Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області від 6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-05-16-008451-a
Id Tender a744dabcce214e7fb01374970d23c2ec
План UA-P-2025-05-13-000638-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 16.05.2025 15:09
Остання зміна 18.06.2025 16:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 052 490 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 524.9 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.05.2025 15:06 до 31.05.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 16.05.2025 15:06
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.05.2025 15:06
до 28.05.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.06.2025 13:24
до 05.06.2025 14:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.06.2025 14:10
до 11.06.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.06.2025 14:10
до 18.06.2025 16:09
Період уточнень
з 16.05.2025 15:06 до 28.05.2025 00:00
Період оскарження
з 16.05.2025 15:06 до 28.05.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.06.2025 13:24 до 05.06.2025 14:10
Період кваліфікації
з 02.06.2025 13:24 до 05.06.2025 14:10
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 052 490 грн.
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Очікувана вартість
1 052 490 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10524,9
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
02.06.2025 13:01
Закінчення аукціону
02.06.2025 13:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під лі. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
48200, Україна, Тернопільська область, смт. Гусятин, Б.Лепкого, 159
Дата постачання по
01.06.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися із урахуванням положень Загальних умов на підставі актів приймання виконаних робіт (ф. КБ-2в) проміжними платежами в міру виконання робіт за види (етапи, комплекси тощо) по мірі надходження коштів Замовнику з державного бюджету. Підрядник визначає обсяги та вартість виконаних робіт, що підлягають оплаті, та готує відповідні документи і подає їх для підписання Замовнику не пізніше 20-го числа поточного місяця. Замовник зобов'язаний підписати подані Підрядником документи, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтувати причини відмови від їх підписання протягом 5 календарних днів з дня одержання. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 календарних днів з дня підписання документів Замовником.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Гусятинська ПМК"
Пропозиція:
949 850 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Кооператив "Будівельник"
Пропозиція:
1 048 235 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.06.2025 13:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.05.2025 14:27
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
19.05.2025 14:22
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
19.05.2025 14:22
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Бурак
Електронна пошта
Телефон
+380962155130
Замовник
ЄДРПОУ
38192299
Повна назва
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
48500
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
м. Чортків
Адреса
Шевченка 27
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під літ. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Період вимог/скарг з 05.06.2025 14:10 по 11.06.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.06.2025 13:24 по 10.06.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.06.2025 14:11
Довідка НАЗК
05.06.2025 14:10
Повідомлення про рішення
02.06.2025 13:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.05.2025 15:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний учаснику! Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з особливостями виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - підпункт 1 пункту 1.2. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій”» Додатку 1 тендерної документації: у цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника у власності (оренді) металевих трубчастих інвентарних риштувань з документальним підтвердженням (договори купівлі-продажу та/або видаткові накладні та/або сальдово-оборотні відомості та/або договори оренди, тощо). Учасник в складі пропозиції надає Договір №4 оренди обладнання від 15.05.2025 р. на оренду металевих трубчастих інвентарних риштувань, пунктом 4.1. Розділу 4 якого визначено, що майно, що орендується, вважається переданим Орендарю з моменту підписання акту прийому – передачі Обладнання. З метою підтвердження наявності в учасника металевих трубчастих інвентарних риштувань необхідно надати Акт приймання – передачі даного майна. - Абзацом 3 підпункту 2 пункту 10 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати…»: У разі завершення терміну дії декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії, також абзацом 6 підпункту 2 пункту 10 тендерної документації «Учасники процедури закупівлі повинні надати…»: Якщо ліцензія та/або декларація, та/або дозволи видані учаснику (субпідряднику/субпідрядникам) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію про доступ до таких документів в мережі Інтернет. У складі пропозиції Учасник надає ліцензію на провадження господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, проте строк дії ліцензії закінчився 23.12.2019 р. З метою підтвердження наявності в учасника ліцензії або декларації на провадження господарської діяльності щодо виконання робіт, які передбачені Додатком №1.1 (частина 2) до тендерної документації (якщо отримання ліцензії або декларації на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством) надати пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання декларації, дозволу, ліцензії або інформацію про доступ до таких документів в мережі Інтернет.
Створено
04.06.2025 11:01
Надати до
05.06.2025 11:01
Договір
UA-2025-05-16-008451-a-b1
Підписаний і діє
Номер
70
949 850 грн.
949 850 грн.
Без ПДВ
Підписано
18.06.2025
Строк дії договору з
18.06.2025
по
30.06.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під лі. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі пожежного депо під лі. А-2 10 державної пожежно-рятувальної частини 6 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Тернопільській області за адресою: вул. Б. Лепкого, буд. 159 сел. Гусятин Тернопільської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 1 червня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38192299

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Гусятинська ПМК"
Повна назва
ТОВ "Гусятинська ПМК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04543714

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.06.2025 16:09
-
18.06.2025 16:06
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 052 490 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962155130
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 052 490 грн.
Період подання пропозицій
до 31.05.2025 00:00
Замовник:
6 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ТЕР­НО­ПІЛЬ­СЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380962155130
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності