Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі від ЛКП "Ратуша-сервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-008523-a
Id Tender 2566ae34910d48b895ba97f5b18eac6a
План UA-P-2025-05-16-017233-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 16.05.2025 15:12
Остання зміна 04.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
254 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 270 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 15:11 до 25.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 15:11
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 15:11
до 22.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00
до 18.06.2025 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2025 17:02
до 24.06.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 18.06.2025 17:02
-
Період уточнень
з 16.05.2025 15:11 до 22.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 15:11 до 22.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 18.06.2025 17:02
Період кваліфікації
з 25.05.2025 00:00 до 18.06.2025 17:02
Основні параметри
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .Код КПКВ 0210180
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
254 000 грн.
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Назва предмета закупівлі
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Примітки
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .Код КПКВ 0210180
Очікувана вартість
254 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1270,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Код ДК 021:2015
71315200-1 - Консультаційні послуги у галузі будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
31.08.2025 15:14
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може оплатити авансовий платіж у розмірі не більше 30(тридцяти відсотків) від вартості договору
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
Замовник оплачує 100 (сто) відсотків завершеного етапу концепції за вирахуванням авансового платежу після підписання акту виконаних робіт
Порядковий номер: 2
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Завершений етап впровадження
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Рибчинський Адріан Олегович
Пропозиція:
254 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.05.2025 15:12
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Скасування
04.08.2025 00:00
Внаслідок неможливості усунути виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме – вчасного завантаження підписаного договору в електронному кабінеті (зі сторони замовника) - відмінити закупівлю Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі ДК 021:2015: 71315200-1 - Консультаційні послуги у галузі будівництва ідентифікатор UA-2025-05-16-008523-a 2566ae34910d48b895ba97f5b18eac6
24.07.2025 10:36
Повідомлення про рішення
24.07.2025 10:35
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Ігор Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380962925149
Замовник
ЄДРПОУ
23949155
Назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Повна назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Повна назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1,326
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Період вимог/скарг з 18.06.2025 17:02 по 24.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.05.2025 00:00 по 21.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2025 17:02
Довідка НАЗК
18.06.2025 17:01
Повідомлення про рішення
18.06.2025 16:21
-
18.06.2025 16:19
Електроний протокол про продовження строку
25.05.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:09
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:09
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із великим обсягом документів для закінчення кваліфікації Фізична особа-підприємець Рибчинський Адріан Олегович у відповідності ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду терміну найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції продовжити до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
30.05.2025 15:19
Дата кінця розгляду
21.06.2025 00:00
Торги відмінено
Очікувана вартість
254 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
254 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.05.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності