2025 рр.). Під терміном «аналогічних договорів» в розумінні цього оголошення вважається договір, предметом якого є подібний за змістом та правовою природою, цілком або частково, а саме договір про надання послуг з організації інформаційної кампанії та/або висвітлення інформації на радіо чи телебаченні, та/або розробку прес-релізів, та/або висвітлення інформації в засобах масової інформації, та/або виготовлення друкованої чи промоційної продукції, та/або інші послуги за кодом ДК 021:2015:79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги, які за своїм змістом відповідають предмету закупівлі. Виконанням договору в повному обсязі є надання актів приймання-передачі та/або актів наданих послуг та/або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) робіт/послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. До цієї довідки додаються скани підтвердних документів: -зазначених у довідці договорів включаючи усі додатки та додаткові угоди, інші документи, якщо вони становлять невід’ємну частину відповідного договору. У випадку коли вартість виконаних робіт не відповідає вказаній ціні договору – надати пояснення щодо повного виконання договору.
Створено
04.06.2025 14:59
Надати до
05.06.2025 14:59
Договір
UA-2025-05-16-009287-a-b1
Очікує підписання
120 000 грн.
120 000 грн.
Без ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна
Номенклатура
Послуги з організації інформаційної кампанії для реалізації Проєкту «Долаємо кордони через культуру» (ВВС), HUSKROUA/23/S/2.2/019 в рамках Програми Interreg VI-A NEXT Угорщина-Словаччина-Румунія- Україна
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Долинська міська рада
Повна назва
Долинська міська рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054317

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ РАІ"
Повна назва
ТОВ "ТЕЛЕРАДІОКОМПАНІЯ РАІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36983355

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
167 300 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
167 300 грн.
Період подання пропозицій
до 27.05.2025 00:00
Замовник:
Долинська міська рада
Контактний телефон:
+380993702710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності