Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-009233-a
Id Tender caedf7bbbb52437582217cf05265bb38
План UA-P-2025-05-14-010233-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 15:37
Остання зміна 10.07.2025 11:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
31 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 15:35 до 08.06.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 15:35
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 15:35
до 05.06.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:47
до 03.07.2025 11:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.06.2025 14:35
до 09.07.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.07.2025 11:36
до 10.07.2025 11:32
Період уточнень
з 16.05.2025 15:35 до 05.06.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 15:35 до 05.06.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:47 до 03.07.2025 11:36
Період кваліфікації
з 09.06.2025 12:47 до 03.07.2025 11:36
Основні параметри
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 100 000 грн.
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
Очікувана вартість
3 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
31000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
93 000
Аукціон
Cтарт аукціону
09.06.2025 12:24
Закінчення аукціону
09.06.2025 12:47
Позиція
Опис предмета закупівлі
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франкіівськ, Василіянок, 62-А
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після оплата в розмірі 100%. ЗАМОВНИК проводить кожну (наступну) оплату за умови виконання усього комплексу робіт щодо кожної земельної ділянки та отримання на них витягів з Державного земельного кадастру після підписання ЗАМОВНИКОМ та ВИКОНАВЦЕМ Актів наданих послуг (виконаних робіт) пропорційно від загальної площі земель лісогосподарського призначення та загальної суми договору не пізніше 60-ти банківських днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП Прикарпатський земельний центр
Пропозиція:
2 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
КОНСОРЦІУМ «ЗемАрхКонсалт»
Пропозиція:
2 749 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.06.2025 12:24
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.06.2025 11:17
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Володимир Юркевич
Електронна пошта
Телефон
+380988818259
Замовник
ЄДРПОУ
43749377
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
76018
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
місто Івано-Франківськ
Адреса
ВУЛИЦЯ ВАСИЛІЯНОК, будинок 62А
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
Період вимог/скарг з 13.06.2025 14:35 по 19.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.06.2025 12:47 по 17.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
13.06.2025 14:35
Повідомлення про рішення
09.06.2025 12:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до пункта 1 Додатку № 2 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю (у відповідності до п. 1. Додатка № 2 тендерної документації). 2. Відповідно до пункта 2 Додатку № 2 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (у відповідності до п. 2. Додатка № 2 тендерної документації). 3. Відповідно до пункта 3 Додатку № 2 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались в 2022-2025 роках (не менше двох договорів) (у відповідності до п. 3. Додатка № 2 тендерної документації). 4. Відповідно до Додатку № 6 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Довідка про підприємство, Лист-згода на обробку персональних даних. 5. Відповідно до пункта 3 Розділа 6 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: В складі документів тендерної пропозиції Учасник подає погоджений проект договору про закупівлю у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці проекту договору (засвідченій печаткою за наявністю), з урахуванням особливостей предмету закупівлі та обов’язковим зазначенням порядком змін його умов. 6. Відповідно до пункта 7 Розділа 3 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Також учасник надає довідку у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та гарантування їх виконання в повному обсязі. 7. Відповідно до пункта 7 Розділа 3 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Учасник повинен гарантувати дотримання екологічної безпеки та норм із захисту довкілля, а у разі необхідності – застосування заходів із захисту довкілля (надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища). 8. Відповідно до пункта 4 Розділа 6 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Учасник в складі своєї пропозиції повинен надати Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником-ЦЗО у Додатку № 5 та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. 9. Відповідно до пункта 12 Додатку № 1 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: • Закон України “ Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII • Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. • Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; • Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; • Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-IX; • Постанова КМУ «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки учасник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; • Постанова КМУ «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 №426, цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. 10. Відповідно до пункта 13 Додатку № 1 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Гарантійний лист від Учасника, складений в довільній формі, підписаний уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі наявності), щодо поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації, та гарантування їх виконання в повному обсязі. 11. Відповідно до пункта 16 Додатку № 1 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Лист -гарантія про те, що тендерна пропозиція сформована за середньоринковими цінами по регіону щодо предмету закупівлі. Вимога: Надати документи у відповідності до тендерної документації, а саме: 1. Довідку в довільній формі щодо наявності у учасника обладнання та матеріально- технічної бази, достатньої для виконання умов договору про закупівлю (у відповідності до п. 1. Додатка № 2 тендерної документації). 2. Інформаційну довідку, яка містить інформацію про наявність в учасника Процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі (у відповідності до п. 2. Додатка № 2 тендерної документації). 3. Довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічних договорів, які виконувались в 2022-2025 роках (не менше двох договорів) (у відповідності до п. 3. Додатка № 2 тендерної документації). 4. Довідку про підприємство, Лист-згоду на обробку персональних даних (у відповідності до Додатка № 6 тендерної документації). 5. Погоджений проект договору про закупівлю у сканованому форматі із підписом уповноваженої особи учасника на кожній сторінці проекту договору (засвідченій печаткою за наявністю), з урахуванням особливостей предмету закупівлі та обов’язковим зазначенням порядком змін його умов. 6. Довідку у вигляді довідки-згоди з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмета закупівлі, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації та гарантування їх виконання в повному обсязі. 7. Надати лист в довільній формі, який підтверджує дотримання вимог з охорони навколишнього середовища. 8. Гарантійний лист з погодженням укласти договір у редакції запропонованій Замовником-ЦЗО у Додатку № 5 та гарантує виконати його на умовах, викладених у зазначеному проекті договору. 9. Лист-гарантія, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, в тому числі: • Закон України “ Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII • Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» від 15.04.2014 № 1207-VII. • Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; • Постанова Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації»; • Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 р. № 361-IX; • Постанова КМУ «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» від 03.03.2022 № 187, оскільки учасник не може виконувати зобов’язання, кредиторами за якими є Російська Федерація або особи пов’язані з країною агресором, що визначені підпунктом 1 пункту 1 цієї постанови; • Постанова КМУ «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» від 09.04.2022 №426, цією постановою заборонено ввезення на митну територію України в митному режимі імпорту товарів з Російської Федерації. 10. Гарантійний лист від Учасника, складений в довільній формі, підписаний уповноваженою особою учасника, завірений печаткою (у разі наявності), щодо поставки предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог замовника, у встановлений замовником строк та відповідно до технічних вимог, які визначені у Додатку № 4 до тендерної документації, та гарантування їх виконання в повному обсязі. 11. Лист-гарантія про те, що тендерна пропозиція сформована за середньоринковими цінами по регіону щодо предмету закупівлі.
Створено
10.06.2025 16:17
Надати до
11.06.2025 16:17
Період вимог/скарг з 03.07.2025 11:36 по 09.07.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.06.2025 14:35 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.07.2025 11:36
Довідка НАЗК
03.07.2025 11:36
Повідомлення про рішення
13.06.2025 14:35
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно до пункта 1 Додатку № 2 тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: - наявність автомобільних транспортних засобів (не менше 1 одиниці); - скан-копії документів, що підтверджують наявність в учасника права власності або право користування на кожну одиницю обладнання, які підтверджують законність володіння учасником відповідним майном. Учасник у своїй Тендерній пропозиції надав файл 1 Наявність обладнання_.pdf, де міститься договір оренди обладнання № 01-2024 від 01 січня 2024 року на Транспортний засіб NISSAN PATROL, загальний універсал-В JNITESY61U0150258, 2005 року випуску (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу САТ324115) не нотаріально посвідчений. Правовідносини з питань оренди транспортного засобу врегульовані Цивільним кодексом України. 1. Предметом договору найму транспортного засобу можуть бути повітряні, морські, річкові судна, а також наземні самохідні транспортні засоби тощо. 2. Договором найму транспортного засобу може бути встановлено, що він передається у найм з екіпажем, який його обслуговує. 3. Сторони можуть домовитися про надання наймодавцем наймачеві комплексу послуг для забезпечення нормального використання транспортного засобу. (ст. 798 ЦК України) Вимоги до форми договору визначені положенням ст. 799 ЦК України, яка передбачає : 1. Договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. 2. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. 2. Відповідно до пункта 3 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації замовником-ЦЗО вимагалось подання учасником: Замовник-ЦЗО вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа. Електронний документ повинен бути складений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» і «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 93 000,00 гривень (3% суми очікуваної вартості предмета закупівлі). Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», з урахуванням абзацу восьмого пункту 3 Особливостей № 1178, а також постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками та фінансовими компаніями операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Надана банківська гарантія не може передбачати можливість її відкликання принципалом (учасником) з власної ініціативи до дати закінчення її дії, крім випадків, визначених у пункті 4 Розділу ІІІ Тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути чинною на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія, сформульована іншим чином або яка містить відкладні умови набрання нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції повинно враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. Тендерна пропозиція учасника відхиляється замовником на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, якщо учасник не надав забезпечення своєї тендерної пропозиції. Реквізити замовника: Івано-Франківське обласне комунальне агролісогосподарське підприємство «Івано-Франківськоблагроліс». Код ЄДРПОУ: 25068039, IBAN UA863052990000026000015505173 в АТ КБ «Приватбанк», код банку 14360570, МФО 305299. Місцезнаходження: Україна, 76019, Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Василіянок, будинок 62-А. Учасник надав файл 250237_DKBO_Гарант.pdf та 250237_DKBO_Гарант.pdf.p7s, чим підтвердив надання банківської гарантії на 120 (сто двадцять) календарних днів, до 23 вересня 2025 року включно. Але під час подання тендерних пропозицій умови Тендерної документації були оскаржені в АМКУ, який постановив внести зміни до тендерної документації, а тому термін подання тендерних пропозицій був продовжений до 00:00 год «08» червня 2025 року. Вимога: Надати документи у відповідності до тендерної документації, а саме: 1. Договір найму транспортного засобу у відповідності до законодавства України. 2. Продовжити термін дії банківської гарантії не менше ніж 120 (сто двадцять) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції.
Створено
18.06.2025 13:04
Надати до
19.06.2025 13:04
Договір
UA-2025-05-16-009233-a-b1
Підписаний і діє
Номер
1-зем/2025
2 750 000 грн.
2 750 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
10.07.2025
Строк дії договору з
10.07.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
Номенклатура
ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії (розроблення та погодження технічних документацій із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель лісогосподарського призначення, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягів в межах територій територіальних громад Косівського і Коломийського районів відповідно до планово-картографічних матеріалів лісовпорядкування)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Івано-Франківське обласне комунальне агролісогосподарське підприємство "Івано-Франківськоблагроліс"
Повна назва
Івано-Франківське обласне комунальне агролісогосподарське підприємство "Івано-Франківськоблагроліс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25068039

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП Прикарпатський земельний центр
Повна назва
ПП Прикарпатський земельний центр
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37794584

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.07.2025 11:32
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 08.06.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380988818259
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності